Crypto - Nieuws en algemene discussie

Afgelopen week ook terug Crypto in het vizier gekregen na een jaar nimmer gekeken te hebben. Beetje BTC en ETH gekocht, besef ook nog wel dat het uiteindelijk nog lager kan richting 15k BTC ofzo.

Als leek surf ik nu mee op dips. 2020-2021 was een leuk leerjaar. Ik hoop dat ik deze keer niet dezelfde fouten zal maken :D bring on 2024!

Grote FUD over FTX door cijfers die niet lijken te kloppen ofzoiets en daarop volgt nu een bank run.
Als er mensen zijn die fiat/crypto bij FTX hebben staan, zou ik het er voorlopig weghalen. Zelfs als er geen problemen bij FTX waren, kunnen die nu snel volgen door de bank run.

CZ heeft aangekondigd alle FTT tokens van Binance te verkopen. Toch zorgwekkend. Wie crypto heeft bij FTX zal best zijn coins weghalen :) Want als FTX niet de nodige funds heeft ...

De beurzen hebben het vandaag goed gedaan, maar crypto minder, door de FTX-FUD.

Laatst bewerkt:
heb mijn coins toch ook maar even van de exchanges afgehaald.. tot nu toe daar altijd laten staan maar zoals iedereen weet "not your keys not your coins"

En het is zover, withdrawals (tijdelijk?) gestopt bij FTX.
Ofwel is het een smerig spelletje van Binance (CZ) om de concurrentie uit te schakelen, ofwel heeft Binance ons terecht gewaarschuwd en moest dit gewoon gebeuren. Ik gok eigenlijk op het eerste.

Blijkbaar zijn er nog enkele leden die actief zijn in deze thread die nog niet zo mee zijn met de crypto wereld, en meer in detail, wat er aan het broeden is in de wereld van Cardano.

Meer info over de Afrika deal. Recht uit de mond van de CEO:

Uit die mond van de CEO komt: "we have a major deal, with an African government, that can't say anything yet, maybe, we'll see what happens, millions of Cardano users, I can'say anything more, it looks like national press could happen, there's another bird too but i can't say much about it, we will have a lot more to say at the 360 event". Einde video :oink:

Amai.
Zijn er nog updates over de genialiteit van de Cardano founder, en die baanbrekende Afrika deal?

Want we zijn nu bijna 2 jaar verder, en dit niet-zo-mee-zijnde lid is benieuwd wat er gebroed werd in de wereld van Cardano ondertussen.

Inderdaad, en die wijst recht naar nul!
Ik heb met mijn investeringen 10x gedaan op 1 jaar tijd en vorig jaar uitgecasht.. Ada is van 0.02 naar 3 USD gegaan op twee jaar tijd.
Wanneer ADA 10-15c haalt zal ik weer investeren en blijft gij op de zijlijn staan en kijken hoe ik (wij) ons portfolio 10-100x.
En dan wanneer de crypto markt weer naar boven gaat, gaat gij passief agressief comments maken uit frustratie dat uw boomer stocks maar 10 percent zijn gestegen op 5 jaar tijd.

Terug
Bovenaan