Nineshots
Well-known member
Niet per se. Bij mij heeft SDworx het nog juist gedaan op de loonbrief.Sdworx is inderdaad het sociaal secretariaat dat de vreemde notatie doet op de loonbrief.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet per se. Bij mij heeft SDworx het nog juist gedaan op de loonbrief.Sdworx is inderdaad het sociaal secretariaat dat de vreemde notatie doet op de loonbrief.
Idd...Niet per se. Bij mij heeft SDworx het nog juist gedaan op de loonbrief.
.Wel had ff mondeling gepolst bij de baas of ik mocht gaan zien voor een iX3 (Premium Selection)/EQB/Tesla model Y. Hij gaf akkoord voor alle 3 om eens offerte te laten maken.
Ik vermoed dat hij het verschil niet kent tussen een X1 en een X3, maar fingers crossed voor morgen dus
Lach me wel een breuk als XC60 er niet door komt maar iX3 wel …
Binnen het budget dat hij maar wil uitgeven mag je daar toch aan toevoegen zou ik denken...Een vriend van mij zit met dit dilemma, in het huidig EV aanbod zit er gewoon niets naar zijn zin.
Er zijn ondertussen elektrische wagens genoeg op de markt in alle vormen en maten dat je toch altijd wel iets kan vinden dat u ding is. Tenzij je natuurlijk uitgesproken anti-EV bent, dan kan je altijd wel íets vinden...
Kunt het natuurlijk ook omdraaien. Ik wil graag een niet-premium kleine sedan met meer dan 500pk. Daarvan vind je er ook geen enkele als ICE, terwijl ze er u bij EV's quasi mee om de oren gooienIk vind dat eigenlijk niet hoor, en ik meen dat. Die markt is nog helemaal niet volwassen, zal dat in de komende jaren in sneltempo wel worden, maar is het vooralsnog echt niet.
Bvb, ik wil een ruime premium break. Welke opties heb ik? Er is maar eentje die ik kan indenken en dat is de i5 Touring, en zelfs die is er nog niet vandaag.
Binnen een drietal jaar zal er veel meer concurrentie spelen, de A6 E-tron Avant komt er ook aan, Mercedes zal ook wel met wat komen, Volvo... maar op vandaag is dat toch heel mager.

Kunt het natuurlijk ook omdraaien. Ik wil graag een niet-premium kleine sedan met meer dan 500pk. Daarvan vind je er ook geen enkele als ICE, terwijl ze er u bij EV's quasi mee om de oren gooien![]()

Het break segment is zowat het enige gat in de EV markt toch? En dat ligt dan nog vooral aan het feit dat fabrikanten denken dat breaks niet meer verkopen sinds de push naar SUV.Ik vind dat eigenlijk niet hoor, en ik meen dat. Die markt is nog helemaal niet volwassen, zal dat in de komende jaren in sneltempo wel worden, maar is het vooralsnog echt niet.
Bvb, ik wil een ruime premium break. Welke opties heb ik? Er is maar eentje die ik kan indenken en dat is de i5 Touring, en zelfs die is er nog niet vandaag.
Binnen een drietal jaar zal er veel meer concurrentie spelen, de A6 E-tron Avant komt er ook aan, Mercedes zal ook wel met wat komen, Volvo... maar op vandaag is dat toch heel mager.
Welke Range Rovers zijn er dan als EV bijvoorbeeld? Of een BMW 3GT, of een Audi A5, of ... of ...Binnen het budget dat hij maar wil uitgeven mag je daar toch aan toevoegen zou ik denken...
Er zijn ondertussen elektrische wagens genoeg op de markt in alle vormen en maten dat je toch altijd wel iets kan vinden dat u ding is. Tenzij je natuurlijk uitgesproken anti-EV bent, dan kan je altijd wel íets vinden...
En waarom die premium vereiste ook?
Er komen de komenden maanden alleszins verschillende breaks op de markt met naast de genoemde i5 Touring en A6 E-tron ook de ID.7 Tourer.
Ik denk het niet. De fabrikanten moeten nu op héél korte termijn (naar hun standaarden dan) een totaal nieuw type wagen op de markt zetten. En dit gaat net wat makkelijker als je samenwerkt. Maar volgens mij gaat dit in de toekomst wel weer verbeteren als de consument steeds vaker het goedkopere merk kiest omdat er te veel gemeenschappelijke elementen in zitten.Er is bij EVs tegenwoordig nog maar weinig verschil tussen Audi en Skoda nochtans. Da's iets van het verleden imo.