Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik heb met mijn investeringen 10x gedaan op 1 jaar tijd en vorig jaar uitgecasht..
Heb je ergens een link naar een post van u op dit forum waarin je vermeldt dat je uw ADA uitgecasht hebt?

Het ging trouwens niet over uw 'fiat winsten', het ging over de use case van cardano en die baanbrekende Afrika deal waar je hier toen hard de nadruk op legde.
Hoe zit het daarmee dus na 2 jaar?

Heb je ergens een link naar een post van u op dit forum waarin je vermeldt dat je uw ADA uitgecasht hebt?

Het ging trouwens niet over uw 'fiat winsten', het ging over de use case van cardano en die baanbrekende Afrika deal waar je hier toen hard de nadruk op legde.
Hoe zit het daarmee dus na 2 jaar?
Soms vraag ik mij echt af of gij 12 zijt. Als ik mij goed herinner heb ik dat hier gepost ja, is nu al meer dan een jaar geleden. Ge moogt altijd de zoekfunctie proberen.

Dan moet je zoals JanusDR toch anti-cypto zijn. CZ is de hele cryptospace aan het overnemen en dat is een heel groot risico...
Normaal mogen zulke praktijken toch niet? Eerst tweet CZ dat hij FTT gaat dumpen en dan de boel overnemen. Misschien zou FTT al gecrasht zijn zonder tussenkomst van Binance, maar het blijft toch shady, in de US zou je al zeker vervolgd worden voor marktmanipulatie.
Die aankondiging van CZ dat ze hun FTT stake gaan verkopen lijkt mij toch de trigger van dit hele gebeuren geweest te zijn.

FTX is maar een klein spelertje als je vergelijkt met Binance
Klein zou ik toch niet zeggen. Sowieso is/was FTX één van de grootste en Binance ook, die beiden gecombineerd zou een ramp worden voor de cryptowereld. Hoe gecentraliseerd kan het worden?

Soms vraag ik mij echt af of gij 12 zijt. Als ik mij goed herinner heb ik dat hier gepost ja, is nu al meer dan een jaar geleden. Ge moogt altijd de zoekfunctie proberen.
Dat had ik gedaan, maar niet gevonden.
Vandaar mijn vraag.
Dus in Ethiopië gaat men een digitale id proberen opstarten, gebruik makend van blockchain technologie.

Ik zie nergens in uw artikel waar specifiek ADA in dat verhaal een rol speelt, en dus voor fundamentele waarde van dat token zou moeten zorgen?

Dat had ik gedaan, maar niet gevonden.
Vandaar mijn vraag.

Dus in Ethiopië gaat men een digitale id proberen opstarten, gebruik makend van blockchain technologie.

Ik zie nergens in uw artikel waar specifiek ADA in dat verhaal een rol speelt, en dus voor fundamentele waarde van dat token zou moeten zorgen?
Dat runt of gaat runnen op het Cardano netwerk.

Gisteren wat Sol ingekocht toen het -25% stond.
Staan ze vandaag toch wel niet op -35% zeker.
Me & my timing. 🤐
Ik zou nog een paar maand wachten met geld in alts te pompen. Misschien volgend jaar ergens als de boel stabiliseert. Want de crypto rally die begonnen was is nu echt wel de kop ingedrukt geweest. En als ge toch gekocht hebt zou'k gewoon hodlen en niet meer naar kijken.
Dat terzijde denk ik dat Solana nu echt wel oversold is tov andere coins.

Ik heb met mijn investeringen 10x gedaan op 1 jaar tijd en vorig jaar uitgecasht.. Ada is van 0.02 naar 3 USD gegaan op twee jaar tijd.
Wanneer ADA 10-15c haalt zal ik weer investeren en blijft gij op de zijlijn staan en kijken hoe ik (wij) ons portfolio 10-100x.
En dan wanneer de crypto markt weer naar boven gaat, gaat gij passief agressief comments maken uit frustratie dat uw boomer stocks maar 10 percent zijn gestegen op 5 jaar tijd.

Ada staat toch maar op 0.3$? Of bedoel je toen je uitcashte? Wel knap dat je uitcashte op die ene dag dat ADA aan 3$ stond.

En het is zover, withdrawals (tijdelijk?) gestopt bij FTX.
Ofwel is het een smerig spelletje van Binance (CZ) om de concurrentie uit te schakelen, ofwel heeft Binance ons terecht gewaarschuwd en moest dit gewoon gebeuren. Ik gok eigenlijk op het eerste.

Sam is de beunhaas in dit verhaal.

En Binance zou FTX niet meer willen overnemen volgens laatste berichten.

Komen blijkbaar 18.775.348 sol tokens vrij vandaag en op de markt.
Guess we are going lower...
ada houdt zich nog goed feitelijk. Laatste 7 dagen nog single digits down terwijl wat andere grote spelers min 25-40% optekenen

Komen blijkbaar 18.775.348 sol tokens vrij vandaag en op de markt.
Guess we are going lower...
ada houdt zich nog goed feitelijk. Laatste 7 dagen nog single digits down terwijl wat andere grote spelers min 25-40% optekenen
harry-potter-hagrid.gif

Terug
Bovenaan