Dacia Jogger

Die ceed ziet er ook prima uit.

ik snap niet direct de aversie tegen het lenen voor de wagen wanneer je het bedrag beschikbaar hebt.
Ik ken de actuele rentevoeten niet, maar het kan interessanter zijn om bv een deel te lenen, en het spaargeld te beleggen.
 
Die ceed ziet er ook prima uit.

ik snap niet direct de aversie tegen het lenen voor de wagen wanneer je het bedrag beschikbaar hebt.
Ik ken de actuele rentevoeten niet, maar het kan interessanter zijn om bv een deel te lenen, en het spaargeld te beleggen.
Ik ben fan van die redenering, maar met rentes voor een autolening boven de 4% zou ik dat toch niet meteen doen.
 
30.000k (kan meer krijgen) aan 4.29% bij Fortis (mijn bank) heb 25k liggen voor een auto + 10k overname van mijn Tipo
 
Aan de huidige rente is dat idd niet zo interessant. Ik heb vorig jaar nog geleend aan 1,89%, dan is dat een ander verhaal.
 
Aan de huidige rente is dat idd niet zo interessant. Ik heb vorig jaar nog geleend aan 1,89%, dan is dat een ander verhaal.
Vorig jaar nog kunnen lenen via Beobank aan 0,59%, dat was toen echt een no-brainer. Boven de 3% zou ik het niet doen.

Fieuw ben ik blij dat dit eindigt met een Cee'd. Alleen al de titel van dit topic deed me huiveren :unsure:
Amai ja... Kia is een safe bet, niets speciaal maar gewoon goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
De 1.6Turbo HYBRID 180pk Motor, spreken we hier ook over een motor met een probleem historiek zoals bij de 1.2 PureTech?
 
De 1.2 motor van Stellantis is nu met ketting ipv riem en daarmee (zouden) de problemen mee opgelost moeten zijn

De Kia zou ons min 5k duurder uit komen, van uiterlijk neig ik meer naar de Astra (reed ook best goed) maar verstand zegt Kia, sebiet test rijden met een Ceed

Volgens mij is dat nog altijd een riem ipv ketting.

Deze week die beruchte riem laten vervangen op 100K. Moest daar 976€ voor betalen.

Aan de balie was er iemand voor mij die zacht uitgedrukt niet gelukkig was over de rekening van de herstelling. Hij had een 3008 hybrid. Hij was weg gegaan en liet de rekening aan de balie liggen. Kon dat toen lezen. Klacht was dat auto niet meer goed optrok. Was een rekening van 5600€.
 
Is indd nog steeds een riem, dat het nu een ketting is was een verkoop praatje, gewoon schandalig

Ben achteraf zeer blij dat ik niet voor de Astra tourer\308 sw ben gegaan.
 
Terug
Bovenaan