De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 12,9%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,2%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 104 29,1%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 174 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    357
Mijn Kia PV5, die kan ik pas in de bochten leggen. Letterlijk. Te snel door de bocht en hij ligt er :laugh:
Hoe bevalt dat eigenlijk - die ruimte zal wel zalig zijn, maar ik bedoel het rijden zelf en dagelijks normaal gebruik: moet je echt een pamper dragen in de bochten, voldoende vlot - ook om in te halen, vering - gaan de printplaten in uw pc eruit vallen als je over kasseien rijdt, mag je daarmee in het openbaar parkeren, staren de mensen u aan als je in of uitstapt. Hoe vergelijkt dat met eerdere wagens.

Ik passeer hier regelmatig een KIA dealer en er staan er een paar - mooi vind ik em niet, maar ziet er wel super praktisch uit - zou dat ook nog overwegen.

Sinds launch van de vernieuwde Enyaq kon ge de auto op de officiële site configureren en zag ge toch altijd die lelijke grijze zijskirts toch duidelijk op de foto van uw configuratie?
Zoals gezegd: dat vond ik dus niet. In de configurator waren die donkergrijs, niet lichtgrijs/zilver. Totaal anders dan in 't echt alleszins.

Dan wordt uw lakwerk toch niet vuil als ge gaat offroaden met uwe SUV?
Ik heb zelfs paraplu's in beide portieren zitten!

Just nog mijne telefoonnummer erop zetten en ik ben kapper aan huis.

Wat is dat toch met het volk dat met den baas zijn centen een auto mag gaan kiezen en dan bij de dealers wat verwaand gaan liggen doen.
Die verkoper maakt gewoon een grapje en ge zijt op uw tenen getrapt? Zegt meer over u dan over die verkoper eigenlijk. Jongens toch.
Misschien in het vervolg bij Rolls Royce gaan kijken? Daar zullen ze u hoogstwaarschijnlijk wel als een echte koning behandelen.

Ik wou dat ze bij de mercedes garage een grapje zouden maken, die was gewoon te mottig om uit zijn kot te komen om me te woord te staan.
Mijn vrouw zegt dat dat komt omdat ik daar in mijn short en t-shirt op mijn slofkes stond en dat niet de manier is om een mercedes te gaan kopen.

Bij BMW deden ze er dan niet moeilijk over blijkbaar, die waren kei behulpzaam eigenlijk.

Zoals gezegd: dat vond ik dus niet. In de configurator waren die donkergrijs, niet lichtgrijs/zilver. Totaal anders dan in 't echt alleszins.

Ik heb zelfs paraplu's in beide portieren zitten!

Just nog mijne telefoonnummer erop zetten en ik ben kapper aan huis.

Als ik dat hier bekijk is dat zowat hetzelfde als smokey diamond silver

Laatst bewerkt:
Dan zit je idd wel wat beperkt. Lukt dat ook niet met zo'n VW bus?

Die Kia pv5 letterlijk alle opties en grootste batterij was kleine 40k. Vw buzz basic was 62k. Mijn Kia is onder budget, de vw buzz was sleuren om iets basic in budget + eigen bijdrage te krijgen

Hoe bevalt dat eigenlijk - die ruimte zal wel zalig zijn, maar ik bedoel het rijden zelf en dagelijks normaal gebruik: moet je echt een pamper dragen in de bochten, voldoende vlot - ook om in te halen, vering - gaan de printplaten in uw pc eruit vallen als je over kasseien rijdt, mag je daarmee in het openbaar parkeren, staren de mensen u aan als je in of uitstapt. Hoe vergelijkt dat met eerdere wagens.

Ik passeer hier regelmatig een KIA dealer en er staan er een paar - mooi vind ik em niet, maar ziet er wel super praktisch uit - zou dat ook nog overwegen.

Ik heb hem nog niet, he. Ergens oktober wordt hij geleverd. De proefrit, daar was niks op aan te merken. Dat reed even vlot als mijn Touran. En aangezien de dikste batterij een stevige motor heeft, heb je niet het gevoel dat je met een slome bus rijdt. Het is niet dat dat zon wiebelende bus is.

Enige dat een probleem is, is ondergrondse parking. Maar dat is met de Touran met dakkoffer ook een probleem.

En mensen mij aanstaren. Dat kan mij nu letterlijk Gene fuck schelen. Toen ik de BMW x3 had zaten er ook mij aan te staren. En met de Audi a4 kreeg ik continue opmerkingen in het containerpark. Het is altijd ergens iets.

Als ik dat hier bekijk is dat zowat hetzelfde als smokey diamond silver
Smokey? Ik heb de configurator naast mijnen auto gehouden. Donker vs. licht. Totaal geen weerspiegeling van de werkelijkheid.
Zelfs mijne baas zei om dat te laten wrappen. :laugh:

Ik heb het opgezocht, 't is het pussy diamond silver van de ugly AF uitvoering.

Ik pak straks eens een foto! You be the judge.

Ik vond het in het begin ook wat tegenvallen die grijze strepen op de Enyaq.
Maar die rijden al rond sinds vorig jaar in april @Mr.Anderson want ik rij er met ene.
Volledig in koetswerkkleur is enkel voor de sport blijkbaar.

Terug
Bovenaan