Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via PDC.tv kan je vier borden volgen. Dat is ook mogelijk.Ah ik dacht effectief beelden...
Zowaar nog eens 100+ gemiddeld. We weten allemaal dat hij het wel kan, het zit echt in zijn kopke.Dimi wint met 6-2 :O

Veel darters verliezen veel (of zelfs de meeste) van hun matchen als ze goed spelen. Maar als de andere darter dan toch een keertje slecht speelt dan spelen ze zelf ook nét die match slecht en verliezen ze ook die match.consistentie.
Geen idee of je zelf dart maar mentaal is dat niet de makkelijkste sport. Je "voelt" wel wanneer je onder druk staat, wanneer je zelf momentum hebt. Ze zeggen wel dat je niet tegen elkaar speelt maar tegen het bord, wat ergens wel klopt want buiten dat je soms niet meer mag gooien heeft wat de andere gooit niet rechtstreeks invloed op je eigen leg. Maar als je mentaal niet sterk bent kan je imo geen topper worden.Veel darters verliezen veel (of zelfs de meeste) van hun matchen als ze goed spelen. Maar als de andere darter dan toch een keertje slecht speelt dan spelen ze zelf ook nét die match slecht en verliezen ze ook die match.
Of ne middenmoter speelt chronisch de matchen van zijn of haar leven tegen ne topper maar verliest telkens 'nipt'. Maar als ze zelf favoriet zijn in hun match tegen mister nobody dan spelen ze zelf zwakjes en verliezen ze ook die match.
De kunst is ook wel om toe te slaan wanneer het er echt toe doet.
De laatste tijd niet meer. Ik heb vroeger veel darts / vogelpik gespeeld maar ik was er heel slecht in en **** die dubbels.Geen idee of je zelf dart maar mentaal is dat niet de makkelijkste sport.
Vroeger speelde we dikwijls voor een biertje. De verliezer betaalde. Ik was 9 keer op 10 de eerste die op ne dubbel stond voor uit te gooien. Ik zweer het op ons vader zijn graf lol.Maar als je mentaal niet sterk bent kan je imo geen topper worden.

ineens mijn arm die begint te beven van de stress, hartslag omhoog.

Nu tegen GildingSterk. Kim is virtueel weer geplaatst voor de World matchplay en de World Grandprix.En nu Dobey gepakt met 5-6! 132 checkout op de bullNu tegen Gilding

Het is natuurlijk wel op die tornooien dat je sterk kunt stijgen. Sommige mannen teren 2 jaar op één goed tornooi of enkele rondes tijdens het WK.Sterk. Kim is virtueel weer geplaatst voor de World matchplay en de World Grandprix.
Elke dag wisselt het wel qua posities (er is veel concurrentie) en Kim heeft al eerder gezegd (in een kort interview): Ik reken er niet op en ga er niet rouwig om zijn moest het niet lukken, maar als ik mij hiervoor plaats, dan is dat een 'bonus', ik bekijk het positief, we zullen wel zien
Hij is natuurlijk sowieso in een positieve mood. Vorig seizoen was hij op een bepaald moment gestresseerd omdat zijn tourkaart even in gevaar was, maar nu dat hij terug onder de mensen staat is zijne stress weg en kan hij ontspannender spelen hé.
Ik heb een aantal jaar toch echt wel in die neerwaartse spiraal gezetenHet is natuurlijk wel op die tornooien dat je sterk kunt stijgen. Sommige mannen teren 2 jaar op één goed tornooi of enkele rondes tijdens het WK.
Hij is dit weekend al over Keane Barry gesprongen. Zonneveld Dimi voorbij gestoken