Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou nu eindelijk weer de identieke pijlen hebben als vorig jaar door Mission gemaakt. Zoveel jaren geleden heeft Dimi dit ook moeten door voor het WK na de overstap naar Target.

De meesten die voor een beter contract naar een andere leverancier gaan, ontwikkelen direct nieuwe pijlen. Versta dit ook niet volledig. Van Gerwen heeft ook een hele tijd gesukkeld na zijn overgang naar Winmau.
Ik snap dat je een beter contract krijgt, maar als dit tenkoste gaat van je prestatie en van je prijzengeld dan lijkt het toch gewoon een domme move (tenzij sponsorgeld > prijzengeld) om verder te gaan indien je geen platte prijs meer gooit

Andy gooide tijdens zijn laatste match 100+ tegen Van Schie die zelf ook 98 gemiddeld gooide hé.

Dirk zal normaal gezien wel winnen maar hij mag er ook weer niet te lichtzinnig overgaan. Ne pannenkoek is zijn tegenstander nu ook weer niet. 80% kans voor Dirk, 20% voor Andy lijkt mij een correcte inschatting.

MIke: Normaal zou ik zeggen: 100% zeker dat hij wint maar nu zeg ik 95%.

Ik zou durven zeggen:
Andy toch eerder 30% kans op winst....

Als hij een uitstekende dag heeft kan het zomaar. Dirk haalt ook niet altijd zijn goede niveau, en als Andy de eerste set zou pakken loopt Dirk alweer gefrustreerd en lijdt z'n spel eronder.

Mike tja, 95 op papier akkoord, maar in realiteit zou ik hem ook maar eerder 70% kans gaan geven...

Als ge bvb ziet dat de bookies gisteren Beveridge als favoriet zetten zelfs tegen Dimi..

Bunting door het oog van de naald en nu ook Menzies er uit. Heerlijk om zien hoe de underdogs de regulars het lastig maken.

Menzies heeft denk ik wel wat persoonlijke problemen en frustraties. Het missen op de dubbels ligt hem duidelijk gevoelig.

599965366_10163014693869071_5560640418449896055_n.jpg

“Nog erger dan matchfixing”: Erik Clarys verwacht forse straf voor Schotse darter die volledig door het lint gaat

Ik vind persoonlijk toch echt van niet. Niks is erger dan matchfixing, dat is de boel gewoon bedriegen hé, wat Menzies niet doet. Had de aggressie naar zijn tegenstander gegaan dan had hij misschien nog wel een punt? Maar nu?

Maar ik verwacht toch ook wel een ferme straf en/of boete.

“Nog erger dan matchfixing”: Erik Clarys verwacht forse straf voor Schotse darter die volledig door het lint gaat

Ik vind persoonlijk toch echt van niet. Niks is erger dan matchfixing, dat is de boel gewoon bedriegen hé, wat Menzies niet doet. Had de aggressie naar zijn tegenstander gegaan dan had hij misschien nog wel een punt? Maar nu?

Maar ik verwacht toch ook wel een ferme straf en/of boete.
Inderdaad die opmerking slaat op niets. En zeggen dat Barry Hearn hem gaat schorsen zie ik ook niet gebeuren. Hij en vooral zijn zoon zijn bokspromotoren, dus die zijn het drama al gewend en zien het soms ook wel graag voor de publieke aandacht enz. Al hoort zulke drama totaal niet bij het Darts, Matt Porter heeft ook al geadviseerd aan Menzies vandaag dat hij hulp kan krijgen van de PDPA o.a..

Baetens toch echt PDC level als hij op niveau is he. Mentaal mss wel de sterkste Belg. Ik zie hem graag spelen omdat hij zelden onder de indruk is van de omstandigheden en last heeft van stress.

Gemiddelde mocht iets hoger maar damned dat uitgooien was heel goed.

Ik hoop dat hij op Q school zijn kaart terug pakt. Als hij dit niveau aanhoudt zit dat er wel in.

Voor de rest was het bij de Belgen gene vette. Alles op den Mike dan maar?

Laatst bewerkt:
Eerste keer dat ik Andy zag spelen.

Toffe match. Leuke kerel. Net niet maar mag trots zijn op zijn prestatie.

Idd Andy goed gespeeld, het heeft er echt ingezeten ook. Tot Dirk op't laatste eindelijk stopte met dutsen en een tandje bijstak. Andy lijkt mentaal ook heel sterk. Gaat hopelijk zijn tourkaart terug halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan