DDR3L SODIMM 1 of 2 x 8 GB 1600 MHz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muscleduck

Well-known member
Merelbeke
iTrader: 100% (11/11)
Gevraagde goederen
DDR3L
Dag allemaal,

Gezien 9Lives binnenkort sluit kan ik het beter hier vragen. Voor de madam haar laptop zou 8 GB extra goed uitkomen. Ik zoek dus ofwel een setje van 2x 8 GB aan schappelijke prijs, of 1x 8 GB, maar dan exact volgend latje: Hynix HMT41GS6BFR8A-PB.

Voor dat ene latje heb ik wel ca 20 euro over. Voor een setje het dubbele? Ha GT er van af wat er aangeboden wordt natuurlijk.

Laat gerust weten wat je liggen hebt.

Grts,

Muscleduck
 
Laatst bewerkt:
Interessant, maar ik zou liever proberen exact hetzelfde te vinden. Tenzij je eventueel in het Gentse komt? Als ik het kan testen en het marcheert zou ik het nog doen.
 
Laatst bewerkt:
Interessant, maar ik zou liever proberen exact hetzelfde te vinden. Tenzij je eventueel in het Gentse komt? Als ik het kan testen en het marcheert zou ik het nog doen.
De aangeboden stick ziet er identiek uit qua grootte, snelheid en spanning (voltage) en dat is voor zover ik weet alles wat je nodig hebt voor optimale performance (dual channel mode) ;)

Maar goed, voor de rest ga ik mij niet moeien. Misschien heb je een open case en zie je gewoon graag 2 dezelfde zitten :D
 
Laatst bewerkt:
Niet direct. Ik ben er vrij zeker van dat het zal werken, maar aan, jou de keuze natuurlijk. :)
Awel als we kunnen overeenkomen dat je me terugbetaalt als het niet marcheert (mits bewijs van mij natuurlijk) hebben we een deal. Het zal dan wel via verzending zijn. Stuur je me een PM om af te handelen?


De aangeboden stick ziet er identiek uit qua grootte, snelheid en spanning (voltage) en dat is voor zover ik weet alles wat je nodig hebt voor optimale performance (dual channel mode) ;)

Maar goed, voor de rest ga ik mij niet moeien. Misschien heb je een open case en zie je gewoon graag 2 dezelfde zitten :D
True, maar op RAM vlak weet ik dat PC's soms wreed ambetant kunnen doen. Nu ja, 'k ga het gwn proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan