Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beveridge secuur, Dimitri 1 leg gewonnen? Daarmee koop je niks op een WK.

Echt pijnlijk omdat je weet dat hij veel beter kan als dit. Kop op. Niet voor vandaag, maar wel focus op volgende matchen.

Dimi zou er beter gewoon mee stoppen. Dit was zo pijnlijk.
Nja das ook niet slim natuurlijk. Niveau moet wel omhoog maar hij zal nog steeds goed zijn boterham verdienen zolang hij in de wereldtop blijft staan. Staat volgens mij nog steeds 23e.

Pas als het echt zo blijft en hij z’n tourcard zou verliezen dan kan je het eventueel overwegen om op te geven. Maar alles daarvoor zou dom zijn, puur financieel gezien.

Is echt nergens meer...
Geen fan van de persoon, maar dit is wel triest, zelfs voor zijn carrière imo.

Op podium ook geen fan van, maar irl een aangename persoon.
Supervriendelijk en geen capsones.

Het is als of eens hij op het podium komt er een knopje omgaat.
Ik moet de show stelen en daarbij een enorme faalangst.

Bij anderen is het meer van: "ik ben hier de man, probeer maar, ik maak je kapot"
Bij hem is het eerder van: "iedereen verwacht dat ik de man ben, hopelijk speel ik goed"

Dat hij verdomd goed kan darten staat buiten kijf, maar het kopje moet ook meewillen.

Dit komende van een darter die on en off sukkelt met dartritis, dus ik weet hoe f-ing lastig het is.
Je weet dat je beter kunt, maar om 1 of andere reden blokkeert het als het om de knikkers gaat.

In mijn geval maar een hobby, maar voor hem zijn toekomst dus nog pakken zwaarder.
Zeer moeilijke spiraal om te breken.

Ale en dan waren ze nog met 2 , next up Andy Baetens tegen Dirk Van Duijvenbode.
Stel je voor dat Baetens straks als enige Belg wint. Dat zou zomaar kunnen hé. (Al is de beste Dirk natuurlijk wel beter dan de beste Andy)
Mike heeft ook wel eens faalangst op een groot podium en hij sukkelt nog met z'n pijlen. Andy heeft dat veel minder.

Laatst bewerkt:
Amai Dimi, was echt pijnlijk om te zien. Heb een paar keer getwijfeld om de match gewoon uit te zetten. Die andere gast smeet 2 redelijk goeie legs om te beginnen, en toen zag ik al dat het kalf verdronken was. Kruipt dan teveel in Dimi zijn koppeke, die de kranten artikels alweer ziet verschijnen.

Erg jammer om te zien. Hoop dat hij het nog om kan buigen. Zeer jammer WK voor de Belgen dit. Andy maakt uiteraard weinig tot geen kans tegen Dirk, tenzij die laatste het écht écht weg zou geven. En Mike met die nieuwe pijlen is ook één groot drama geweest tot nu toe.

Een vraag als leek: Je hoort toch vaak dat nieuwe pijlen voor problemen zorgen. Waarom toch persé blijven vasthouden aan diezelfde nieuwe pijlen als het voor geen meter loopt? Dit gaat toch over je broodwinning dus waarom zou je die zelf gaan hypothekeren?

Amai Dimi, was echt pijnlijk om te zien. Heb een paar keer getwijfeld om de match gewoon uit te zetten. Die andere gast smeet 2 redelijk goeie legs om te beginnen, en toen zag ik al dat het kalf verdronken was. Kruipt dan teveel in Dimi zijn koppeke, die de kranten artikels alweer ziet verschijnen.

Erg jammer om te zien. Hoop dat hij het nog om kan buigen. Zeer jammer WK voor de Belgen dit. Andy maakt uiteraard weinig tot geen kans tegen Dirk, tenzij die laatste het écht écht weg zou geven. En Mike met die nieuwe pijlen is ook één groot drama geweest tot nu toe.
Andy gooide tijdens zijn laatste match 100+ tegen Van Schie die zelf ook 98 gemiddeld gooide hé.

Dirk zal normaal gezien wel winnen maar hij mag er ook weer niet te lichtzinnig overgaan. Ne pannenkoek is zijn tegenstander nu ook weer niet. 80% kans voor Dirk, 20% voor Andy lijkt mij een correcte inschatting.

MIke: Normaal zou ik zeggen: 100% zeker dat hij wint maar nu zeg ik 95%.

Een vraag als leek: Je hoort toch vaak dat nieuwe pijlen voor problemen zorgen. Waarom toch persé blijven vasthouden aan diezelfde nieuwe pijlen als het voor geen meter loopt? Dit gaat toch over je broodwinning dus waarom zou je die zelf gaan hypothekeren?
Zou nu eindelijk weer de identieke pijlen hebben als vorig jaar door Mission gemaakt. Zoveel jaren geleden heeft Dimi dit ook moeten door voor het WK na de overstap naar Target.

De meesten die voor een beter contract naar een andere leverancier gaan, ontwikkelen direct nieuwe pijlen. Versta dit ook niet volledig. Van Gerwen heeft ook een hele tijd gesukkeld na zijn overgang naar Winmau.

Gisteren ook weeral een wesp gespot op het podium.

Het is winter en dat gebouw zit precies vol wespen, hoe kan dit ?

Ally Pally ligt in Alexandra park.
Veel insecten, wespen overwinteren in/aan dat gebouw.

Als de termperatuur dan ineens de hoogte in gaat door de lampen en het vele volk worden ze actief.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan