Darts: 2026

En t volgende dat Littler kan afvinken.

Best dat die t EK ook ff pakt dit seizoen dan is zowat alles met enig belang minstens één keer gewonnen voor zijn 20ste. :crazy:

En t volgende dat Littler kan afvinken.

Best dat die t EK ook ff pakt dit seizoen dan is zowat alles met enig belang minstens één keer gewonnen voor zijn 20ste. :crazy:
Het wordt tijd dat Mitchell Lawrie prof wordt. Een beetje concurrentie kan geen kwaad.

Kim doet het nu iets minder goed. Hij verliest meteen van Wright. De World match play wordt nu wel erg moeilijk.
Maar goed we wisten dat een mindere periode er vroeg of laat zat aan te komen.

Waar hij het liet liggen? Dat hij na R3 of R4 steeds in elkaar zakte en nergens een echt 'lange' run had.
Dat kostte hem te veel punten en dat wreekt zich nu.

En den Dimi is weer bij af. Alweer amper 75 gemiddeld. :frown:

Greaves speelt zwakjes maar haar tegenstanders waren gewoon rotslecht. Zonet bij de laatste 16 tegen Woodhouse.
Hij speelde wél goed, maar dan gooit ze plots vlotjes 102 gemiddeld.
OK ze is niet altijd even top, maar 'pieken' kan ze als de beste.
Haar beste matchen correct 'timen', daar is ze best goed in en dat is echt superbelangrijk in darts. :tongue:

En Greaves heeft nu ook Dobey verslagen. Die laatste gooide nochtans 105 gemiddeld maar zij deed net hetzelfde en ze gooide een 10 en 11-darter.

Laatst bewerkt:
Beau staat ondertussen 77ste. Een paar goeie runs op majors en ET's (nog een heikel punt voor haar, want nog geen enkele kwalificatie op zak dacht ik) en ze dendert zo vrij makkelijk naar de top 64..

Kim met moeite naar R2, hij komt echt heel goed weg! Tot 5-4 was het niveau best goed (tot dan 100+ gemiddeld) maar daarna ???
Boulton komt op 5-5 na een 19 darter en Kim wint finaal met 6-5 na een 21 darter (!) :tongue:

Greaves had een lastige eerste loting en ze was niet top na gisteren. Als Edgehouse dan ook meteen 105 gemiddeld gooit kan je u beter concentreren op de volgende wedstrijd ..

Laatst bewerkt:
En dimi weer onderuit.
6-0 tegen Clayton.

Weet iemand dimi zn gemiddelde?

Die wint nu toch echt weer geen match meer pffff.
74.25 gemiddeld zie ik ... met zijn huidig niveau verliest hij gewoon van Raman, Baetens, Faes, Paeshuyse, Caron, en ik mis er zeker nog een paar ... (allemaal landgenoten met tourkaart potentieel maar momenteel geen tourkaart)

Hij had even een betere periode maar het is weer naar af. Misschien ook weer familiale problemen.

Hoezo “weer” familiale problemen?
In een artikel een week geleden sprak Dimi over familiale perikelen, maar hij wilde (logischerwijze) niet verder in detail gaan.
Ik vind het artikel niet meteen terug maar swoit het maakt niet uit: Het moet gewoon beter hé. Dat beseft hij zelf natuurlijk ook.

Die betere periode is ook echt wel met een korrel zout te nemen imo. Paar keer een match op de vloer gewonnen.
Ja OK maar hij haalde weer tegen de 90 gemiddeld. Dat is niet heel goed maar daarmee sta je wel weer onder de mensen.
In zijn laatste matchen geraakt hij amper aan de 70.

Laatst bewerkt:
In een artikel een week geleden sprak Dimi over familiale perikelen, maar hij wilde (logischerwijze) niet verder in detail gaan.
Ik vind het artikel niet meteen terug maar swoit het maakt niet uit: Het moet gewoon beter hé. Dat beseft hij zelf natuurlijk ook.

Ja OK maar hij haalde weer tegen de 90 gemiddeld. Dat is niet heel goed maar daarmee sta je wel weer onder de mensen.
In zijn laatste matchen geraakt hij amper aan de 70.
Alles in de 70 is echt wel een schande.

Kim nu ook aan het choken tegen Bunting. Van 5-2 naar 5-5
Edit: en 5-6 verloren. Zo instorten zeg. Hij moet toch echt die stappen zetten om eens 3-4-5 matchen te winnen op zo'n tornooi.

Hij moet toch echt die stappen zetten om eens 3-4-5 matchen te winnen op zo'n tornooi.
Het frustrerende is dat het precies van NIET (meer) moetes is bij hem.

Pffft werken aan mijn conditie? Neje, ik heb keihard gewerkt (dat is echt wel waar) maar hmm mijn tourkaart is nu gered, dus dat ga ik echt niet meer doen se.

Allé ik kan fout zijn en jij kent Kim misschien persoonlijk maar dat is wel de indruk die hem nu geeft.

Het frustrerende is dat het precies van NIET (meer) moetes is bij hem.

Pffft werken aan mijn conditie? Neje, ik heb keihard gewerkt (dat is echt wel waar) maar hmm mijn tourkaart is nu gered, dus dat ga ik echt niet meer doen se.

Allé ik kan fout zijn en jij kent Kim misschien persoonlijk maar dat is wel de indruk die hem nu geeft.
Gohja persoonlijk. Heb daar een keer of 10 een paar uur mee getraind en ik heb die zijn nummer maar daar stopt het ook wel.

Denk dat het gewoon die volgende stap is die hij moet zetten. Dat hij die resultaten van de voorbije maanden niet ging volhouden was wel te verwachten.

Las op een ander forum dat Dimj gisteren met tranen in zijn ogen stond te gooien..
Ja, liep echt voor geen meter en stond inderdaad met vochtige ogen te gooien. Shit is tough natuurlijk. Als je daar elke dag hard voor werkt en het wil dan toch niet lukken. En dan nog iets waar je normaal heel goed in bent en graag doet. Dat de wereld meekijkt en judged helpt natuurlijk ook allemaal niet.

Terug
Bovenaan