Hij heeft me zelfs gebant omdat ik een comment had geliked van iemand die kritiek had op één van zijn anti-vaxer posts. Tjah… dan weet je genoeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk niet verkocht? Dan heb je eigenlijk nog geen verlies geboekt… ik zou gewoon wachten tot de volgende bull run om er winsten mee te pakken.Mij laten vangen eind 2021 door al die influencers te volgen 'EiNdE vAn De MaAnD 100k", daardoor te vroeg ingekocht in alt en serieus wat verloren, terwijl vlak daarvoor had ik 3-4x met een altcoin en ik was all in gegaan.
piece of cakeHopelijk niet verkocht? Dan heb je eigenlijk nog geen verlies geboekt… ik zou gewoon wachten tot de volgende bull run om er winsten mee te pakken.
Hopelijk niet verkocht? Dan heb je eigenlijk nog geen verlies geboekt… ik zou gewoon wachten tot de volgende bull run om er winsten mee te pakken.

Is echt balen om te horen… hopelijk stijgen de prijzen weer zodat je tenminste break-even kan komen. Ik deed dat vroeger ook, denken over “wat als”. “Als ik maar toen had ingekocht” of “had ik maar verkocht”. Ik ergerde me er destijds ook aan omdat ik zo veel potentiële winst heb laten liggen. En ik denk dat iedereen min of meer zichzelf daar in kan vinden. Maar uiteindelijk denk ik niet meer op die manier, want daar is geen einde aan. En zo heb ik ook meer gemoedsrust. Het is een goede les om betere keuzes te maken in de toekomst, en hoe vroeger je dat achter de rug hebt, hoe beter.Check maar zelf, ergens in November 2021, de grootste weekly candle op LTO Network (een coin die ik al jaren volg, leuk Nederlands blockchain project), ik had vlak ervoor 200k+ coins gekocht tegen +- 0.24 cent en week nadien was de top +- 0.80 en nu terug 0.25 cent
Ik heb uitgerekent, dat als ik tegen de top had verkocht en nu een maand geleden had in gekocht had ik juist geen miljoen coins gehad
En ik had ook tegen de top verkocht maar ik heb te vroeg weer ingekocht en nadien bleven alle altcoins maar dippen want van november tem nu is Bitcoin alleen maar gezakt.
En in sats was het ook 3x gegaan en toen stond Bitcoin nog 50k, dus als ik toen had gewacht tot nu had ik mijn sats nog eens kunne verdubbelen dus eigenlijk x6 kunnen doen in sats, lol...
Stel dat die dan de volgende run terug naar 1$/1€ ja dan was ik serieus binnen
Heb wel een bag in een altcoin nu maar focus me nu meer op leren daytraden, alleen op Bitcoin dan en zonder al te veel geld/inzet en leverage, haha
Door nu de Bitcoin koers intensief te volgen begrijp ik ook goed wanneer alts stijgen en dalen. Toen ik in die alt zat had ik alleen maar oog op alts om zo sneller winst te boeken maar had toen zelf duidelijk kunnen zien dat we in een downtrend zaten en beter de downtrend gewacht en alleen Bitcoin of Stablecoin gehold...Is echt balen om te horen… hopelijk stijgen de prijzen weer zodat je tenminste break-even kan komen. Ik deed dat vroeger ook, denken over “wat als”. “Als ik maar toen had ingekocht” of “had ik maar verkocht”. Ik ergerde me er destijds ook aan omdat ik zo veel potentiële winst heb laten liggen. En ik denk dat iedereen min of meer zichzelf daar in kan vinden. Maar uiteindelijk denk ik niet meer op die manier, want daar is geen einde aan. En zo heb ik ook meer gemoedsrust. Het is een goede les om betere keuzes te maken in de toekomst, en hoe vroeger je dat achter de rug hebt, hoe beter.
Wat betreft daytraden, hoop ik dat je doelt om professioneel bezig te zijn en bereid bent om daar bijhorende belastingen op te betalen dan.. Zelf heb ik nooit mijn kans gewaagd daarin, want de risico vond ik te hoog, en daar zijn zo veel professionele mensen/bedrijven die daar elke dag mee bezig zijn met grote bedragen en bots, en ik vond het onbegonnen werk om daar tegenop te kunnen. De beste strategie lijkt me buy and hold. Maar iedereen zijn eigen manier natuurlijk; ik hoop van harte dat we allemaal de moon bereiken, ongeacht welke manier we gebruiken.

250 euro is peanuts haha, er zijn hier genoeg wat 1000'en hebben geïnvesteerd.In november 2021 ook begonnen met wat Ethereum te kopen. Toen stond dat ergens rond de 4k. Met nieuwjaar had ik ook een wtf moment. Na nieuwjaar een beetje Bitcoin gekocht toen dat rond de 36k stond (in euro). Daar maak ik nog een beetje winst op maar compenseert totaal niet het verlies op Ethereum. Gelukkig niet al te veel gekocht. In totaal iets van een 250 euro. Elke week koop ik een beetje nadat ik gestopt ben met de euromillions want daarmee verloor ik veel meer. Zo bekijk ik het. Als een loterij.
Voor? Bekijk het op lange termijn en een tijdelijk verlies is verwaarloosbaar. Natuurlijk enkel 'spelen' met geld dat je kan missen.1000'en... dan zou ik toch veel slapeloze nachten hebben.
Voor? Bekijk het op lange termijn en een tijdelijk verlies is verwaarloosbaar. Natuurlijk enkel 'spelen' met geld dat je kan missen.
Je moet weten wat je wil.Omdat ik er nog maar recent mee bezig ben en in feite op een slecht moment ben begonnen. Als ik daar 1000'en in november had ingestoken en na nieuwjaar ben je ineens daar 50% van kwijt... Ethereum is van 4150 naar 2100 gegaan. De voorbije maanden gaat het enorm op en af.
In het begin op youtube wat van die 'kenners' gevolgd. Ethereum gaat naar de 100k, Bitcoin naar het miljoen zelfs. Ondertussen allemaal unscribed. Het enige wat ik nog volg is DailyCryptoNews van CoinMarketCap. Al die anderen zijn misschien interessant voor daytraders. Met zo een volatiele markt kun je wel geld verdienen als je de hele dag daarmee bezig bent.
Mijn alt coins allemaal verkocht. Die volgen gewoon de koers van Ethereum en Bitcoin. Af en toe heb je een uitschieter maar dat kun je niet voorspellen welke dat gaat zijn. Ik toch niet.
Iedereen kan uiteindelijk al zijn geld en bezit missen. Om het nadien terug weer op te bouwen is wat anders maar niet onmogelijk natuurlijkVoor? Bekijk het op lange termijn en een tijdelijk verlies is verwaarloosbaar. Natuurlijk enkel 'spelen' met geld dat je kan missen.
Dat is net de kunst van beleggen.Iedereen kan uiteindelijk al zijn geld en bezit missen. Om het nadien terug weer op te bouwen is wat anders maar niet onmogelijk natuurlijk
Ja ik huur en ben pas van plan om iets te kopen nadat ik een aanzienlijk bedrag uit men investeringen heb.Dat is net de kunst van beleggen.
Heb je 50k op je rekening, hoeveel wil je zeker gouden en hoeveel mag je kwijt spelen?
In welk moment van je leven sta je en wat zijn je grote investeringen op korte termijn,...
Ik ben voor de moment aan het bouwen dus hou al 2 jaar een buffer opzij om meerkosten op te vangen, moest ik niet bouwen stak dat geld al lang in crypto.
Je kan dan zeggen had 2 jaar geleden in crypto gestoken en je had meer, maar dat is de kost voor mijn zekerheid.

Paar jaar geleden lachten ze met 20k/btc.Ja ik huur en ben pas van plan om iets te kopen nadat ik een aanzienlijk bedrag uit men investeringen heb.
Of ik hou dit de komende 10 jaar of langer in Bitcoin als ik zie dat Bitcoin richting de 1 miljoen gaat haha.
Misschien komt er ooit een moment dat we zonder problemen dit kunnen storten op onze bankrekening zonder dat de bank moeilijk gaat doen, of nog beter, dat we ook alles kunnen betalen met Bitcoin, bv. een huis kopen.
Moest ik een huis verkopen in België, ik zou Bitcoin accepteren, ben ik misschien de primeur in ons land die het voorbeeld geeft![]()
Inderdaad, je hebt gelijk. Het is zoals je zegt pas bij het uitcashen dat er gekeken wordt of en hoeveel belastingen betaald dienen te worden.Als je dat geld in je wallet op een exchange houdt en nooit terug stort op de bank kan je toch geen belastingen betalen?
Paar jaar geleden lachten ze met 20k/btc.
Niemand heeft een glazen bol.