Ik kan het fout onthouden hebben, ondertussen al 4-5 jaar terug.hmm, iirc werd Hello Games net verweten dat ze niet meer communiceerden over de game.
nu communiceert CDRP wél, maar graven ze dezelfde put?
My bad
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan het fout onthouden hebben, ondertussen al 4-5 jaar terug.hmm, iirc werd Hello Games net verweten dat ze niet meer communiceerden over de game.
nu communiceert CDRP wél, maar graven ze dezelfde put?

Daar had ik mij inderdaad ook wat op mispakt. Ik ging ervan uit dat ge na de laatste missie waarschijnlijk wel de mogelijkheid kreeg om de sides verder af te werken zoals wel vaker het geval in open world games maar het was daarna inderdaad gedaan.Ik was inderdaad ook verrast, ik zag "Point of no return" dus ik heb dan maar eerst nog een paar side quest uitgespeeld voor de zekerheid en dan inderdaad was het dus echt gedaan..
ik denk dat de visuele glitchkes minder prioriteit hebben tov crash-bugs, en bugs waardoor ge de story niet kunt uitspelen. visual glitches zijn een annoyance, maar ook niet meer dan dat. Jij en ik hebben die grote bugs misschien niet gehad, maar de mensen die het wel gehad hebben zullen heel blij zijn met deze patch.Lol, ben geen enkele van die specifieke bugs tegengekomen. Had eerder gehoopt dat de crashes aangepakt gingen worden. Of de visuele glitchkes die iedereen al wel tegengekomen is.
Ale ja, deze bugs lijken de story te blokkeren en zijn natuurlijk ook belangrijk, maar ze zijn veel minder voorkomend.
Best eens contact opnemen met Sony dan, want dat liep maar tot 21 januari dat je kon refunden.Nog steeds geen refund gehad..
Waarom? Het duurt gewoon langzamer dan op andere platformen maar buiten dat geen probleem.Hotfix 1.11 is uit, maar wat een gruwelijke nachtmerrie om via GOG de pc versie gepatched te krijgen.
CyberJunk 2077 zou een betere titel zijn.
Steam is het snelst, dan EGS en dan pas GOG. Internet staat er vol van. Telkens een aantal .cab files moeten downloaden om deze dan te moeten decompressen. Steam download de patch files en integreert deze dan in de .cab files van de game. Bij GOG download je de gehele .cab file, om dan het gepatchte bestand daaruit te moeten halen. Veel gebruikers die ook last hebben van zogezegd te weinig schijfruimte. De grootte van de patch is ook weer voor elk platform verschillend. PS gebruikers melden dat de hotfix tot 5GB groot kon zijn. Voor de GOG versie, bij mij, was dit 517MB. Maar om dan een uur bezig te zijn om zoiets kleins te installeren lijkt mij toch omslachtig. Velen Downloaden dan ook liever weer in één keer de gehele game.Waarom? Het duurt gewoon langzamer dan op andere platformen maar buiten dat geen probleem.
Dan is het toch niet Cyberjunk, maar GOJ? Good Old Junk.Steam is het snelst, dan EGS en dan pas GOG. Internet staat er vol van. Telkens een aantal .cab files moeten downloaden om deze dan te moeten decompressen. Steam download de patch files en integreert deze dan in de .cab files van de game. Bij GOG download je de gehele .cab file, om dan het gepatchte bestand daaruit te moeten halen. Veel gebruikers die ook last hebben van zogezegd te weinig schijfruimte. De grootte van de patch is ook weer voor elk platform verschillend. PS gebruikers melden dat de hotfix tot 5GB groot kon zijn. Voor de GOG versie, bij mij, was dit 517MB. Maar om dan een uur bezig te zijn om zoiets kleins te installeren lijkt mij toch omslachtig. Velen Downloaden dan ook liever weer in één keer de gehele game.
GoG is van CDPR lolDan is het toch niet Cyberjunk, maar GOJ? Good Old Junk.
Daar kan CDPR weinig aan doen, denk ik.

Dan zwijg ikGoG is van CDPR lol![]()