Je bent precies al met een bias begonnen met dit spel. Dan gaat alles dat tegensteekt nog eens extra irritant worden.
- 'veel iemand moeten raken': Misschien zijn je wapens te zwak of val je vijanden aan die qua level moeilijker te verslagen zijn (gekleurde symbolen boven hun hoofd: het systeem
uitgelegd
Lijkt me een normaal RPG mechanisme. Later in het spel wordt het veel makkelijker. Misschien zelfs te makkelijk.
- Hacken, sluipen, guns blazing. Het gaat allemaal. Dat de omgevingen te donker en chaotisch zouden zijn, daar kan ik je niet in volgen. Je kan vele jobs in vol daglicht doen eigenlijk. Als je geen steek ziet tijdens donkere missies (binnen of 's nachts) dan lijkt met dat eerder een foute brightness of gamma setting te zijn. Zelf heb ik daar nooit problemen mee ervaren. Het moét qua sfeer nu eenmaal soms zo zijn.
De AI kan wel eens rare dingen doen, waardoor het chaotischer wordt.
- Ik ben het toch ook niet eens met je commentaar op de gfx. Heb het zelf op PS5 gespeeld en het ziet er geweldig uit. Ook op PC lijkt er toch een meerderheid te zijn die de game, ondanks de gekende flaws, een pareltje vinden.
Dat het je ding niet is, geen probleem. Maar je haalt wel vreemde redenen aan.