Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt tijd dat Mitchell Lawrie prof wordt. Een beetje concurrentie kan geen kwaad.En t volgende dat Littler kan afvinken.
Best dat die t EK ook ff pakt dit seizoen dan is zowat alles met enig belang minstens één keer gewonnen voor zijn 20ste.![]()

74.25 gemiddeld zie ik ... met zijn huidig niveau verliest hij gewoon van Raman, Baetens, Faes, Paeshuyse, Caron, en ik mis er zeker nog een paar ... (allemaal landgenoten met tourkaart potentieel maar momenteel geen tourkaart)En dimi weer onderuit.
6-0 tegen Clayton.
Weet iemand dimi zn gemiddelde?
Die wint nu toch echt weer geen match meer pffff.
In een artikel een week geleden sprak Dimi over familiale perikelen, maar hij wilde (logischerwijze) niet verder in detail gaan.Hoezo “weer” familiale problemen?
Ja OK maar hij haalde weer tegen de 90 gemiddeld. Dat is niet heel goed maar daarmee sta je wel weer onder de mensen.Die betere periode is ook echt wel met een korrel zout te nemen imo. Paar keer een match op de vloer gewonnen.
Alles in de 70 is echt wel een schande.In een artikel een week geleden sprak Dimi over familiale perikelen, maar hij wilde (logischerwijze) niet verder in detail gaan.
Ik vind het artikel niet meteen terug maar swoit het maakt niet uit: Het moet gewoon beter hé. Dat beseft hij zelf natuurlijk ook.
Ja OK maar hij haalde weer tegen de 90 gemiddeld. Dat is niet heel goed maar daarmee sta je wel weer onder de mensen.
In zijn laatste matchen geraakt hij amper aan de 70.
Het frustrerende is dat het precies van NIET (meer) moetes is bij hem.Hij moet toch echt die stappen zetten om eens 3-4-5 matchen te winnen op zo'n tornooi.
Gohja persoonlijk. Heb daar een keer of 10 een paar uur mee getraind en ik heb die zijn nummer maar daar stopt het ook wel.Het frustrerende is dat het precies van NIET (meer) moetes is bij hem.
Pffft werken aan mijn conditie? Neje, ik heb keihard gewerkt (dat is echt wel waar) maar hmm mijn tourkaart is nu gered, dus dat ga ik echt niet meer doen se.
Allé ik kan fout zijn en jij kent Kim misschien persoonlijk maar dat is wel de indruk die hem nu geeft.
Ja, liep echt voor geen meter en stond inderdaad met vochtige ogen te gooien. Shit is tough natuurlijk. Als je daar elke dag hard voor werkt en het wil dan toch niet lukken. En dan nog iets waar je normaal heel goed in bent en graag doet. Dat de wereld meekijkt en judged helpt natuurlijk ook allemaal niet.Las op een ander forum dat Dimj gisteren met tranen in zijn ogen stond te gooien..
Dartritis can be a son of a b*tch (hij heeft het in 2 vingers). Dat hij zijn worp moest aanpassen maar het blijkbaar toch niet de oplossing is ..Las op een ander forum dat Dimj gisteren met tranen in zijn ogen stond te gooien..

Nu hij zijn punten aangepast heeft gaat het idd wel beter.Mike begint toch beter in vorm te geraken. Hij haalt nog eens een kwartfinale al was het nipt.