D
Deleted member 658
Guest
Ik heb mijn biefstuk graag saignantDit ziet eruit als een bloederige week in wording.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn biefstuk graag saignantDit ziet eruit als een bloederige week in wording.

Dat zijn feitelijk mensen die ook 100.000 euro kwijt zouden geraken aan Microsoft tech support, Nigeriaanse prinsen, gladde deur aan deur ponzi verekerings verkopers en consoorten.Marianne (52) werd slachtoffer van cryptofraude: “Ik ben al zo’n 100.000 euro kwijt, zonder veel hoop die centen ooit nog terug te zien”
![]()
Marianne (52) werd slachtoffer van cryptofraude: “Ik ben al zo’n 100.000 euro kwijt, zonder veel hoop die centen ooit nog terug te zien”
Wat hebben Yves Leterme, Gert Verhulst, Philippe Geubels, Marc Coucke en recentelijk zelfs Elon Musk met elkaar gemeen? Alle vijf zijn het bekende gezichten die worden misbruikt bij valse advertenties op sociale media. Marianne* (52) was een van de mensen die op Facebook de advertentie met Yves...www.hln.be
"Wat hebben Yves Leterme, Gert Verhulst, Philippe Geubels, Marc Coucke en recentelijk zelfs Elon Musk met elkaar gemeen? Alle vijf zijn het bekende gezichten die worden misbruikt bij valse advertenties op sociale media. Marianne* (52) was een van de mensen die op Facebook de advertentie met Yves Leterme zag en nieuwsgierig was..."
![]()
Why?Ik zie het niet meer goed komen eigenlijk. Tot in 2024 zou ik zeggen.
Bear market. Wachten op de bodem en nieuwe bull markt.
Hoe meer verlies je hebt, hoe meer winst je nodig hebt om het goed te maken.Dat dacht in 2018 ook iedereen aan koerswaarde 6k$. Wie nog tot september/oktober even geduldig afwacht kan dan de bodem beginnen DCA'en. Of dat het nu op 35k$ , 25k$ of 15k$ staat, hoe meer bloed, hoe meer upwaarts potentieel.
Idd, ik begrijp dit sentiment niet echt. Onder 40k is het echt de moment niet meer om te verkopen, nu moet je net kopen imo.We zijn al een halfjaar naar beneden aan het gaan, maar pas sinds enkele dagen merk ik dat de laatste bulls nu ook bearish beginnen worden.
Zeggen ze niet altijd dat van zodra iedereen bearish is, de bodem stilaan bereikt is?![]()
Idd. FOMOIdd, ik begrijp dit sentiment niet echt. Onder 40k is het echt de moment niet meer om te verkopen, nu moet je net kopen imo.
Maar de meesten verkopen wanneer de prijzen zakken en kopen wanneer de prijzen stijgen he.
Ik zou dan eerder denken om DCA-gewijs in te kopen? Alles is al enkele weken in de dieperik aan het gaan?En er is deze nacht nog eens 4% afgegaan. Slechtste moment om alt coins bij te kopen. Die gaan -90%.
Een bullmarkt is een downtrend die 50 - 100 weken kan duren.Ik zou dan eerder denken om DCA-gewijs in te kopen? Alles is al enkele weken in de dieperik aan het gaan?