Darts: 2026

Van Veen zal wel een set of 3 afsnoepen, maar dit is voor Littler. Gary had nog wat tricks up his sleeve denk ik voor Luke...

Van Veen zal wel een set of 3 afsnoepen, maar dit is voor Littler. Gary had nog wat tricks up his sleeve denk ik voor Luke...
Als hij iets minder trebles visits heeft als vandaag zit er weel veel in.
En waarom heeft hij die tricks hier niet bovengehaald? Heeft gewoon foutjes (dubbels) laten liggen die afgestraft werden door van veen.

Als hij iets minder trebles visits heeft als vandaag zit er weel veel in.
En waarom heeft hij die tricks hier niet bovengehaald? Heeft gewoon foutjes (dubbels) laten liggen die afgestraft werden door van veen.
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat Gary aan Luke meer uit zijn spel zou kunnen halen dan GVV...

Zonde, had Gary graag de finale zien spelen… nu kan het resultaat me gestolen worden eigenlijk.
Voor de PDC is dit natuurlijk wel DE droomfinale. Ze zien de dollartekens al voor zich ... money money money.
Anderson is commercieel minder interessant.

Maar voor de neutrale kijker was Anderson wel de betere optie. Dat is waar.
Leuke zalige pé om te zien spelen en zo 'down to earth'. Geen kapsones. Niks.

Anderson GVV was een zaligge partij.
Was voor anderson (en zn enthousiaste zoon ty😅) maar nu mag dus GVV wereldkampioen worden van mij

Clarys zit ook al lang niet meer in de pro scene, soms schudt hij ook maar zaken uit zijn mouw gebaseerd op vroeger.

Clarys zit ook al lang niet meer in de pro scene, soms schudt hij ook maar zaken uit zijn mouw gebaseerd op vroeger.
Al is een neef van hem wel nog een actieve darter (Born Van Put) die het al een paar keer geprobeerd heeft op de Q-school.
Onrechtstreeks zit hij her en der nog wel in het wereldje hé en hij zal binnen de PDC ook nog wel een paar mensen kennen.

Laatst bewerkt:
Inderdaad daarom luister ik liever naar een Huybrechts en Zonneveld die wat insiders en dergelijke kunnen vertellen over het huidige PDC wereldje.

Clarys begint nu wel de opkomende talenten te kennen doordat hij vaak aanwezig is bij de Development Tour dankzij de VTM NextGen Academy.

Terug
Bovenaan