Darts: 2026

Zondagmiddag bus genomen richting Wieze en al direct mensen uit Engeland gezien. Die waren verbaasd dat whisky niet toegelaten was op de bus, dus die moesten daar hun bekers allemaal ad fundum uitdrinken 😁

Aangekomen en al direct die carnavalwagen met Peter Wright en Eric kunnen bewonderen. Echt prachtig gedaan. Heel veel mensen uit Nederland gehoord en zelfs een koppel uit Canada leren kennen (verkleed als Mario en Luigi). Ze wouden voor de tweede sessie betalen, omdat de namiddag zo leuk was, maar blijkbaar liet Ticketswap dit niet toe. Blijkbaar hebben enkele Belgen hun geholpen en dus konden ze naar de tweede sessie ook gaan. Ik had die al een pintje getrakteerd en gaf de brave man mijn sjaal van België, waardoor hij echt blij was dus we hebben dat koppel goed ontvangen 😎

5 maal (of 6?) een score van 6-5, dus het was dik in orde! Leuke tafel, eerste keer Area A dus ik stond op een gegeven moment op 1 meter van Luke Littler. Ongelooflijk om die mannen in het echt te zien.

Derde maal Wieze en keer op keer ben ik verbaasd over de sfeer. Wel spijtig dat het groot scherm in Kelderke maar mocht uitzenden tot 20u dus dan maar thuis verder gekeken.

Ps: een kerel uren zien slapen op tafel, belachelijk - ook iemand zien neervallen van zattigheid + 2 dronken mannen buitengegooid door security

Misschien toch eens nadenken over 25cl pils ipv standaard 0,5l

Laatst bewerkt:
Mogen we Mike zijn majorwinst stilaan een fluke noemen? Weer kansloos onderuit met amper 79 avg.
Dimi en Mario ook weer meteen verloren. Dimitri wel tegen Chizzy, geen cadeau natuurlijk.
Enkel Kim gewonnen, wel tegen de nr 133 dus verlies had wel een blamage geweest.

Kim nu verloren tegen Max Hopp. Stond 1-4 voor en dan begon Hopp ineens hoge finishes te gooien en 100+ avg. Kim stond bij 5-4 te wachten op 24 en dan gooit Hopp 121 uit voor de match. Zonde.

Laatst bewerkt:
Mogen we Mike zijn majorwinst stilaan een fluke noemen? Weer kansloos onderuit met amper 79 avg.
Dimi en Mario ook weer meteen verloren. Dimitri wel tegen Chizzy, geen cadeau natuurlijk.
Enkel Kim gewonnen, wel tegen de nr 133 dus verlies had wel een blamage geweest.

Kim nu verloren tegen Max Hopp. Stond 1-4 voor en dan begon Hopp ineens hoge finishes te gooien en 100+ avg. Kim stond bij 5-4 te wachten op 24 en dan gooit Hopp 121 uit voor de match. Zonde.
Kim had echt pech vandaag. Ook gewoon netjes 97 gemiddeld hé. Maar welke excuses hadden onze andere Belgen?

Hij is nu gestegen naar de gedeelde 65ste plaats op de virtuele einde jaar ranking samen met Mario.
Het (grote) verschil is dat Kim heel hoog staat voor het WK te halen (al is het nog vroeg op het seizoen), Mario haalt het WK voorlopig helemaal niet.
Die laatste moet zich echt beginnen herpakken.

op dimi zn facebook ist weer van: “goede dingen gezien, hier kan hij op bouwen”.

Hoeveel keer ik dat al gelezen heb het voorbije jaar…

Dimitri, Mike en Mario weeral eruit in de eerste ronde :(
Kim en Stefaan meteen tegen elkaar dus er gaat sowieso één Belg in de volgende ronde zitten :p
Daarna wacht Ross Smith dus zal moeilijk worden.

Edit: Kim vlot gewonnen van Stefaan maar Smith verloren van Sparidaans dus misschien is daar wel iets mogelijk :)
Sparidaans wel gewonnen van Mvg, Heta en Ross Smith dus wel in vorm.

Laatst bewerkt:
Edit: Kim vlot gewonnen van Stefaan maar Smith verloren van Sparidaans dus misschien is daar wel iets mogelijk :)
Sparidaans wel gewonnen van Mvg, Heta en Ross Smith dus wel in vorm.
Kim ook gewonnen van Sparidaans met ne decider, maar nadien verloren van Bialecki.
Swoit hij pakt wel weer zijn puntjes, dat kan van de andere Belgen niet gezegd worden.

Ik zie het al aankomen. Over een maandje (max) staat hij (minstens) virtueel weer in de top 64 en wie zal één van de slachtoffers zijn? 1x raden.

Laatst bewerkt:
Kim ook gewonnen van Sparidaans met ne decider, maar nadien verloren van Bialecki.
Swoit hij pakt wel weer zijn puntjes, dat kan van de andere Belgen niet gezegd worden.

Ik zie het al aankomen. Over een maandje (max) staat hij (minstens) virtueel weer in de top 64 en wie zal één van de slachtoffers zijn? 1x raden.
Tegen Bialecki echt veel kansen laten liggen, zonde

Vandaag kwalificaties voor ET05 en ET06.
Dimitri al 0-4 achter tegen Gawlas dus het zal weeral niet voor vandaag zijn.
Stefaan 5-2 verloren van Kuivenhoven. Kim seffes terug tegen Sparidaans.

Edit: te vroeg gesproken want Gawlas begint te prutsen en Dimitri krikt zijn niveau wat op. 4-4!
Edit: toch nog 5-6 verloren, zonde :sop:

Kim weergaloos begonnen met 3-0 voorsprong en 125 check-out en dan ineens niks meer.
Nu 117 CO om te breken en 5-5 te komen :love: en mooi afgemaakt, 6-5. Kim is toch weerbaarder geworden de laatste maanden.

Mario ook weer verloren met amper 80avg.

Laatst bewerkt:
Kim geplaatst se voor ET05. Knap gedaan. 3-6 gewonnen van Rupprecht.
ET06 qualifiers begonnen nu.

Kim tegen Kist (6-0 gewonnen) :love:
Friete tegen Michael Smith
Dimi tegen Tricole
Mario tegen Kanik

Laatst bewerkt:
Den Dimi is virtueel gezakt naar plaats 62. Triest. Heeft hij dit jaar al een partij gewonnen? (Cynisme)

Year to date

Mike 35ste
Kim 44ste
Mario 86ste
Dimi 119de
Stefaan 134ste

Wat bedoel je hier juist mee?

Volgens de PDC order of merit (live) staat hij nog steeds 36e?

Terug
Bovenaan