XA4
Well-known member
En nu danWhat the fuck is er gebeurd met Terra?
Binnen 1 dag ruim 50% gecrasht.

Als ze die terug naar 1 dollar willen/moeten krijgen, is dit wel een mooie kans natuurlijk.
Durvers hier?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu danWhat the fuck is er gebeurd met Terra?
Binnen 1 dag ruim 50% gecrasht.

Stond al onder de 40 cent. Ik vrees eigenlijk voor de zaak. Kunt er natuurlijk 100 euro speelgeld insteken (in Luna) you never know.En nu dan
Als ze die terug naar 1 dollar willen/moeten krijgen, is dit wel een mooie kans natuurlijk.
Durvers hier?![]()
Juist voor 10$ gekochtik had voor 200€ Luna, is nu nog 11€
maar ken er die voor meer dan 10K Luna hadden, dan moet dit toch hard aankomen

PussyJuist voor 10$ gekocht![]()
Het is niet omdat iets in elkaar zakt dat het daarom een Ponzi scheme is he?LunaTitan vibes voor wie zich dat nog herinnert.
De ponzi is voorbij
Luna -85%
UST -65%
ANC -80%
Ik had voor 200 Icp is nu nog 10.Juist voor 10$ gekocht![]()
Het is niet omdat iets in elkaar zakt dat het daarom een Ponzi scheme is he?
Deze thread bekijkt het wat diepgaander. Iemand met heel diepe zakken heeft basically een exploit gevonden en er goed mee verdiend ook.
Ikzelf had redelijk wat Luna en UST op Anchor, dus vrij zuur allemaal de voorbije dagen...
Het is niet omdat iets in elkaar zakt dat het daarom een Ponzi scheme is he?
Deze thread bekijkt het wat diepgaander. Iemand met heel diepe zakken heeft basically een exploit gevonden en er goed mee verdiend ook.
Ikzelf had redelijk wat Luna en UST op Anchor, dus vrij zuur allemaal de voorbije dagen...
called it.Luna gaat nog minder waard zijn dan hun stable coin eind deze dag vrees ik.