Klopt, maar toen is Mercedes dat beginnen misbruiken bij de CLS...Een echte shooting brake is toch een 3deurs dacht ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar toen is Mercedes dat beginnen misbruiken bij de CLS...Een echte shooting brake is toch een 3deurs dacht ik.
Ziet er goed uit! Eindelijk ook een range waar ik iets mee kan. 1000km vertaal ik naar minimaal 600 à 700km in minder ideale omstandigheden. Eén van de weinige EV's die ik zou overwegen.Er zijn betere alternatieven op komst:
https://www.vroom.be/nl/nieuws/de-zeekr-001-komt-volgend-jaar-naar-europa-24508/

Toch een mooie wagen? Er zijn er velen die een mindere bedrijfswagen krijgen dan deze. Een break met leuke velgen en wss wel wat opties.Net gaan afhalen
Minder spectaculair dan 99% van de wagens die hier passeren maar na 8j werken de eerste keer kans op een wagen, ben ik er blij mee.![]()
Vanaf april ook eindelijk een volwaardige tankkaart en 50% minder bruto bedrag betalen voor iedereen. Scheelt 242€ per maand voor mij![]()
Net gaan afhalen
Minder spectaculair dan 99% van de wagens die hier passeren maar na 8j werken de eerste keer kans op een wagen, ben ik er blij mee.![]()
Vanaf april ook eindelijk een volwaardige tankkaart en 50% minder bruto bedrag betalen voor iedereen. Scheelt 242€ per maand voor mij![]()
Ja ben er zeker blij mee, min of meer genoeg opties voor mij goesting, al zit er ook weer veel standaard op bij toyota. Velgen zijn ook standaard btwToch een mooie wagen? Er zijn er velen die een mindere bedrijfswagen krijgen dan deze. Een break met leuke velgen en wss wel wat opties.
Ik zie soms bedrijfswagens zonder opties op wieldoppen rondrijden, maar wel een "premium" merk. Dan rij ik 100% liever die van jouw ;-)
Niks mis mee toch? Leuke wagen, minder zorgen, heerlijk. ‘Leukere’ wagens volgen wel als je daar echt zin in hebt maar intussen kan je even goed genieten.Net gaan afhalen
Idem. Ik ben ook met veel minder begonnen. En dat heeft wel wat jaren geduurd eer dat iets 'geworden' is.Toch netjes… mijn eerste was veel ‘slechter’…
Hangt ook wat van je definitie van 'iets geworden'. Ik hou bv. totaal niet van SUV's. Jammer dat de autowereld die kant aan het opgaan is..Idem. Ik ben ook met veel minder begonnen. En dat heeft wel wat jaren geduurd eer dat iets 'geworden' is.

Hangt ook wat van je definitie van 'iets geworden'. Ik hou bv. totaal niet van SUV's. Jammer dat de autowereld die kant aan het opgaan is..
Als ik dan bv. lees dat iemand hier een Q8 of een IX heeft.. Ik vind dat absoluut geen mooie wagen. Objectief gezien is dat wel een luxe wagen, maar zou zoiets nooit zelf kiezen.
Geef mij maar een 1/3/4/5 serie, A/CLA/C/E klasse, A3/4/5/6, XF/XE, Giulia, S of V60/90, Ceed, 308 SW, model S,... Ik denk dat het plaatje duidelijk is![]()
Tot april 22 zat ik te laag qua classificatie bij ons. Ben maar een bachelor. Als master kom je direct binnen op een niveau voor firmawagen. Maar ik moest dus meerdere keren promoveren tot ik juiste niveau gehad.Idem. Ik ben ook met veel minder begonnen. En dat heeft wel wat jaren geduurd eer dat iets 'geworden' is.
320e touring had ik altijd boven de iX3 genomen idd. Geen twijfel over mogelijk.Goku heeft een 5 serie, die past in je rijtje.
Ik had een 520e berline kunnen rijden bvb, maar kan met dat model koffer niets doen.
Dan had ik de 320e touring gekozen bvb, dat stond op de lijst.
Heb eigenlijk ook niks met SUV en had mss inderdaad beter de 320e touring genomen. Had ik wat dichter tegen de grond gezeten.
Ik denk dus dat de iX3 ook de eerste en laatste SUV zal zijn die ik rijd.
320e touring had ik altijd boven de iX3 genomen idd. Geen twijfel over mogelijk.
Gij met uw reuzenkinderen ook!Nja, tot je dan ziet dat je een koffer overhoudt die rivaliseert met die van een lager segment hatchback. Voor mij de hoofdreden dat ik van een A6 Avant naar een Q8 upgrade. De hybrides zijn nagenoeg allemaal in hetzelfde bedje ziek, de SUVs bieden dan wel meer achterin.
En voor de discussie weer losbarst: ja, sommige mensen hebben nu eenmaal liever meer dan 400 liter. En ja, voor degenen die dat niet willen: great!

In zo'n 320e touring is de koffer wel makkelijk toegankelijk en uiteindelijk voor mij persoonlijk een zee van ruimte. En voor die uiterst zeldzame momenten dat ik eens wat meer of langer vervoer, kan er een zeteltje plat.Nja, tot je dan ziet dat je een koffer overhoudt die rivaliseert met die van een lager segment hatchback. Voor mij de hoofdreden dat ik van een A6 Avant naar een Q8 upgrade. De hybrides zijn nagenoeg allemaal in hetzelfde bedje ziek, de SUVs bieden dan wel meer achterin.
En voor de discussie weer losbarst: ja, sommige mensen hebben nu eenmaal liever meer dan 400 liter. En ja, voor degenen die dat niet willen: great!

In zo'n 320e touring is de koffer wel makkelijk toegankelijk en uiteindelijk voor mij persoonlijk een zee van ruimte.![]()
. Ik denk dus dat de iX3 ook de eerste en laatste SUV zal zijn die ik rijd.
. Ik dacht ook van nooit een SUV te moeten hebben, maar die instap is toch wel zeer gemakkelijk eens ge wat ouder wordt
.Klein, klein. Niet overdrijven, hé. Het is niet de allergrootste koffer op de markt, maar het voldoet toch wel voor alledaags gebruik, zou ik toch denken.Hier stond de 320e Touring ook op #1, totdat ik die IRL zag. Ik verschoot toch van hoe klein die koffer was zulle. Nu ja, komende van een E break is natuurlijk alles klein.

www.autonieuws.be
voor alledaags gebruik