Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om weg te kijken van die grille?Terwijl ik voor een i4 toch eerder mijn hoofd zou draaien dan een model 3. Toch zeker als het een M50 is![]()

Ik heb die BMW nieren nooit lelijk gevonden, als één van de weinigeOm weg te kijken van die grille?![]()

voor een M50 zou ge op dat budget wel wat meer mogen opleggen dan 50€Terwijl ik voor een i4 toch eerder mijn hoofd zou draaien dan een model 3. Toch zeker als het een M50 is![]()

FtfyIk heb die BMW nieren nooit lelijk gevonden, als enige sterveling ooit![]()
Vreemd, zit de bandenkost dan buiten jullie leasebedrag ofzo? Bij ons wordt die hogere kost gewoon doorgerekend in de TCO volgens mij.1st world problems maar ik vind het zo klote dat we altijd de standaardwielen moeten nemen op onze leasewagens.
Vanaf je een inch hoger gaat krijgen we een no go omdat de bandenkost duurder is.
Ik zie er toch meer en meer hun mening wijzigen hoor. Op de M3 / M3 Touring bijvoorbeeld is dat toch gewoon mooi

Ik zie er toch meer en meer hun mening wijzigen hoor. Op de M3 / M3 Touring bijvoorbeeld is dat toch gewoon mooi![]()

We werken met een lijst van wagens waaruit we kunnen kiezen.Vreemd, zit de bandenkost dan buiten jullie leasebedrag ofzo? Bij ons wordt die hogere kost gewoon doorgerekend in de TCO volgens mij.
Op de M3/4 is het niet afschuwelijk, maar verre van mooiIk zie er toch meer en meer hun mening wijzigen hoor. Op de M3 / M3 Touring bijvoorbeeld is dat toch gewoon mooi![]()

Ja maar nu kiest ge er de lelijkste optionele achterkant uit. Da's hoe je hem wil configureren.. je wordt niet gedwongen om zo een gedrocht samen te stellenOp de M3/4 is het niet afschuwelijk, maar verre van mooi
Nu. Als ze de neus wel goed doen, dan zorgen ze er wel voor dat de rest om zeep is...
![]()

Wij krijgen een budget en vrij om te gaan kiezen bij de leasemaatschappij. Die doet in alle merken. Kom je budget te kort, dan leg je bij. Dat zijn onze spelregels.Daarnaast vind ik het ook wel mooi dat een iX1 en i4 blijkbaar wel op de lijst stond. Waaruit je zou kunnen afleiden dat BMW geen premium merk is.![]()
FWIW: hij rijdt zelf met een Model 3.Is dat niet wettelijk verplicht tegenwoordig?Wel gek dat daar standaard geen parkeercamera op zit
voorlopig enkel op nieuwe modellenIs dat niet wettelijk verplicht tegenwoordig?
Ja, dus hij rijdt zelf met een Model 3. Hij wil niet dat z'n werknemers mogelijks voor CEO worden aanzien dusWij krijgen een budget en vrij om te gaan kiezen bij de leasemaatschappij. Die doet in alle merken. Kom je budget te kort, dan leg je bij. Dat zijn onze spelregels.
Dus alles in orde gebracht voor een Model 3 met mijn manager en finance. Dan moest er enkel nog goedkeuring van de ceo volgen en die zei nee, het is een prestige merk. Mag niet. Daarmee kun je niet bij klanten aankomenFWIW: hij rijdt zelf met een Model 3.
En een i4 zou ten alle tijde mijn voorkeur hebben hoor. Die M50 is een zalige bak. Maar een kale i4 zat al op 872euro/maand. Je moet niet gek doen om die over de 1000euro/maand te krijgen.

Veel mensen beseffen nog niet hoe "betaalbaar" een model 3 relatief gezien kan zijn.Ik blijf dat toch ook raar vinden dat Tesla als premium/prestige merk aanzien wordt tbh.
Inderdaad. Een model 3/Y is zeer goedkoop binnen zijn segment. Een Model 3 SR kost 1000euro meer als de meest basis VW ID3...Veel mensen beseffen nog niet hoe "betaalbaar" een model 3 relatief gezien kan zijn.
Hier kwam ook een consultant aan met een model Y, half de bureau deed alsof die met een Ferrari voor de deur stond. En dan moet je denken dat hier regelmatig mensen met goed uitgeruste x5's, S-klasses en soms meer staan, waar dan niemand iets over zegt.
Ik ben die twee toevallig tegen elkaar aan't afwegen en om een kleine nuance toe te voegen: de Model 3SR is ongeveer €1500 duurder dan een vrij goed uitgeruste ID.3 die qua opties gelijk staat aan de Tesla. Bij VW is er nog wat korting mogelijk. Maar dan heb je wel een wagen met oa kleinere batterij.Inderdaad. Een model 3/Y is zeer goedkoop binnen zijn segment. Een Model 3 SR kost 1000euro meer als de meest basis VW ID3...