Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Was het dan Syndicate?
Ik herinner me alleszins iets van een Assassin's Creed game die langs geen kanten draaide. De mogelijkheid om de Season Pass te bestellen werd dan geannuleerd en iedereen die de game voor een bepaalde datum had gekocht, kreeg de DLC gratis ter compensatie.
was unity idd
maar unity draaide niet goed omdat er 100den npc's door smalle straten liepen
op ps4 zie je bijna geen npc's en heb je nog maar 14 fps (aan 720p )
 
Pff, die pc "fix" was dus een placebo. Die file is nooit gebruikt geweest door het spel bij release, is een achterblijver van uit de ontwikkeling periode.
 
Kut heb een serieuze bug. Kan geen quickhacks meer craften. Als ik een oudere save gebruik dan kan ik het 1x craften en dan verdwijnen ze gewoon :( wel klote als je een hacker build hebt.
 
Even een domme vraag misschien, ik speel met Azerty keyboard op pc en krijg de key bindings maar niet juist precies, is er iemand die hier ook last van heeft of zeggen jullie gewoon: neem een qwerty.
 
Even een domme vraag misschien, ik speel met Azerty keyboard op pc en krijg de key bindings maar niet juist precies, is er iemand die hier ook last van heeft of zeggen jullie gewoon: neem een qwerty.
Lastig inderdaad, Enter en F zijn hardcoded, die kan je niet aanpassen. Muiswiel induwen is ook hardcoded als "annuleren in menu's", en is default voor "springen". Pijltjes toetsen kan je best direct aanpassen in UserSettings.json. Die file vind je terug in C:\Gebruikers\username\AppData\Local\CD Project Red\Cyberpunk 2077. Ik speel zelf ook op Azerty en het valt goed mee.
 
Even een domme vraag misschien, ik speel met Azerty keyboard op pc en krijg de key bindings maar niet juist precies, is er iemand die hier ook last van heeft of zeggen jullie gewoon: neem een qwerty.
Of mss gewoon je keyboard op qwerty zetten in PC instellingen. Sommige games zijn nogal erg Qwerty-orientated. Ik heb vaak heel specifieke letters nodig dus ik swap eig gwn tussen Belgisch punt ne mijn normale qwerty keyboard naar gelang wat ik nodig heb.
 
Even een domme vraag misschien, ik speel met Azerty keyboard op pc en krijg de key bindings maar niet juist precies, is er iemand die hier ook last van heeft of zeggen jullie gewoon: neem een qwerty.
Ik heb de mijne geramped gekregen maar vraag mij niet hoe.
 
Of mss gewoon je keyboard op qwerty zetten in PC instellingen. Sommige games zijn nogal erg Qwerty-orientated. Ik heb vaak heel specifieke letters nodig dus ik swap eig gwn tussen Belgisch punt ne mijn normale qwerty keyboard naar gelang wat ik nodig heb.
Kan je ook door (linkse) alt & shift samen in te drukken. Kan je on the fly wisselen :)
 
Of mss gewoon je keyboard op qwerty zetten in PC instellingen. Sommige games zijn nogal erg Qwerty-orientated. Ik heb vaak heel specifieke letters nodig dus ik swap eig gwn tussen Belgisch punt ne mijn normale qwerty keyboard naar gelang wat ik nodig heb.
Maar dan zit je toch met key bindings die niet overeenkomen met je keyboard? Of zie ik het nu verkeerd?
 
Mijn neef z'n rtx 3090 is aangekomen. Ik mocht hem al ff testen... 17 fps 4K op psycho... zonder DLSS
 
Ik heb vanavond nog es verder gedaan. Automatic Love voltooid, 12h nu gespeeld. Ik moet zeggen, het spel speelt vlot als je geen last hebt van bugs. En de sfeer, de stad design, het verhaal, dat is wel top. Ben er zeker van dat cd project REd de issues kan oplossen, Althans voor pc/nrxtgen/stadia
 
Maar dan zit je toch met key bindings die niet overeenkomen met je keyboard? Of zie ik het nu verkeerd?
met je virtueel keyboard wel want waar jij op je Keyboard A ziet staan zal je Q typen want voor je PC ziet hij dat als een Q. Maar als je erover denkt van een qwerty te kopen.. is dat eigenlijk gewoon net hetzelfde wat je doet. je maakt van je keyboard een qwerty zonder er geld voor te hoeven uitgeven. Visueel kan dat nu wel een mindfuck zijn als je de A-toets ziet en die in feite een Q toets is, maar dat is wat vanbuiten leren. (dus tenzij ik je fout begrijp.. komen je key bindings wel overeen (qwerty-keyboard setting) maar visueel natuurlijk niet want je hardware keyboard verandert visueel niet)
 
Voor PC gamers...is het werkelijk zo'n bugfestijn als overal wordt getoond of hebben consoles hier méér last van want als ik reviews moet geloven dan had deze game in feite nog gewoon niet uit moeten komen.
 
Terug
Bovenaan