Crypto - Nieuws en algemene discussie

VET is vooral populair in China, maar tegenwoordig krijgt alles wat Chinees is harde klappen (ook op de beurs).
Ik zou misschien eerder nog voor AVAX gaan dan voor SOL.

Extreem lomp geweest. Ik had nog 100 Matic op crypto.com staan en ik heb dit getransfereerd naar Binance.
Bij Crypto.com heb ik echter het Cronos netwerk geselecteerd en bij Binance het Polygon netwerk. Beginnersfout…
Chat begonnen bij Binance met screenshots, maar je bent eigenlijk hoofdzakelijk tegen een bot bezig :unsure:

Prijsactie naar boven of naar beneden?
Meestal is dat bullish: +-70% kans op een opwaartse uitbraak, maar nog altijd +-30% kans dus dat het neerwaarts uitbreekt :)
Wie dat wilt traden zou in feite moeten wachten op een uitbraak.
Voor te DCA'en is het statistisch gezien geen slecht moment nu.

Extreem lomp geweest. Ik had nog 100 Matic op crypto.com staan en ik heb dit getransfereerd naar Binance.
Bij Crypto.com heb ik echter het Cronos netwerk geselecteerd en bij Binance het Polygon netwerk. Beginnersfout…
Chat begonnen bij Binance met screenshots, maar je bent eigenlijk hoofdzakelijk tegen een bot bezig :unsure:
Bij zo'n bots blijf ik gewoon herhalen "I would like to talk to a human/agent" en bij veel bots verwijzen ze je uiteindelijk wel door. Als ik contact opneem via chat, heb ik daarvoor echt al wel het nodige opzoekwerk gedaan.

Moesten we dat op voorhand weten he. Normaal is het alleszins een bullish formatie.
Meestal is dat bullish: +-70% kans op een opwaartse uitbraak, maar nog altijd +-30% kans dus dat het neerwaarts uitbreekt :)
Wie dat wilt traden zou in feite moeten wachten op een uitbraak.
Voor te DCA'en is het statistisch gezien geen slecht moment nu.
Het is te hopen… voorlopig lijkt dit correct te zijn. We zitten nu terug aan 39K.

Ik wacht nog steeds op 100K; had zoals velen dit verwacht tegen eind 2021 maar tja… het is te hopen dat dit nog komt in 2022 zodat ik eindelijk een eigen huis kan kopen terwijl de interesten nog laag zitten. Een aanzienlijk deel zal nog steeds via een lening afbetaald worden, maar ik zou voldoende inleg gespaard hebben om bij een bank aan te kloppen.

Marianne (52) werd slachtoffer van cryptofraude: “Ik ben al zo’n 100.000 euro kwijt, zonder veel hoop die centen ooit nog terug te zien”

"Wat hebben Yves Leterme, Gert Verhulst, Philippe Geubels, Marc Coucke en recentelijk zelfs Elon Musk met elkaar gemeen? Alle vijf zijn het bekende gezichten die worden misbruikt bij valse advertenties op sociale media. Marianne* (52) was een van de mensen die op Facebook de advertentie met Yves Leterme zag en nieuwsgierig was..."

🤦‍♂️

Marianne (52) werd slachtoffer van cryptofraude: “Ik ben al zo’n 100.000 euro kwijt, zonder veel hoop die centen ooit nog terug te zien”

"Wat hebben Yves Leterme, Gert Verhulst, Philippe Geubels, Marc Coucke en recentelijk zelfs Elon Musk met elkaar gemeen? Alle vijf zijn het bekende gezichten die worden misbruikt bij valse advertenties op sociale media. Marianne* (52) was een van de mensen die op Facebook de advertentie met Yves Leterme zag en nieuwsgierig was..."

🤦‍♂️
"slachtoffer". eerder achterlijk ja

🤦‍♂️
Zit achter paywall, maar ik heb dus gehoord dat in het artikel staat dat zij toegang tot haar bankrekening had gegeven aan die scammers.
Hoe doe je zoiets zelfs? Je zit toch altijd met 2FA authenticatie?
En dan nog leningen in haar naam, amai dat is toch echt wel dikke miserie. Ze stelen niet eens je geld, ze zadelen je ook nog eens met een lening op wtf.

Zit achter paywall, maar ik heb dus gehoord dat in het artikel staat dat zij toegang tot haar bankrekening had gegeven aan die scammers.
Hoe doe je zoiets zelfs? Je zit toch altijd met 2FA authenticatie?
En dan nog leningen in haar naam, amai dat is toch echt wel dikke miserie. Ze stelen niet eens je geld, ze zadelen je ook nog eens met een lening op wtf.
die heeft die mannen toegang gegeven tot haar pc, genre van teamviewer..

Vandaag is er nog een meeting van de FED. Ik vraag me af of het een effect zal hebben op de crypto prijzen.

Economists at Deutsche Bank AG argue the Fed will have to raise rates much more aggressively — well into the 5% or 6% range — to curb inflation, leading to a deep recession next year.

oh wat mis ik de opeenvolgende groene dagen :(. hoe vaak dat ik de laatste weken al gedacht heb dat we de bodem bereikt hebben..

Terug
Bovenaan