Darts: 2026

Dju, 2 slechte worpen bij 4-4 en dan nog 3 pijlen gemist op 49 en gebroken. Zonde, was zo goed bezig.

Peter Wright 6-0 op zijn kl*ten met 70avg. Time to retire

Laatst bewerkt:
Worst case gaan we volgend jaar nog 1 darter bij de PDC hebben (maar goed misschien mag ik zo niet denken :))

The Beast Baetens --> Tourkaart kwijt
Den Dimi --> Tourkaart *straks* kwijt
Super Mario --> Kantje boordje. Hij heeft weinig punten te verdedigen dit jaar, maar hij moet ze wél nog verdedigen.
Kim The Hurricane --> Idem, staat momenteel 66ste, ik zie het hem wel halen, hij is terug in de vorm die hij moet zijn, we zien terug de oude Kim, maar hij moet het nog wel doen.
Friete --> Gaat het normaal gezien niet halen.

Het is wachten op de doorbraak van jonge talenten zeker?

We hebben er een paar maar neem nu Lex: Op PDC niveau kan hij met z'n huidig niveau voorlopig nog niks komen doen.

Faes? Veel talent maar zoals hij zelf zegt: Mss was het een geluk bij een ongeluk dat ik het nét niet haalde, want hij komt nog net te kort.
Caron? Hij kan zeker en vast een tourkaart halen mits in vorm en een beetje geluk. Maar hij is ook niet de toekomst. (dat denk ik toch)
Idem met Knops.

Ik heb hier nog een lijstje met talentjes voor mij, ze zijn er wel: Maar wie gaat straks echt doorbreken?

Ik heb hier nog een talent op mijn naam staan die vele jaren later NERGENS STAAT en NIKS vooruitgang gemaakt heeft. Dat kan ook hé. Sommige darters zijn héél vroeg op hun hoogtepunt en vanaf dan stokt het 'permanent'.

Laatst bewerkt:
Ik was op reis tijdens de PL in het Sportpaleis :( kan er mij iemand zeggen hoe die avond is verlopen? Zag het er leuk uit? Was het er leuk? Is die zaal niet gewoon te groot? Wie heeft er gewonnen? Kan ik dit ergens herbekijken? Help! :D

Het is nu wel een belangrijk moment voor den Dimi. Hij mag meteen uitkomen in R4 van de UK open.
Een paar keer winnen en hij kan zomaar terug onder de mensen zijn hé.

Ook voor de andere Belgen uitgezonderd den Mike is elk puntje nu kostbaar.

Benieuwd voor Kim tegen Keane Barry. Normaal wel een zwart beest al heeft hij de laatste keer wel 6-1 gewonnen op een PC-tornooi. Maar alle andere keren verloren.

Kim stond 4-1 voor en nog 5-6 verloren. Zwak zeg
Hij gooide nochtans 100+ gemiddeld tot die 4-1
Maar daarna lukte plots niks meer.
Valt me serieus tegen. Zijn vorm is goed maar plots een halve match mega slecht .. zich te veel laten afleiden of ergeren zeker?

Mario? Z'n vorm is sinds z'n tripke naar de Plankaerts spoorloos verdwenen. Sindsdien geen match meer gewonnen.

Voorlopig (alweer) 0 op 3. Toch weer geen 0 op 5 net zoals op het WK? De Belgen geven op de belangrijke momenten precies de laatste tijd niet meer thuis.

Laatst bewerkt:
Hij gooide nochtans 100+ gemiddeld tot die 4-1
Maar daarna lukte plots niks meer.
Valt me serieus tegen. Zijn vorm is goed maar plots een halve match mega slecht .. zich te veel laten afleiden of ergeren zeker?

Mario? Z'n vorm is sinds z'n tripke naar de Plankaerts spoorloos verdwenen. Sindsdien geen match meer gewonnen.

Voorlopig (alweer) 0 op 3. Toch weer geen 0 op 5 net zoals op het WK? De Belgen geven op de belangrijke momenten precies de laatste tijd niet meer thuis.
Dimi tegen Noppert zal ook niks worden. Mike zou toch moeten winnen tegen Lipscombe

Terug
Bovenaan