Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Als ik naar mijn wallet kijk word ik toch wel ff bleek momenteel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op momenten als deze doet ge gewoon niks. Gewoon een moment afwachten die u goed lijkt om bij te kopen, en gene shitcoins kopen. En dan is het weer "the waiting game"Overal waar ik naar mijn investeringen kijk doet het pijn...en we zijn er nog niet vrees ik.
Om nog maar te zwijgen dat de banken ons ook slapend aan het pluimen zijn.
Wat moet een mens nog doen om ergens een cent mee bij te verdienen buiten werken?![]()
USDC is toch 1:1 backed door echte USD in de bank? Ik zie USDC heel moeilijk z'n peg verliezen. Is gebacked door coinbase ook.Hou deze site goed in de gaten: https://curve.fi/3pool
Curve 3pool - de plaats waar de drie grote stablecoins USDT, USDC & DAI hun liquiditeit halen.
Op het moment van posten zijn de currency reserves:
DAI/USDC aanbod in Curve is sterk aan het dalen. Uniswap is al volledig leeg, Binance bijna.
- DAI: 302,469,655.17 (14.14%)
- USDC: 256,270,800.21 (11.98%)
- USDT: 1,580,518,335.59 (73.88%)
Als DAI/USDC reserves opgeraken wordt het zeer moeilijk om van je USDT af te geraken. Dan zal ook deze stablecoin mogelijks zijn dollar-peg beginnen verliezen.
En als dat gebeurt, dan kan het zeer snel zeer eng worden.
Ik had het dan ook over USDT en niet USDC.USDC is toch 1:1 backed door echte USD in de bank? Ik zie USDC heel moeilijk z'n peg verliezen. Is gebacked door coinbase ook.
USDT zou ik ook geen grote bedragen in steken, misschien wel heel efkes maar zeker niet langer dan een paar uur. USDC welIk had het dan ook over USDT en niet USDC.

Op momenten als deze doet ge gewoon niks. Gewoon een moment afwachten die u goed lijkt om bij te kopen, en gene shitcoins kopen. En dan is het weer "the waiting game"
Ge moe juist kopen als er paniek is, als het terug gestabiliseerd is zijde alweer te laat. Of er nu al genoeg paniek geweest is, dat weet ik natuurlijk niet. Maar paniek is er in elk gevalBen ik ook verre van plan om nu te kopen hoor. Eerst de paniek uit de markt laten gaan en terug wat stabiliteit krijgen.
Eerder geneigd om dan eerder in de beurs te investeren dan opnieuw in crypto.

Als het capituleert dan schiet de koers meestal heel snel terug omhoog na de crash, en gaat ge al heel veel geluk moeten hebben om op de exacte bodem te kunnen kopen.Ge moe juist kopen als er paniek is, als het terug gestabiliseerd is zijde alweer te laat. Of er nu al genoeg paniek geweest is, dat weet ik natuurlijk niet. Maar paniek is er in elk geval![]()
oepsPaar keer per jaar zijn is er een dag waar alles -30% - 40% staat. Dan koop ik gewoon met een tamelijk grote som, om dan de volgende dag op de bounce (want die is er altijd na zo'n daling) te verkopen. Exacte bodem kan je nooit raden, maar ge doet er nooit slecht aan om na een ferme daling te kopen, en na de bounce terug te verkopen.Als het capituleert dan schiet de koers meestal heel snel terug omhoog na de crash, en gaat ge al heel veel geluk moeten hebben om op de exacte bodem te kunnen kopen.
SOL en AVAX hebben ook heel harde klappen gekregen.
Enige echte stijger in de top 100 vandaag is MKR (+20%). Dat kan komen omdat men zoekt naar een alternatief voor LUNA.
Dat is niet slecht gezien. BTC is vandaag niet echt gecrasht. Even naar 29K of iets eronder, maar dat is peanuts. De markt is te bearish nu om heel diep te crashen, de crypto markt is al serieus down t.o.v. eind vorig jaar. Wanneer je juist op een piek zit (zoals in 2017) dan zal je sneller een 30-40% crash zien.Paar keer per jaar zijn is er een dag waar alles -30% - 40% staat. Dan koop ik gewoon met een tamelijk grote som, om dan de volgende dag op de bounce (want die is er altijd na zo'n daling) te verkopen. Exacte bodem kan je nooit raden, maar ge doet er nooit slecht aan om na een ferme daling te kopen, en na de bounce terug te verkopen.
Dit is exact waarom ben ik sidelined ben sinds januari. Alles in euro's gestoken, niks stablecoin.Ben weer een BMW verloren vandaag, net als eergisteren![]()
Zegt voor mij toch niet veel over hoe sterk de support is hoor. Dit is de eerste retest van die support sinds juni 2021. We zullen binnen een paar weken/maanden wel weten of BTC hier nu in vrije val is of dat 29k een stabiele supportbasis is.Het is heel volatiel want na de drop net onder 29K staat de BTC weer op 31K. Die support op 29K moet enorm sterk zijn.
USDC is toch 1:1 backed door echte USD in de bank? Ik zie USDC heel moeilijk z'n peg verliezen. Is gebacked door coinbase ook.