Ik hoor uw nieuwe tv om een cp2077 test smeken tot hier.

Dan moet ik nog een 3de hdmi kabel bestellen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoor uw nieuwe tv om een cp2077 test smeken tot hier.

Ja zeer zeker, op de ps5 speelt hij zeer vlot.Staat nu met de Black Friday deals best goedkoop in de playstation store. Is het nog de moeite om dit spel voor de PS5 (digital) aan te schaffen?

game aan het platten?Clean up is toch maar kak ze. Enkele cars worden me maar niet te koop aangeboden en die fast travel points... begint daar es aan... Bummer.
*edit: toch nog eens een beetje moeite gedaan. Game opnieuw geladen, paar keer 24u vooruit gegaan in de tijd. District van Dino enkel keren in en uit gereden en heb voor de laatste wagens dan toch nog de sms gekregen!
150u op de teller, ´t is goed geweest![]()
´t is al gebeurd.game aan het platten?
damn bro, te veel tijd ofzo?´t is al gebeurd.

Lol, 1e trophy 23-2-2022 behaald. Ben er bijna gans ´t jaar rustig aan bezig geweest. 0 grind zelfsdamn bro, te veel tijd ofzo?![]()

Dit gevoel had ik dus ook met de main story, op een gegeven moment is het het gewoon het ene cutfilmpje na het andere waarbij je tussendoor eens op een knopje moet duwen om eens te kruipen of te verdedigen.Bon...alhoewel ik eerst zeer positief was over dit game, is dit nu al iets minder. In feite beleef je de meeste fun door niet het hoofdverhaal te volgen (IMO). Het lijkt bij momenten op een old-skool quicktime-event. Af en toe moet je door de ellenlange verhaallijn kruipen (soms letterlijk) en wordt er gevraagd om een knopje in te houden. bv press 'e' to crawl/open/etc en dan gaat het verhaal weer verder... Iets wat me wat deed denken aan de gigantische sh*tstorm die er volgde na een zoveelste dumbed-down port van een consolegame, een 15-20 jaar geleden. Ik durf het soms slaapverwekkend noemen. Nu ja...de makers hebben er voor gekozen om dit een vrij intensief, lang, verhaal mee te geven en was het hun bedoeling om dit iet of wat 'interactief' te maken. Het kan en mag er wat mij betreft wel in, maar ik vind het iets te overdreven.
Ik had ook liever wat meer 'secrets/beloningen' gezien als je plaatsjes ontdekt die niet zo makkelijk toegankelijk zijn. Soms een beetje bummer als je met wat geluk op het dak van een appartementenblok geraakt om dan te zien dat het zo leeg is als wat...De explorer wil ook wel wat![]()

Bon...alhoewel ik eerst zeer positief was over dit game, is dit nu al iets minder. In feite beleef je de meeste fun door niet het hoofdverhaal te volgen (IMO). Het lijkt bij momenten op een old-skool quicktime-event. Af en toe moet je door de ellenlange verhaallijn kruipen (soms letterlijk) en wordt er gevraagd om een knopje in te houden. bv press 'e' to crawl/open/etc en dan gaat het verhaal weer verder...

Je had juist gepost terwijl ik aan het typen was. Inderdaad, iedereen loopt er als een plastieke pop bij maar de stad is te clean voor in een vervuilde cyberpunk wereld te zijn.Weer wat uren extra gespeeld en wat me ook begint op te vallen is hoe 'plastiekerig, steriel' de stad lijkt. Alhoewel het vol met leven loopt, er auto's rondrijden...is tegelijk ook 'leeg'. Wat mij betreft is er bitter weinig reden om de stad te gaan ontdekken of om achter het hoekje te gaan kijken of daar iets te rapen valt...laat staan dat ik nog op de daken van appartementsblokken ga trachten te raken op zoek naar een secret. Je hebt het snel allemaal gezien, na de zoveelste random crime-investigation is de fun er snel af.