De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Maar wie in hemelsnaam bestelt er een wegen in kashmir zilver.
Wat bezielt u dan! Opknopen zouden ze zo’n mensen moeten doen, werkelijk wansmakelijk in het kwadraat.
Ik heb ooit een Golf in dat kleur gehad :cool:

motivatie: een van de betere kleuren tegen vuil, donkere kleuren, wit, …. Mooi maar zo gevoelig, nu een donker grijze en die is eigenlijk constant vuil.

Een mooi grijs kan gewoon een bloedgeile kleur zijn voor de juiste wagen.

Geen moment spijt ervan dat ik een grijze 3 reeks heb met de juiste toers en bellen om het af te maken.

Een of andere schijtbak in een triestig grijs daarentegen... Daar krijg ik gene stramme kabouter van.

De volgende is een volledig blacked out i4. Ik had liever een blauwe gehad, maar de fleet manager had mij op het nippertje bij mijn kraag helaas.

Een mooi grijs kan gewoon een bloedgeile kleur zijn voor de juiste wagen.

Geen moment spijt ervan dat ik een grijze 3 reeks heb met de juiste toers en bellen om het af te maken.

Een of andere schijtbak in een triestig grijs daarentegen... Daar krijg ik gene stramme kabouter van.

De volgende is een volledig blacked out i4. Ik had liever een blauwe gehad, maar de fleet manager had mij op het nippertje bij mijn kraag helaas.
akkoord.

Een dreier met M-pack in perfect gepolijst mineral grau (ja, echt @MrKend54l) is gewoon magnifiek in het zonlicht.
Ik laat mij altijd verleiden door zwart in de showrooms, maar dat is dan ook de enige plaats waar dat mooi is. Of nét na het poetsen, maar een halve dag stof en zand en het knappe is eraf.

Voor de X3 heb ik carbonschwarz genomen, nadat ik eigenlijk Sophisto Grau had besteld, omdat het een M-kleur is dat ik normaal nooit zou kunnen nemen. Prachtkleur, maar ook enkel wanneer hij perfect gewassen is.

Ik heb een collega met een LCI iX3 in Phytonicblau (dus met M-pack), en hoewel ik dat nooit ofte nimmer zou bestellen op basis van een afbeelding is dat in het echt ook een prachtige kleur.

EB6ag0DWkAAds4-

Mjah als ik kon kiezen reed ik ook rond in een M440i ipv een i4. :unsure:

De kleur zwart kan ik me nog meer verzoenen, hij is volledig blacked out en dat vind ik ook el leuk. Ik heb inmiddels wel wat spijt mbt de velgen. Ik heb die standaard 18" M-velgen en ik had die nooit in het echt gezien omdat het gewoon niet mogelijk was toen ik moest bestellen. Nu onlangs dan effectief gezien en ik vind ze dik tegenvallen qua design. Maar goed, ik ga echt niet op mijn leasewagen zelf andere velgen zetten.

Bwa, als ik die had mogen nemen, dan had ik dat gedaan op de iX3.
Is in het echt mooi en iets anders dan grijs. Helaas, nu een half jaar later mag het, toen ik bestelde niet.
Ik heb het overwogen destijds, omdat het echt een mooie kleur is. Maar ik vind zo'n kleuren echt mooier op sportievere modellen dan op SUV's...
Mijn i30N en 318d hadden bvb ongeveer dezelfde kleur (dat van BMW pakt alleen helemaal anders op foto). En dat vond ik op de BMW echt niet mooi en op de i30 wel...

Mijne is ook grijs en ik zie dat nog altijd heel graag! 'T is wel zo wat Nardo grijs achtig.

Ik heb het overwogen destijds, omdat het echt een mooie kleur is. Maar ik vind zo'n kleuren echt mooier op sportievere modellen dan op SUV's...
Mijn i30N en 318d hadden bvb ongeveer dezelfde kleur (dat van BMW pakt alleen helemaal anders op foto). En dat vond ik op de BMW echt niet mooi en op de i30 wel...

Mja, de iX3 heeft het geweldige pallet van 6 kleuren en dan is dat blauw wel mooi. Blauw en rood mochten niet.
Carbon black is qua onderhoud niet te doen, wit hetzelfde aangezien ik te lui ben om de wagen onder de carport te zetten en een EV in de inpandige garage is een nogo. Had ik nog de keuze tussen kashmir slver en sophistau grau... De keuze moge wel duidelijk zijn.

Mja, de iX3 heeft het geweldige pallet van 6 kleuren en dan is dat blauw wel mooi. Blauw en rood mochten niet.
Carbon black is qua onderhoud niet te doen, wit hetzelfde aangezien ik te lui ben om de wagen onder de carport te zetten en een EV in de inpandige garage is een nogo. Had ik nog de keuze tussen kashmir slver en sophistau grau... De keuze moge wel duidelijk zijn.
Ja, hier is het carbon black geworden (auto staat in garage), maar het is inderdaad een magneet voor vuil he... Inderdaad wel gek dat er maar zo weinig keuze is qua kleuren...

Ja, hier is het carbon black geworden (auto staat in garage), maar het is inderdaad een magneet voor vuil he... Inderdaad wel gek dat er maar zo weinig keuze is qua kleuren...

Ze weten dat 90% van de kopers toch voor de standaard kleuren gaat (vandaar al die merken die vooral veel grijstinten aanbieden) en de paar procent die echt iets speciaals kiezen, mogen nog eens langs de kassa passeren voor een individual kleur...

Hier ook een 330e touring in phytonic blau. Had er op afbeelding ook m'n twijfels over maar in het echt vind ik het heel geslaagd icm sportline en shadowline pakket. 🙂

Terug
Bovenaan