contextbinder
Well-known member
Hopelijk is het een software issue die snel is gefixt.
Dat dachten ze bij Telenet ook ....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk is het een software issue die snel is gefixt.
Ik hoop dat ze hier ook voor gebeld hebben?De Audi Q4 e-tron zal vandaag helaas niet geleverd kunnen worden.
Bij het klaarzetten van uw wagen, hebben mijn collega’s van de werkplaats opgemerkt dat de wagen een technische storing geeft.
Van zodra zij meer weten/dit probleem hebben kunnen oplossen, kunnen wij een nieuwe afspraak inboeken.
anderhalf jaar op gewacht en nu op de leverdag deze mail krijgen. Plezant ze.
Ja, nee. Ge gaat toch niet via uwe GSM Spotify luisteren eh. Net zoals die HLN audio & text feeds komen, ga je dan ook gewoon via de wagen naar Spotify luisteren eh.Totaal niet handig dus. Ge wil toch ook Spotify gaan luisteren bvb, maar zonder 4G werkt dat niet zo goed (tenzij lokaal opgeslaan)..
Ze beweren van wel, al heb ik geen gemiste oproepen en heb ik erna 3 uur lang elk kwartier gebeld zonder iemand aan de lijn te krijgenIk hoop dat ze hier ook voor gebeld hebben?
Een mailtje vind ik op de dag zelf nogal 'kort' voor 't moment.
Allesinds kut..
Maar betaal je dan maandelijks voor dataconnectie van de wagen (ingebouwde 4G) of zit dat levenslang in de prijs verrekend?Ja, nee. Ge gaat toch niet via uwe GSM Spotify luisteren eh. Net zoals die HLN audio & text feeds komen, ga je dan ook gewoon via de wagen naar Spotify luisteren eh.
Als Spotify op de GSM staat (& supported is voor Android Auto) dan zal die app gewoon selecteerbaar zijn in de Android Auto app op 't systeem v/d wagen.
Android Auto zal nog altijd via de GSM gaan eh, zoals eerder aangehaald zal die niet afweten van een data connectie v/d wagen zelf. Bezigt dus sowieso niet de ingebouwde data connectie.Maar betaal je dan maandelijks voor dataconnectie van de wagen (ingebouwde 4G) of zit dat levenslang in de prijs verrekend?
Ja, nee. Ge gaat toch niet via uwe GSM Spotify luisteren eh. Net zoals die HLN audio & text feeds komen, ga je dan ook gewoon via de wagen naar Spotify luisteren eh.
Als Spotify op de GSM staat (& supported is voor Android Auto) dan zal die app gewoon selecteerbaar zijn in de Android Auto app op 't systeem v/d wagen.
Beter nu dan nadat je uw huidige wagen hebt ingeleverd.Bon, probleem met mijn Q4 is dus bekend, storing aan de elektrische waterpomp, gekend probleem als ze lang stilstaan.
Onderdeel is echter niet beschikbaar, dus ze kunnen niet zeggen wanneer het geleverd gaat worden en dus wanneer ik mijn auto kan krijgen.
Fijn![]()
Hoeveel bedrijven schrijven nog intern software? Of zelfs maar iets van productontwikkeling in zijn geheel? De autoindustrie is op dat gebied niet anders.Lijkt een software bug. Komt er van als je als automaker op een ander bedrijf rekent voor de software te ontwikkelen zeker?
Goh, 't gaat zelfs niet over letterlijk intern intern. De meeste producenten van wagens leveren hun wagens momenteel nog af met propriëtaire software. Of dit al dan niet volledig in-house geschreven wordt is niet noodzakelijk van belang.Hoeveel bedrijven schrijven nog intern software? Of zelfs maar iets van productontwikkeling in zijn geheel? De autoindustrie is op dat gebied niet anders.

Ik heb het dan over het totaal uit hande geven van uw software. Android automotive is gewoon van google en ik ga er van uit dat Volvo (en nog een hoop andere) een contract heeft met google dat ze dat mogen gebruiken in hun autos. Begin er maar eens aan als een paar Volvos het issue hebben om dan die mannen van google in gang te zetten. Dit issue is iets wat voor mij als een kritieke bug moet worden gelogged en met een hotfix gefixed moet worden.Hoeveel bedrijven schrijven nog intern software? Of zelfs maar iets van productontwikkeling in zijn geheel? De autoindustrie is op dat gebied niet anders.
Inderdaad, je mag dat in mindering brengen op het VAA. Alleen weet ik niet hoe dat precies zit als je aan de lease maatschappij betaalt.Ik weet niet of dit 100% het correcte topic hiervoor is maar goed: als je als werknemer een eigen bijdrage betaald voor je bedrijfswagen recht aan de leasing maatschappij, dan mag je die factuur in principe in mindering brengen op het bedrag van het VAA dat je in dat aanslagjaar betaald hebt. Als je een VAA van €2000 hebt en je hebt een eigen bijdrage gedaan van €1500 mag je het VAA voor dat aanslagjaar dus reduceren tot €500? Dat is toch wat ik begrepen heb van voorgaande berichten hier op het forum.
De vraag is alleen: hoe vul je dat nu concreet in op je belastingsaangifte? Breng je die eigen bijdrage gewoon in mindering op het totaal van wedden en lonen in vak 1250? (Tot maximum het bedrag van het VAA dus)? Of voeg je lijn toe bij 250 en vul je daar de waarde van de factuur in als negatief bedrag (tot maximaal het bedrag van het VAA dus)? Of...?
Ja dat is de versie waar je zelf niks moet doen en je werkgever in principe alles voor u in orde brengt. In de versie waar je recht aan de leasing betaald moet zelf wel een ingreep doen op je aangifte.Inderdaad, je mag dat in mindering brengen op het VAA. Alleen weet ik niet hoe dat precies zit als je aan de lease maatschappij betaalt.
Op mijn vorige wagen betaalde ik 50euro/maand eigen bijdrage omdat ik toen zeer veel prive kilometers deed. Dat werd automatisch verrekend met m'n loon elke maand en het VAA was dan ook al op iedere loonbrief in mindering gebracht.
Idem bij mij. Is gewoon mee verrekend in de maandelijkse loonfiche.Ja dat is de versie waar je zelf niks moet doen en je werkgever in principe alles voor u in orde brengt. In de versie waar je recht aan de leasing betaald moet zelf wel een ingreep doen op je aangifte.
Is dat evt. geen optie om voor te stellen aan uw werkgever? Dat maakt het allesinds eenvoudiger voor de komende jaren.Ja dat is de versie waar je zelf niks moet doen en je werkgever in principe alles voor u in orde brengt. In de versie waar je recht aan de leasing betaald moet zelf wel een ingreep doen op je aangifte.