Misterblort
Well-known member
nobody cares. weten zij veel wanneer dat gebeurd is..Ik weet niet in hoeverre het legaal is om een schadegeval op een later tijdstip te melden. Kan de verzekering daar een probleem van maken ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nobody cares. weten zij veel wanneer dat gebeurd is..Ik weet niet in hoeverre het legaal is om een schadegeval op een later tijdstip te melden. Kan de verzekering daar een probleem van maken ?
Is dat dan omnium verzekerd bij jou ? Politie zei dat ze wel een pv wouden opstellen maar dat er zonder getuige/camera's weinig aan te doen was en dat de pc enkel geldt bij omnium verzekering.
Alsook, kan de fleet verantwoordelijke me verplichten tot herstel vd schade ?
Hangt van jullie carpolicy af.Mijn bedrijfswagen werd gisteren aangereden terwijl hij geparkeerd werd en er is geen dader bekend. Het gaat om enkele schrammen in de linkerhoek vooraan.
Is het nu opportuun om dit aan te geven en franchise te betalen of te hopen dat er in die 3 jaar dat ik ermee rijdt nog eens iemand ertegen rijdt en zo de schade in 1 keer laat maken en maar 1 keer franchise betaal ?
Ik weet niet wat de regels hieromtrent zijn.
in mijn geval is Fleet mij toen blijven stalken tot ik een herstelling regelde.En wat is het geworden?Net mijn volgende bedrijfswagen mogen bestellen, verwachte leveringsdatum: medio december 2022![]()
Idd die trage kar met 336pkWat is een gewone i4? i4 40?

Andere fabriek he. iX3 komt uit China, de I4 uit Duitsland14 maanden wachttijd, wat? Komt dat door specifieke opties (klassiekers met vertraging zijn trekhaak en pano dak) of is dat standaard voor de i4?
Dat zou voor mij toch een redelijke no go zijn denk ik. Ook wel bizar dat de levertermijn voor een iX3 amper de helft is.
Kwaliteit duurt wat langer om te produceren zekerAndere fabriek he. iX3 komt uit China, de I4 uit Duitsland

Ik weet dat het sarcastisch is, maar ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe nog geen enkel punt gevonden heb dat niet aan de BMW standaarden voldoet. Die fabriek in China lijkt hun kwaliteitscontrole goed in orde te hebben...Kwaliteit duurt wat langer om te produceren zeker![]()
Zou ook maar erg zijn ook natuurlijkIk weet dat het sarcastisch is, maar ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe nog geen enkel punt gevonden heb dat niet aan de BMW standaarden voldoet. Die fabriek in China lijkt hun kwaliteitscontrole goed in orde te hebben...
Ja kloptWat is een gewone i4? i4 40?
Ik vermoed door volgende opties:14 maanden wachttijd, wat? Komt dat door specifieke opties (klassiekers met vertraging zijn trekhaak en pano dak) of is dat standaard voor de i4?
Dat zou voor mij toch een redelijke no go zijn denk ik. Ook wel bizar dat de levertermijn voor een iX3 amper de helft is.
Proficiat. Een M50 spreekt natuurlijk meer tot de verbeelding, maar een deftig uitgeruste I4 40 VS een kale M50, dan denk ik dat jij de betere keuze hebt gemaaktJa klopt
Ik vermoed door volgende opties:
Een collega die een kale M50 besteld heeft (aantal weken geleden) komt normaal in september aan
- Heads up display
- Wireless phone charger
- Parking plus pack