Matthias92
Active member
Littler is de MVDP van de darts, enkel het EK ontbreekt nog op zijn palmares van de majors.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nochtans hij is (bij momenten) zeker te kloppen. Humphries heeft kansen genoeg gekregen om zelf te winnen en ook Price heeft kansen gekregen en zelfs matchdarts, maar als die mannen hun kansen niet benutten wordt het al helemaal moeilijk ...Merk wel dat sinds Littler er is, mijn interesse in darts kijken sterk gaan liggen is. Precies naar een film kijken waar je het einde al van weet![]()
Zal wel aan mij liggen hoor. Maar veel dezelfde matchen doen mijn interesse zakken. Premier League boeit me bvb ook echt niks meer.Nochtans hij is (bij momenten) zeker te kloppen. Humphries heeft kansen genoeg gekregen om zelf te winnen en ook Price heeft kansen gekregen en zelfs matchdarts, maar als die mannen hun kansen niet benutten wordt het al helemaal moeilijk ...
Ben er wel mee akkoord dat zo'n finale als op het WK mss eentonig en op den duur saai wordt, hoewel ik daar zeker ook van kan genieten, maar eergisteren was het wel echt een zeer leuke finale om te volgen.
Nochtans werd er zondag nog meegegeven dat sinds de hun eerste ontmoeting, ze maar in 1/3 van de major finales tegen elkaar hebben gespeeld. Wat me nu toch persoonlijk niet overdreven veel lijkt gezien het op dit moment met voorsprong toch gewoon de twee beste darters zijn.Zal wel aan mij liggen hoor. Maar veel dezelfde matchen doen mijn interesse zakken. Premier League boeit me bvb ook echt niks meer.
WK vond ik dan wel boeiender door het grote speelveld.
Ja maar wel al de 27ste confrontatie sinds Littler bij de PDC gooit en dat is nog niet zo heel lang.Nochtans werd er zondag nog meegegeven dat sinds de hun eerste ontmoeting, ze maar in 1/3 van de major finales tegen elkaar hebben gespeeld. Wat me nu toch persoonlijk niet overdreven veel lijkt gezien het op dit moment met voorsprong toch gewoon de twee beste darters zijn.
Er is wel gewoon veel darts ja, premier league ga ik ook echt niet iedere avond volgen nee, dat is gewoon te veel van het goede en inderdaad te veel dezelfde acht (waar er dan gegarandeerd nog een paar zullen bijzitten die zelden een finale halen).

Heeft wel al meerdere mindere wedstrijden die hij kon verliezen.Clarys: Had Littler er geen zin in? Want als hij wil winnen dan wint hij.
Littler gooide nog steeds 96 gemiddeld hé. Hij had gewoon een 'mindere' dag voor zijn doen.
Iedereen (zelfs superman) kan eens een mindere dag hebben hoor. Je kan nu eenmaal véél maar niet alles winnen.
Greaves liet weer vlagen van haar talent zien.
Gemiddelden van 87 - 96 - 98 en 94 (Uiteindelijk verloren van Aspinall)
Ze kreeg het ook niet gratis want in alle 4 haar matchen gooide haar tegenstander 90+
Voor een allereerste PC geen slecht begin.
Qua talent moet ze toch zeker na 2 jaar in de top-64 staan maar talent alleen is niet genoeg.
We zullen wel zien hoe ze het zal doen.

Kim best goed gespeeld deze week vond ik.Betreffende de Belgen ..
Mario speelt (nog) niet echt super (Gene super Mario) maar hij pakt wel zijn puntjes.
Mike blijft een beetje ter plaatse trappelen
Den Dimi staat pas 51ste in de tour card race, voor zijn doen platte kak maar goed zijn tourkaart is niet echt in gevaar.
Kim zakt in de tour card race voorlopig uit de top-64. Ik vrees er NU eigenlijk al voor. Hij gaat echt dit jaar moeten presteren.
Friete is te plat en zal -tenzij er een mirakel gebeurt- na dit seizoen zijn tourkaart verliezen