Herman De Croo
Well-known member
Ik vind het heel zot dat je tegenwoordig van een 5 Touring naar een Model Y moet. Ik zou altijd de 5-reeks kiezen (mocht fiscaliteit geen issue zijn)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciaal voor u ga ik zo meteen navigeren met voice control, als ik ipv van "home" naar Hongarije rij, dan betaal jij de naft wel hé?![]()

Ik vind het heel zot dat je tegenwoordig van een 5 Touring naar een Model Y moet. Ik zou altijd de 5-reeks kiezen (mocht fiscaliteit geen issue zijn)
Echter, dees is voor mij wel dag & nacht verschil.
![]()
![]()
![]()
'k Heb tijdje terug in een Model 3 & Y kunnen plaats nemen om eens te kijken. En nee, gewoon nee.
't Voelt gewoonweg aan alsof ze 'de rest' van 't interieur gewoon vergeten installeren zijn.
Deze snap ik niet. Ik gebruik net 99.9% voice voor Waze (via Android Auto)![]()
Ik snap niet goed waarom, maar voice op Android Auto werkt bij mij echt voor geen klote. Dat is echt 99,9% fout... ofjah ik denk eigenlijk dat het letterlijk 0 keren is gelukt. Google op mijn speakers thuis, en gewoon de BMW assistant werkt dan wel perfect, dus ik snap het echt niet.Wut? Op android auto heb je toch dat google micro icon:. Alternatief kan je via het standaard "Hey google" commando normaal ook wel gewoon via voice je bestemming ingeven. Ik geef toe, het is niet 100% accuraat maar toch 90-95%.![]()
Maar dit snap ik, hier kan je alles op je scherm zien terwijl je altijd minstens een half oog op de weg hebt. Alles wat zich onder dat centrale scherm zit is al een ander paar mouwen.
Gebruik in men v60 enkel AA en vice command, werk 99% van de keren perfect.Ik snap niet goed waarom, maar voice op Android Auto werkt bij mij echt voor geen klote. Dat is echt 99,9% fout... ofjah ik denk eigenlijk dat het letterlijk 0 keren is gelukt. Google op mijn speakers thuis, en gewoon de BMW assistant werkt dan wel perfect, dus ik snap het echt niet.

Misschien moet ge "thuis" zeggenSpeciaal voor u ga ik zo meteen navigeren met voice control, als ik ipv van "home" naar Hongarije rij, dan betaal jij de naft wel hé?![]()

Dan zou het thuis op mijn Google speakers ook niet werken héMisschien heb je 1 of ander raar dialect dat Google nog niet kent![]()
.In sommige wagens is dat helemaal kut. In mijn aanloopwagen (Skoda) trok dat op niets. Ik kon de simpelste dingen zeggen en dat verstond mij nooit. In mijn huidige en vorige BMW werkt dat dan weer perfect.Deze snap ik niet. Ik gebruik net 99.9% voice voor Waze (via Android Auto)![]()
Zou dit 100% verkiezen boven dat een Tesla. Ze hebben zelfs een gewoon stopcontact voorzien om uw frigo aan te sluitenWat klagen jullie nu over een schermpje meer of minder
![]()

Thx!Die Q8, wat een beest eniac. Proficiat!![]()

Ik weet niet wat anderen hun eerste reactie was toen ze die wagen zagen maar ik dacht: niet verkeerd, als ze dat nipt sub-30k in de markt kunnen zetten...ale van een "strijkplank" naar een outdated en overpriced car.
Man i keep making wrong dicicions
Gelukkig zitten ze goed in elkaar en zijn er nog niet echt problemen v gemeld.
ale van een "strijkplank" naar een outdated en overpriced car.

Gohja, wagens zijn een wreed kostelijke luxe geworden de laatste jaren. Als ze zo verder doen zullen we nog terug eindigen waar we begonnen zijn, nl. de wagen enkel voor de welgestelden.Ik weet niet wat anderen hun eerste reactie was toen ze die wagen zagen maar ik dacht: niet verkeerd, als ze dat nipt sub-30k in de markt kunnen zetten...
Start bij €36k, in de config start je zelfs op 40k. Aan de andere kant: als een niet kale ID.3 zonder veel moeite de 50k aantikt dan is ~40k voor die Honda e gewoon markt conform I guess. Neemt niet weg dat je zoiets in Benzine 10 jaar geleden wrs nog kocht voor 10-15k.
Moet je je uiteindelijk toch niks van aantrekken, als de range voor jou voldoende is zit het goed. En hij is objectief gezien overpriced tegenover de concurrentie maar je krijgt er wel een superleuke auto voor terug. Blij dat iemand nog eens emotioneel een auto kiest en geen model a of b want die heeft de meeste range of hij laadt snel.ale van een "strijkplank" naar een outdated en overpriced car.