awel, voor vandeweek zou ik dan zeker met verlies zitten had ik alles laten staan op bnb en cardano zoals dak initieel ingekocht had.
cardano heb ik laten staan, tzal toch wel terug omhoog schieten (dus effkes long gaan

), maar in den tussentijd verdien ik er geen geld mee, dus voorlopig staat die op een verlies van +-500
bnb heb ik direct verkocht en met dat geld heb ik de put van cardano gedicht door te zoeken achter goeie trades met een voorspelbare grafiek, zoals PERL op 03/05 en dips te kopen en highs te verkopen.
en als ge daytrade kunde veel meer fout doen in een een bear of bullmarkt dan dat ge gewoon long gaat op een bear market imho. das gewoon zitten en jaren afwachten. das inderdaad geen enkele prestatie.
een uitspraak dat ge in een bullmarkt niks kunt misdoen is net hetzelfde als zeggen dat ge niks kunt misdoen in shorten in een bearmarkt als je het bekijkt op een tijdspanne van een week. Der is met moeite beweging geweest als ge het in grote lijnen bekijkt. Dus voor iemand die long gaat, tgeld heeft in feite met moeite al wat prijsactie gezien.
Ik verdien wat met daytraden en kdoe het in feite nog graag ook
En als gij vind dat long gaan beter is, awel, elk zijn mening, tis gelijk discussieren tussen rode wijn en witte wijn.
Vo mij persoonlijk zal long gaan maar bitter weinig opbrengen op een jaar.
*edit*
en nu gaak ethereum in de gaten houden of het de moeite is van den dip te kopen, kzie em mogelijk nog zakken tot 1350 om dan weer te stijgen naar 1440