Crypto - Nieuws en algemene discussie

Kleine percentjes maken rijke ventjes
Misschien maar ik mis wel een kritische insteek bij zo'n copypasta-artikels.
Remember Kodak.

En je bent daar in feite niks mee, want die tweet blijft toch gewoon staan. Het is niet alsof je een schilderij koopt en je dat dan thuis staan hebt ofzo.
Op termijn zullen er wel serieuze dingen met NFT's gedaan worden ook, maar ge ziet dat het nu nog in zijn kinderschoenen staat allemaal.

Bwah, als je ziet watvoor commerce er nog altijd is qua skins in videogames (zie Team Fortress 2 - hoe oud is dat al niet?). Denk dat er daar wel mogelijkheden zijn.

En het idee van digitale panini-albums lijkt mij nog niet zo dom. Kijk naar die FIFA packs-toestanden hoe wild iedereen daarvan wordt :p.

Bwah, als je ziet watvoor commerce er nog altijd is qua skins in videogames (zie Team Fortress 2 - hoe oud is dat al niet?). Denk dat er daar wel mogelijkheden zijn.

En het idee van digitale panini-albums lijkt mij nog niet zo dom. Kijk naar die FIFA packs-toestanden hoe wild iedereen daarvan wordt :p.
Skins is nog te verstaan. Maar een tweet? Mocht die tweet passief inkomen generen tot daar aan toe, maar die tweet is ondertussen al begraven onder al zijn andere tweets en niemand kijkt daar nog naar. Aleja ik snap dat het beetje gelijk een schilderij kopen is dat eerder als collector item ofzo kan dienen maar toch..

Ik las dat Kings of Lean examplaren van hun lied verkoopt. Betekent dit dat je eigenaar bent van dat lied en dus de inkomsten ook krijgt, of is dit gewoon "je bent eigenaar van een liedje" zoals je via iTunes zou kopen?

De Goede huisvader

Als u – als diversificatie – een deel van uw privévermogen in bitcoins belegt en daarbij als een ‘goede huisvader’ handelt, is de winst vrijgesteld van belastingen en moet u niets aangeven. Een ‘goede huisvader’ belegt zijn geld om dat het liefst in waarde te laten stijgen, maar verkiest een veilige strategie en belegt op lange termijn.

Dat ben ik dus :biglaugh:
Ik heb in 2017 genoeg op mijn rekening laten schrijven om in de problemen te komen.

Nu mijn papierwerk lag klaar met bewijsstukken, screenshots + online opzoekbare links naar Bitcoin adressen die langdurige inactiviteit kunnen bewijzen. Nooit iets gezien.

Mabon, nen tip voor de mensen.

Je koopt een deel, je splits dit op.

Bijvoorbeeld:
Je koopt morgen 300 whatever coins. Eén stuk van bijvoorbeeld 200 coins zet je op een wallet buiten de exchange en laat je staan. Op het moment dat je wilt verkopen dan schrijf je over naar je exchange.

Al deze acties zijn verifieerbaar op de public blockchain van je gekozen munt. Alles, inactiviteit, overschrijvingen. Vanaf je deze oplijst en zegt: adres x ben ik. Dan is alles daarna transparant. Vanaf dat de coins je exchange raken, dan is het zeer makkelijk om een screenshot van je exchange adres te nemen waarop ze toekomen en vanaf daar je historiek te screenshotten.

De andere 100 kan je nog doen whatever je wilt. Kan zijn dat je dan wel op die 100 belastingen gaat moeten betalen maar de 200 zijn alvast geen probleem om bewijsstukken voor te produceren.

Het opzij zetten op een eigen wallet is in crypto termen allesinds naar mijn mening: beheer als een goede huisvader. :)

Laatst bewerkt:
Momenteel 3 leverage aankopen staan..

eerste = 20% gewonnen op 2 dagen
tweede & derde = +-10% gewonnen op een dag.
Twijfel om die al te verkopen..

Iemand die overtuigd is van een of andere nft? Ik momenteel van GET maar zoek nog een ander paradepaardje :)..
Ja, NFT game Vulcanforged/Vulcanverse. Doen het ongelofelijk goed en binnenkort public sale van PYR hun cryptomunt.
(Morgen AMA in The Crypto Hangout op TG)

Minty is ook populair maar die ken ik zelf niet zo goed. Te koop op uniswap.

Godverdomme ADA, do something.

Aan 't twijfelen Lukso, Theta en Bancor bij te kopen. Iemand die in zijn porfolio?
Zoals ik al zei, ADA= protestmunt.

ETH EIP-1559 proposal consensus komt eraan op 26 februari? En opeens zit men ADA te pumpen om druk te zetten.
Daarna? Dump

Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal zo paniekerig over ADA, imho voor niks. Die zitten nog niet eens aan de helft van hun roadmap, het potentieel moet nog volledig ontplooid worden. Ze zitten dacht ik aan 90% decentralisation, 100% is nodig om Goguen te launchen.

Terug
Bovenaan