Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zit in een héél diep dal, waar hij niet direct zal uit raken helaas..Dimi zegt ook af voor de komende 2 PC’s…
Over and out?

Onze Dimi is cringe op podium en tijdens interviews maar Dirk kan er toch ook wat van hoorVan Duijvenbode tegen Littler op het podium tijdens de halve finale: "Hey Pik, nu even stoppen, anders win ik niet". Maar Littler bleef na een beleefd lachje gewoon door pompen.![]()

Een trainingske met de vriendinnen? 
En nu ook in de finale 111+ average. 109,53 zijn slechtste average En tis niet dat het short format matchen waren... .Littler is krankzinnig bezig. 109 - 113 - 109 - 111 gemiddeld op weg naar de finale. Kerel is echt niet normaal als ie in topvorm verkeerd.
Hij wil echt het beste gemiddelde ooit verbeteren van de World Matchplay (Phil Taylor - wie anders - 106 gemiddeld over het hele toernooi bekeken)
Opmerking: Het hoogste gemiddelde ooit in 1 match op de World Matchplay (Phil Taylor - 114 gemiddeld - gaat hij normaal net niet verbeteren)
Van Duijvenbode tegen Littler op het podium tijdens de halve finale: "Hey Pik, nu even stoppen, anders win ik niet". Maar Littler bleef na een beleefd lachje gewoon door pompen.![]()
Littler speelt ook met redelijk weinig druk op dit moment natuurlijk. In 2027 moet hij 60% van zijn prijzengeld verdedigen dan zal het mentaal toch wel iets anders zijn denk ik (of hoop ik)Valt niks tegen te beginnen…
Maar ik heb het al gezegd, mijn interesse is echt -90% om nog majors te kijken, er is 0,0 spanning.

Ik denk niet dat dat veel gaat doen met hem. Nog amper zenuwen gezien bij die kerel.Littler speelt ook met redelijk weinig druk op dit moment natuurlijk. In 2027 moet hij 60% van zijn prijzengeld verdedigen dan zal het mentaal toch wel iets anders zijn denk ik (of hoop ik)![]()
Druk is wat je er zélf van maakt natuurlijk. Want als hij een ronde verliest, staat hij op iedere sportkrant op de hoofdpagina. Je moet er toch maar mee kunnen omgaan zeg ik dan!Littler speelt ook met redelijk weinig druk op dit moment natuurlijk. In 2027 moet hij 60% van zijn prijzengeld verdedigen dan zal het mentaal toch wel iets anders zijn denk ik (of hoop ik)![]()
Dimi ook virtueel zijn tourcard kwijt, plaats 66
Pieken op het WK denk ikVraag mij af wat zijn toekomstplannen zijn, want hij skipt nu ook de PC's...
Welk WK? Hij is niet eens gekwalificeerd voor het WK.Pieken op het WK denk ik
Amai ik dacht dat die er nog automatisch ging bij zijn maar net is alles bekeken en die staat er inderdaad nog niet tussen. Dan is het echt wel game over denk ikWelk WK? Hij is niet eens gekwalificeerd voor het WK.