D
Deleted member 14
Guest
CD Projekt Red is targeting late-2021 release dates for Cyberpunk 2077 and The Witcher 3’s next-gen upgrades
You’ll hopefully be able to play them later this year.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou deze dan een aparte trophy lijst krijgen? Of zal dat nog onder de PS4 lijst vallen?![]()
CD Projekt Red is targeting late-2021 release dates for Cyberpunk 2077 and The Witcher 3’s next-gen upgrades
You’ll hopefully be able to play them later this year.www.theverge.com
Ik hoop van welZou deze dan een aparte trophy lijst krijgen? Of zal dat nog onder de PS4 lijst vallen?
Een patch die de resolutie en framerate opkrikt op PS5 is er al, dus nu zal het wellicht gaat om een échte PS5-versie, en die hebben altijd een eigen lijst. Rest alleen nog de vraag of we kunnen verderspelen met onze oude save (en reeds behaalde trophies unlocken) of moeten herbeginnen.Zou deze dan een aparte trophy lijst krijgen? Of zal dat nog onder de PS4 lijst vallen?

Zou ik ook graag weten, momenteel aan het spelen op de PS5, 25 uur en nog geen crashes gehad, dus loopt wel soepel nu.Een patch die de resolutie en framerate opkrikt op PS5 is er al, dus nu zal het wellicht gaat om een échte PS5-versie, en die hebben altijd een eigen lijst. Rest alleen nog de vraag of we kunnen verderspelen met onze oude save (en reeds behaalde trophies unlocken) of moeten herbeginnen.![]()
Op de ps5 loopt hij wel goed, geen idee over de andere consoles.is het nu eindelijk wat te spelen eigenlijk ?
Ik zie niet in waarom ge nu nog een PS5 versie moet hebben. Iedereen die deze wilde spelen heeft hem al gespeeld. Ikzelf PS4 versie (duh) op de PS5. Dat ging vlotjes.Suprise, suprise, alweer een deadline die ze niet halen. Dat hadden we nu eens niet zien aankomen![]()
ik wacht op de PS5-versieIk zie niet in waarom ge nu nog een PS5 versie moet hebben. Iedereen die deze wilde spelen heeft hem al gespeeld. Ikzelf PS4 versie (duh) op de PS5. Dat ging vlotjes.

Idem, van in het begin al!!ik wacht op de PS5-versie![]()
Omdat ik, net zoals de meeste, de game in al zijn glorie (voor zover je daarvan kan spreken bij deze titel) wil spelen ipv de inferieure PS4 versie waarin alles stroef loopt omdat de PS4 het gewoon technisch niet aankon. En ik hoopte dat daartegen ook de meeste fouten gepatched zouden zijn zodat het een aangename spelbeleving is , hoewel dat waarschijnlijk wishfull thinking zal zijn als je ziet tegen welke snelheid ze maar vorderen.Ik zie niet in waarom ge nu nog een PS5 versie moet hebben. Iedereen die deze wilde spelen heeft hem al gespeeld. Ikzelf PS4 versie (duh) op de PS5. Dat ging vlotjes.
Er Is nog een hele meute volk die gewoon wachten op de uiteindelijke GOTY. Genoeg games die ik wil spelen die zo op de lijst eindigen, zeker met zo'n bescheten launch.Ik zie niet in waarom ge nu nog een PS5 versie moet hebben. Iedereen die deze wilde spelen heeft hem al gespeeld. Ikzelf PS4 versie (duh) op de PS5. Dat ging vlotjes.