Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een filmpje gezien vanuit het publiek.
Daar is op te zien dat hij eerst zijn hand op die vuurwerk-box legt terwijl die aan het werken is.
Wanneer dat vuurwerk stopt, gaat hij de tafel molesteren.

Zeer spijtig dat je zo de controle over jezelf moet verliezen.
Niet de eerste keer dat hij een meltdown op het podium heeft maar andere keren was het wel niet zo agressief.

Idd Andy goed gespeeld, het heeft er echt ingezeten ook. Tot Dirk op't laatste eindelijk stopte met dutsen en een tandje bijstak. Andy lijkt mentaal ook heel sterk. Gaat hopelijk zijn tourkaart terug halen.
In het nieuwsblad: Dirk heeft zware kritiek op Andy

Maar eigenlijk zei Dirk gewoon het volgende: Ik vind het ongelooflijk dat die man niet top-40 is na het einde van het seizoen. (rechterzijde tabel)
Andy zei tegen mij dat hij hard getraind heeft voor deze match. Jaja dat merkte ik ook.

MAAR is dat niet nét het probleem? Andy doet naast het darten ook nog een part-time job.
Dat kan je niet doen als je echt de top wil bereiken.
Wat hij moet doen? Mijn raad naar hem toe? Als hij zijn tourkaart terug zou pakken: Een risico nemen en stoppen met werken.
Hij moet het proberen en 'all in' gaan. Je kan niet én nog werken én pro darten. Je moet kiezen.
Lukt het niet dan lukt het niet maar hij moet dat proberen.

Ik vind dat Dirk een goed punt heeft. Het respect tussen beiden was na de match groot. ;)

Laatst bewerkt:
Werkt Van Duijvenbode ook niet nog naast het darten? Op een auberginekwekerij dacht ik.
Als je ziet dat Clayton al majors gewonnen had en top 10 stond toen hij stopte met werken is het niet onmogelijk om te werken én top te zijn.

Anderzijds is Andy ook gewoon maar rekkenvuller in een Spar dus het is niet dat die een high paying job laat staan die hij nadien niet meer terug krijgt. Maar ik denk dat het heel moeilijk is om er van te leven, wetende dat heel veel van het prijzengeld ook naar de manager gaat.

Ja man, val ik gewoon in slaap in de zetel net voor de match begint...... Die eerste partij was zo slaapwekkend....

Om dan te lezen hoe spannend het was, en dat het de beste match van het WK tot nu toe was... SHIT.

Anyway, helaas voor Andy wel z'n tourcard kwijt. Heeft goede momenten maar veel te wisselvallig met andere woorden, als je na 2 jaar je kaart niet kunt houden.

Ik verwacht eigenlijk wel een schorsing voor Menzies, kweenie maar dat ging er echt zwaar over....

Den boel daar bebloed achterlaten... Die tegenstander wou een hand gaan geven en ge ziet iemand gelijk een wild beest da tafeltje proberen kapot te slaan, kweenie ze.... Onaanvaardbaar.

Das dan ook nog z'n werphand, hoe achterlijk kunde zijn...

Werkt Van Duijvenbode ook niet nog naast het darten? Op een auberginekwekerij dacht ik.
Hehe ja zijn commentaar slaat ook op zichzelf. :tongue:

Hij moet zijn prioriteiten kennen

Anyway, helaas voor Andy wel z'n tourcard kwijt. Heeft goede momenten maar veel te wisselvallig met andere woorden, als je na 2 jaar je kaart niet kunt houden.
Als hij zijn niveau van november en december kan doortrekken tot en met de Q-school (Hij gooide recent chronisch 90+ en uitstekend op de dubbels helaas was het allemaal te laat om nog rechtstreeks zijn tourkaart te redden) dan gaan we hem nog wel terug zien.

Maar dat is natuurlijk een grote 'ALS' hé. Die constante moet hij er meer in krijgen wil hij echt mee kunnen op de PDC tour.
Hij is er qua talent en mentaliteit wel toe in staat maar het kwam er tot op heden niet helemaal uit.

Laatst bewerkt:
Das dan ook nog z'n werphand, hoe achterlijk kunde zijn...
Ne plottwist: Mario eindigt straks 65ste en verliest zijn tourkaart. Menzies stopt er een jaartje mee wegens een zware handblessure + schorsing en Mario krijgt als eerste vervanger alsnog zijn tourkaart terug. :tongue:

[Ik lach er nu half mee maar je weet maar nooit. Dit is al eens gebeurd enkele jaren geleden dat er iemand zijn tourkaart inleverde en dan is de nummer 65 weldegelijk de gelukkige]

Laatst bewerkt:
Wel op de vingers getikt door pdc meteen na set 1.
Mensen zijn er allergisch aan…. Wtf, echt niets mag nog in deze maatschappij.
Die 3 kleine spraykes gaan het echt gaan doen.

Ik sta deze ochtend op en was er voor 99% zeker van: Mario is sinds vandaag zijn tourkaart definitief kwijt.
Neen dus. :sarcastic: Zowel Campbell als Burton hebben hun match net zoals Mario eveneens verloren.

Al is het gevaar nog helemaal niet geweken. Darters zoals Greaves, Plaisier, Hood (en er zijn er nog een paar die echt goed zijn) als die hun weekje hebben dan kunnen die ook een kwartfinale halen op een WK hé. Maar goed terwijl gisteren niemand nog een stuiver gaf om Mario zijn kansen, zijn deze nu wel weer gestegen van +-1% naar +-50%. > 50%

Het toont wel weer aan dat winnen als favoriet gemakkelijker gezegd is als gedaan als uw tourkaart op het spel staat en je echt je match MOET winnen. Dan krijgen veel darters (ook Mario) het toch lastig om over de finishlijn te geraken.

Laatst bewerkt:
Ik sta deze ochtend op en was er voor 99% zeker van: Mario is sinds vandaag zijn tourkaart definitief kwijt.
Neen dus. :sarcastic: Zowel Campbell als Burton hebben hun match net zoals Mario eveneens verloren.

Al is het gevaar nog helemaal niet geweken. Darters zoals Greaves, Plaisier, Hood (en er zijn er nog een paar die echt goed zijn) als die hun weekje hebben dan kunnen die ook een kwartfinale halen op een WK hé. Maar goed terwijl gisteren niemand nog een stuiver gaf om Mario zijn kansen, zijn deze nu wel weer gestegen van +-1% naar +-50%.

Het toont wel weer aan dat winnen als favoriet gemakkelijker gezegd is als gedaan als uw tourkaart op het spel staat en je echt je match MOET winnen. Dan krijgen veel darters (ook Mario) het toch lastig om over de finishlijn te geraken.
Ziet er toch goed uit voor Mario hoor. Greaves tegen Gurney zou nog kunnen. Plaisier tegen Price zie ik niet meteen gebeuren en Hood tegen Noppert ook niet. Die 2 staan echt goed te spelen dit WK.

Ziet er toch goed uit voor Mario hoor. Greaves tegen Gurney zou nog kunnen. Plaisier tegen Price zie ik niet meteen gebeuren en Hood tegen Noppert ook niet. Die 2 staan echt goed te spelen dit WK.
Ja maar er moet maar één iemand goed presteren hé. Dus ik ben toch nog erg voorzichtig. Zijn kansen zijn enorm gestegen maar het is beter nuchter te blijven dan achteraf met ne kater te zitten ;)

Opmerking: Mario had natuurlijk gewoon moeten winnen, dan was hij nu 100% zeker geweest. Maar goed het is nu zo.

Ale Mike zal toch op tenminste wel winnen van die Keniaan zeker?
Matches David Munyua

Beste match dit jaar - bijna 87 gemiddeld (geen idee ivm de dubbels)
Blijkbaar is die Munyua nog maar 3 jaar aan het darten. Dus dat hij 85+ gemiddeld kan gooien is echt wel sterk.

Maar eerlijkheidshalve zeg ik: De allerslechtste versie van Mike tegen een Munyua die zijn beste match ooit gooit --> Mike verliest
Maar in alle andere scenario's wint Mike.

OK hij sukkelt met zijn pijltjes, maar dit moet normaal wel lukken zeker?

Laatst bewerkt:
Beveridge tegen Razma maakt ook wel nog een kans.
Inderdaad maar dat is niet genoeg, bij winst in R2 komt hij 5k pond te kort om Mario voorbij te steken dus hij moet daarna nog een rondje extra winnen. In R3 wacht dan de winnaar van de match tussen Van Veen en Soutar.

Er zijn geen darters meer die Mario nog kunnen voorbij steken door R3 te halen
2 darters kunnen hem nog voorbij door R4 te halen (Beveridge en Justine Hood)
Alle 14 darters die nog in de running zijn en achter Mario staan, steken hem voorbij als ze de kwartfinale halen

Laatst bewerkt:
Wel op de vingers getikt door pdc meteen na set 1.
Mensen zijn er allergisch aan…. Wtf, echt niets mag nog in deze maatschappij.
Die 3 kleine spraykes gaan het echt gaan doen.

Vond het ook nog wel grappig.
Spijtig dat die 2 NL'ers tegen elkaar geloot werden, verdienen beiden om in de volgende ronde te zitten imo.

Die Amerikaan smeet wel deftig. En zweten dat die deed :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan