DD+ meeting

Limiet = max tot aan de navel pls
Alle kom om het goed te maken:
https%3A%2F%2Fstatic.hbvl.be%2FAssets%2FImages_Upload%2Fshe%2F2011%2F05%2F04%2F1872643%2Fmijn-borsten-deden-me-als-een-dier-in-de-zoo-voelen.jpg
 
Genoeg mannen die niet per sé "groter is beter" denken hoor. ;)
ik ben zo ene. Ik zal wel eens kijken als iemand met een DD passeert en als dat verpakt zit vind ik dat nice, maar zodra het uit de verpakking komt, trekt me dat meestal niet zo aan. Ik heb liever de kleinere vormen.
 
Alle kom om het goed te maken:
https%3A%2F%2Fstatic.hbvl.be%2FAssets%2FImages_Upload%2Fshe%2F2011%2F05%2F04%2F1872643%2Fmijn-borsten-deden-me-als-een-dier-in-de-zoo-voelen.jpg
#plastiketettenzijnleuk

neen dus.

Als die handjes weg zijn en die rode verpakking ook, dan blijven er twee opgeblazen ballonnen over. Ik zou - moest ik man zijn - bang zijn om daar aan te komen. Een tand die wat te scherp is en een ontploffing in uw gezicht.
 
#plastiketettenzijnleuk

neen dus.

Als die handjes weg zijn en die rode verpakking ook, dan blijven er twee opgeblazen ballonnen over. Ik zou - moest ik man zijn - bang zijn om daar aan te komen. Een tand die wat te scherp is en een ontploffing in uw gezicht.
Ik zou niet bang zijn maar er mijn hoofd tussen steken.
 
#plastiketettenzijnleuk

neen dus.

Als die handjes weg zijn en die rode verpakking ook, dan blijven er twee opgeblazen ballonnen over. Ik zou - moest ik man zijn - bang zijn om daar aan te komen. Een tand die wat te scherp is en een ontploffing in uw gezicht.
ja, altijd triest als vrouwen die mooi gevormde borsten hadden nu met zo'n twee generieke ballonen zitten.
 

Maar toch herkent hij de smileys op Salma haar profiel niet. Kijkt dus effectief alleen naar haar tetten, niet naar haar boodschap.

Wat een oppervlakkigheid van die @straight_six
 

Maar toch herkent hij de smileys op Salma haar profiel niet. Kijkt dus effectief alleen naar haar tetten, niet naar haar boodschap.

Wat een oppervlakkigheid van die @straight_six
Ik ga wel spreken in haar plaats.. Zij moet gewoon mooi zijn.
 
Terug
Bovenaan