Darts: 2026

Een gokje: 1 op 4. Ik zie van de Belgen alleen Kim winnen. Maar goed de anderen mogen mij positief verrassen. Schweyen en Andy zijn op een goeie dag geen pannenkoeken.

Devroey is toch de verrassing voor mij. Hij had wel geluk met de loting en de tegenstand maar je moet ze nog altijd winnen ;)
De andere drie waren wel namen waarvan je dacht dat die er bij konden zijn ..

Laatst bewerkt:
Je zag de ontgoocheling na de wedstrijd. Blijkbaar hield iedereen toch zijn manieren, wij gaan zondag VAK A. Hopelijk beetje geluk met de tafel 😎 sfeer mag en moet, marginaliteit niet 😁

Jammer voor Schweyen. Goed gedaan van Baetens, stresske. Nu Kim nog! (22 uur)

Laatst bewerkt:
Mja, wel zonde dat de sport zelf daar echt totale bijzaak is. Het is niet dat ik niet tegen iemand kan die gedronken heeft maar Wieze... precies het BK Comazuipen ofzo. Al elke keer een tafel kletsnat van het bier gehad, pinten die gesmeten worden, opstootjes, margi 50-gers die op die tafels springen, de hele tijd die onnozele bordjes omhoog :sop:

Ik ben al naar de World Matchplay in Blackpool geweest en ondanks dat iedereen daar ook ladderzat was, viel dat precies beter mee.
Anyway, de qualifier loting is de volgende:

Kim tegen Niko Springer
Schweyen tegen Ryan Meikle
Devroey tegen Woodhouse
Andy Baetens tegen Joe Cullen
In de Premier League is het ook met zulke marginale toestanden en heel wat opstootjes in de UK en in de Ahoy.

Goed nieuws trouwens VTM heeft hun samenwerking met de PDC verlengd en alle Eurotours worden nu ook uitgezonden! Moet dus geen streams meer opzoeken 🤣

Jaaaa zalig gespeeld van Kim :love:
BAM
Kim heeft de helft van zijn achterstand tov de top-64 al weggewerkt (waar hij virtueel buiten staat gebaseerd op de tourkaart ranglijst)
Dit niveau heel het seizoen (vol)houden en het komt goed. Hij staat ook vrij hoog op de ranglijst voor het WK.

Of Wieze gewoon winnen? :D

Mario moet beter beginnen spelen, hij is nu virtueel uit de top-64 gezakt en staat (in tegenstelling tot Kim) ook maar nét in het groen om het WK te halen. Hij heeft weinig punten te verdedigen dit jaar maar ja je moet nu ook niet elke belangrijke match beginnen verliezen. Het is momenteel onvoldoende.

Kim heeft de helft van zijn achterstand tov de top-64 al weggewerkt (waar hij virtueel buiten staat gebaseerd op de tourkaart ranglijst)
Dit niveau heel het seizoen (vol)houden en het komt goed. Hij staat ook vrij hoog op de ranglijst voor het WK.

Of Wieze gewoon winnen? :D

Mario moet beter beginnen spelen, hij is nu virtueel uit de top-64 gezakt en staat (in tegenstelling tot Kim) ook maar nét in het groen om het WK te halen. Hij heeft weinig punten te verdedigen dit jaar maar ja je moet nu ook niet elke belangrijke match beginnen verliezen. Het is momenteel onvoldoende.
Kim wel de beste Belg momenteel qua niveau. Benieuwd naar Mike straks, beetje alles of niets tot nu toe dit jaar. Als hij wint wacht waarschijnlijk Littler

Kim wel de beste Belg momenteel qua niveau. Benieuwd naar Mike straks, beetje alles of niets tot nu toe dit jaar. Als hij wint wacht waarschijnlijk Littler
Laten we eerlijk zijn. Kim is mentaal "chronisch" onze nummer 1. Er staat nu 'kop' op.
Qua talent? Ook dan is hij bij de beste. Misschien niet de beste. Maar hij heeft het totaalpakket.

Den Dimi: Groot talent maar toch mentaal veel breekbaarder. Mike? Alvast beter dan Kim maar ik zet Kim sowieso op één op dat vlak.

Laten we eerlijk zijn. Kim is mentaal "chronisch" onze nummer 1. Er staat nu 'kop' op.
Qua talent? Ook dan is hij bij de beste. Misschien niet de beste. Maar hij heeft het totaalpakket.

Den Dimi: Groot talent maar toch mentaal veel breekbaarder. Mike? Alvast beter dan Kim maar ik zet Kim sowieso op één op dat vlak.
Toen ik bij Kim was zei hij zelf ook dat hij te lui is voor de absolute top. Is nu wel 2 jaar geleden. Maar ik denk dat het ook echt steekt dat hij jaren en jaren de nummer 1 geweest is voor darts echt mainstream geworden is.

Ik zie Dimitri niet snel terugkomen naar zijn oud niveau. Als hij naar Q-school gaat moeten… die druk gaat imo ook te hoog zijn. Want daar is het voor hem wel van moeten.

Toen ik bij Kim was zei hij zelf ook dat hij te lui is voor de absolute top. Is nu wel 2 jaar geleden. Maar ik denk dat het ook echt steekt dat hij jaren en jaren de nummer 1 geweest is voor darts echt mainstream geworden is.

Ik zie Dimitri niet snel terugkomen naar zijn oud niveau. Als hij naar Q-school gaat moeten… die druk gaat imo ook te hoog zijn. Want daar is het voor hem wel van moeten.
Kim speelt heel graag football manager, geen weet dat nu nog zo is.
In een interview zei hij, als ik al die uren in darts zou gestoken hebben. Ik was bij de wereld top ( iets in die aard, is ook al tijdje geleden dat interview )

Bij Dimi is het beginnen slecht gaan toen hij een kindje kreeg, en ik denk dat velen dit onderschatten. De slapeloze nachten, het gemis van je pasgeboren etc.
Mentaal zijn dat zware dingen die je te verduren krijgt, heeft dan nog last van paniek aanvallen ook.

Hoop gewoon voor hem dat hij uit die dal kan kruipen, en beste is ook gewoon van sociale media weg blijven.
De gasten die 1 keer een 180 per maand gooien, kunnen niet wachten voor hun gal te spuwen erop.
Zelf gaan ze nooit op een PDC podium staan, laat staan WDF.

Baetens- Bunting was nu niet meteen een hoogstaande partij. Benieuwd naar Mike.

Edit : zwak dus 😅

Laatst bewerkt:
Kim speelt heel graag football manager, geen weet dat nu nog zo is.
In een interview zei hij, als ik al die uren in darts zou gestoken hebben. Ik was bij de wereld top ( iets in die aard, is ook al tijdje geleden dat interview )

Bij Dimi is het beginnen slecht gaan toen hij een kindje kreeg, en ik denk dat velen dit onderschatten. De slapeloze nachten, het gemis van je pasgeboren etc.
Mentaal zijn dat zware dingen die je te verduren krijgt, heeft dan nog last van paniek aanvallen ook.

Hoop gewoon voor hem dat hij uit die dal kan kruipen, en beste is ook gewoon van sociale media weg blijven.
De gasten die 1 keer een 180 per maand gooien, kunnen niet wachten voor hun gal te spuwen erop.
Zelf gaan ze nooit op een PDC podium staan, laat staan WDF.
Kim ook twee kleine kindjes en dan zijn ouders verloren. Allemaal heavy shit ook.

Mike weer zwak. Die majorwinst begint stilaan wel op een fluke te lijken. Zou het nog steeds aan zijn nieuwe pijlen liggen?

Mike echt heeeel zwak.
Had easy win kunnen zijn tegen een eveneens zwakke Zonneveld, maar dan moet je natuurlijk wel net wat hogere scores gooien.

Bunting ook niet thuis gegeven tegen Andy. Precies heel slecht op de dubbels allebei?

DvD is het de afgelopen tijd ook wel helemaal kwijt.
Edit: hij heeft het precies gelezen

Laatst bewerkt:
Je ziet al meteen bij Kim dat het niks gaat worden. Zijn body language is ook zo slecht als het minder gaat.

Ligt het aan mij of is de zaal trouwens ook heel mak dit jaar?

Edit: Kim zich toch serieus herpakt. Spannend

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan