aXl_
Well-known member
Regelen jullie banden (zomer/winter-banden, maar ook herstellingen) niet via bandencentrale? Voor een kapotte band mogen wij niet naar de garage maar moeten we naar onze bandencentrale (vb Donckers).Even een mindere ervaring met BMW gehad afgelopen weken.
Platte band gehad..heeft 2 weken (!!) Geduurd voor die vervangen werd. 3 vervangwagens gehad in die tijdspanne.
5 dagen eentje van BMW assistance, enkele dagen eentje v het werk (want mocht die van BMW niet langer gratis gebruiken).
4-5x gebeld om te horen hoe het zat. Laatste keer dat ik belde (11u) "ja, hij staat vandaag op de planning. Als ik u NIET terugbel, moogt ge afkomen. Anders bel ik u".
Ge moet weten..die garage is op 100km van mijn werk (wisten ze). Ze hebben mij niet terug gebeld..dus leek voor mij om hem rond 17u op te halen.
Collega die in de buurt woont, heeft mij gebracht. Ik kom daar toe.. "oei..ze hebben uwen auto niet hersteld..euhm..ja..en onze techniekers zijn naar huis"
Ik "en nu?..want kheb geen vervangwagen en kmoet vanavond en morgen wel naar klanten.."
Uiteindelijk de 3de vervangwagen gekregen en opzich goed opgelost. Ook de nodige excuses gehad. Blijkbaar hadden ze de afgelopen weken +-40 depanage gevallen gekregen en konden ze helemaal niet meer volgen.
Maar bon..2 weken voor een band is echt wel lang.
Ondertussen mijn HR (ook fleetmanager) aangesproken "seg, hij moet binnenkort op onderhoud. Hij gaat dan 343.000km hebben. Moet ik dan nog gaan of wordt em binnenkort vervangen?"
Antwoord "jaja ga maar op onderhoud"... Wtfffff..
Die fixten (heb het maar één keer voorgehad) gewoon diezelfde dag nog.
lekker lastig.
. Het zijn de bedrijfswagens die het gaan mogelijk maken dat particulieren binnen enkele jaren een elektrische wagen kunnen aankopen.