Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mario begint beter te spelen, het kan nog voor zijn tourkaart.Dimi skipt de komende PC's wegens "medische redenen".
En ook voor ET 11Greaves heeft zich gekwalificeerd voor ET-12![]()
WK kwalificatie is voor beide van moeten. Mario staat momenteel op 6250£ van plaats 64 maar staat wel op slechts 500£ van een virtuele WK plaats. Mario doet mee aan ET 10 dit weekend. 1 match winnen en hij staat dan direct virtueel in de top 64 voor de tour card race.Mario begint beter te spelen, het kan nog voor zijn tourkaart.
Den Dimi? Een diepe zucht.
Den Dimi kan beter ook enkele jaren vakantie nemen en net zoals Reyes zijn mentale batterij terug opladen en terugkomen wanneer hij er echt klaar voor is hé.Al is Cristo Reyes nog straffer. Hij is 6 jaar geleden van de tour verdwenen en pas afgelopen winter voor de eerste keer terug opgedoken toen hij de Spaanse WK qualifier won. Sinds begin dit jaar terug op de tour en virtueel al op plaats 61. Maandag haalde hij de finale van PC 23 en hij plaatste zich ook al voor 9 ET. Enkel Huybrechts komt in de buurt met 5.
PS. Blijkbaar was het heel warm in de zaal. 40+ graden. Veel spelers haalden hun niveau niet.
Lijkt me gewoon opgave te zijn.Snap het niet goed dat Dimi die 2 vloertornooien skipte terwijl hij toch echt alles moet meepikken wat hij kan om het WK te halen en z’n tourcard te redden.
Voor andere majors is mij dat al vlot gelukt dus zal daar ook wel moeten lukkenWe zijn opnieuw begonnen met de World Matchdarts! Weet er iemand of je überhaupt kans maakt om daar tickets voor te scoren volgend jaar of is dat gewoon hopeloos?![]()
Moh, ik ben daar naar de World Matchplay geweest en is een leuk stadje aan de zee. Heeft ook een groot pretpark. Van daar sta je ook op minder dan een uur in Manchester en Liverpool.Ondertussen Blackpool al eens opgezocht en dat lijkt op Charleroi blijkbaar, een dode stad waar niets te doen is. Ik zal het volgend jaar wel opnieuw op televisie bekijken.
Beginnen met een 9 darter was (opnieuw) ongezien. Hoog niveau dit tornooi, fantastisch om zien!Aardig niveautje weer van Littler gisteren.