Crypto - Nieuws en algemene discussie

Het is toch al een dramatische week voor BTC geweest
De beurs presteert de laatste dagen ook weer slecht
Als de beurs rebound dan denk ik dat BTC hetzelfde zal doen

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je? We zitten nog altijd in een uptrend hoor op mijn grafieken. :p Ik weet het vanbuiten niet exact (zit op smartphone), maar ik dacht dat we de 38k niet mogen doorbreken (een wick eronder mag wel natuurlijk).
na je post hebben we nog serieuze drop gehad. 39,8k as we speak momenteel

na je post hebben we nog serieuze drop gehad. 39,8k as we speak momenteel
Net eens gecheckt, nog steeds binnen de normen. Zolang de weekly niet onder de 38.5k sluit, zijn we nog steeds op weg omhoog. Focussen op die korte tijdsframes heeft geen nut, da's allemaal ruis.

Net eens gecheckt, nog steeds binnen de normen. Zolang de weekly niet onder de 38.5k sluit, zijn we nog steeds op weg omhoog. Focussen op die korte tijdsframes heeft geen nut, da's allemaal ruis.
akkoord we zitten nog steeds in ascending channel (3 maand) maar potverdikke die channel is zo wide alst maar kan zijn waardoor drops toch wel goed opvallen.

Geen paniek mensen, we crashen ons een weg naar de top! En neen, ik heb het dan niet over een lower top. Een paar jaar geleden was 40k BTC ondenkbaar, nu is het easy peasy… momenteel lijkt 200k ondenkbaar… binnen een paar jaar gaat 200k easy peasy zijn… bookmark deze post en remind me in 3 years!

akkoord we zitten nog steeds in ascending channel (3 maand) maar potverdikke die channel is zo wide alst maar kan zijn waardoor drops toch wel goed opvallen.
Dat ga ik niet ontkennen. :p Maar persoonlijk vind ik dit comfortabeler dan super snelle stijgingen. Hoe meer we terug naar beneden gaan, hoe beter voor m'n DCA strategie.

Zo kan je natuurlijk aan het even wat willen vasthouden.

Als je naar de monthly candles kijkt zitten we in een downtrend, weekly een uptrend en daily terug een downtrend. Wat is dan de ruis?

Wie momenteel nog stevig in crypto zit, zorg best dat hij ook genoeg cash aan de zijlijn heeft staan.

Moest het binnen enkele maanden verder afbrokkelen naar 20k, dan kan je nog wat DCA'en om de psychologische druk te verlagen. Als je dat niet doet is de kans groot dat je de bodem capituleert.
Omgekeerd hetzelfde. Als je de discipline ontbreekt om de volgende lokale top niet te FOMO'en, zorg dan dat je er voor een stuk inzit.

De koerswaarde is voor mij op dit moment minder interessant om op te volgen dan de timeframe. Augustus - December 2022, dat is wat mij interesseert.

Laatst bewerkt door een moderator:
Denken jullie dat proof-of-work nog toekomst heeft?
Moet BTC overstappen naar proof-of-stake? Volgens mij gaat dat nooit lukken want 90% van de miners gaat daar nooit mee akkoord gaan.
Het energieprobleem is nu wel heel actueel geworden door de oorlog in Oekraïne. Soms vraag ik mij dat af of het ecologisch nog verantwoord is. Ook al verbruikt BTC nog maar een peulschil van het wereldwijde totale energieverbruik, met een hogere BTC waarde zal minen interessanter worden en zal er dus meer gemined worden waardoor het energieverbruik verder stijgt.

Laatst bewerkt:
Zo kan je natuurlijk aan het even wat willen vasthouden.

Als je naar de monthly candles kijkt zitten we in een downtrend, weekly een uptrend en daily terug een downtrend. Wat is dan de ruis?

Wie momenteel nog stevig in crypto zit, zorg best dat hij ook genoeg cash aan de zijlijn heeft staan.

Moest het binnen enkele maanden verder afbrokkelen naar 20k, dan kan je nog wat DCA'en om de psychologische druk te verlagen. Als je dat niet doet is de kans groot dat je de bodem capituleert.
Omgekeerd hetzelfde. Als je de discipline ontbreekt om de volgende lokale top niet te FOMO'en, zorg dan dat je er voor een stuk inzit.

De koerswaarde is voor mij op dit moment minder interessant om op te volgen dan de timeframe. Augustus - December 2022, dat is wat mij interesseert.
Op de monthly zie ik dezelfde uptrend als op de weekly hoor? Gewoon een brede channel die omhoog gaat.

Ik geloof nooit dat we naar 20k zullen gaan, zelfs niet met een wick. Een wick onder de 37k zou me zelfs raar lijken.
Maar niemand kan de toekomst voorspellen, dus zowel wat jij zegt als wat ik zeg is maar een gok. Je moet doen waar je je comfortabel bij voelt.
Ik zou me niet comfortabel voelen als ik volledig of zelfs maar voor een deeltje uit crypto zou stappen.

Dus volgens dat patroon zouden we terug naar 49K gaan dan, dat zou dan een goed punt zijn om profits te nemen. En dan in de lower 40's terugkopen

Geen paniek mensen, we crashen ons een weg naar de top! En neen, ik heb het dan niet over een lower top. Een paar jaar geleden was 40k BTC ondenkbaar, nu is het easy peasy… momenteel lijkt 200k ondenkbaar… binnen een paar jaar gaat 200k easy peasy zijn… bookmark deze post en remind me in 3 years!
En binnen 10 jaar 1 Miljoen!

Volgens twitter en YouTube volgen we perfect de justin mamis sentiment cycle. Tis es iets anders dan wyckoff en planB zijn grafieken.
Whatever suits best zeker.

Op de monthly zie ik dezelfde uptrend als op de weekly hoor? Gewoon een brede channel die omhoog gaat.

Ik geloof nooit dat we naar 20k zullen gaan, zelfs niet met een wick. Een wick onder de 37k zou me zelfs raar lijken.
Je kan net zo goed lijntjes diagonaal omlaag trekken en dan heb je een continuatie van de downtrend na een failed breakout (38k -> 48k -> terug 38k)

We zitten nu al terug op 39k dus 37k is niet veraf. 30k is waar de echte support zit zoals dat 6k dat was in 2018, met een kans naar 20k, net zoals 3k in 2018.

Je kan net zo goed lijntjes diagonaal omlaag trekken en dan heb je een continuatie van de downtrend na een failed breakout (38k -> 48k -> terug 38k)

We zitten nu al terug op 39k dus 37k is niet veraf. 30k is waar de echte support zit zoals dat 6k dat was in 2018, met een kans naar 20k, net zoals 3k in 2018.
Heb je een grafiek met die lijnen want ik zie niet echt wat je bedoelt. :p

Als de 38,5k echt breekt op de weekly (dus geen wick tot 37k bvb), kunnen we idd zakken tot de support op +-30K. Ik denk zelf niet dat dat gaat gebeuren, maar als het gebeurt is dat toch wel echt de bodem imo.

Ondertussen blijf ik rustig DCA'en.

Er gebeurt niets met de prijs en Plan B post dit:

Hetzelfde met Jack (oprichter van Twitter):

Ik heb enige respect dat ik had verloren voor die Plan B, zeker na zijn 100 modellen die de prijs voorspellen (ah ja, 1 daarvan zal toch wel juist zijn zeker), en dan nu hoe hij samen met anderen lege tweets de wereld los instuurt. Ik zie hem nu in dezelfde categorie als Elon Musk die stomme tweets over Doge post. Ze zijn dus allemaal hetzelfde, zitten er met grote bedragen in, en proberen het publiek te manipuleren om winsten te behalen. Oké er staat in ‘t groot vermeld “not financial advice” maar mensen met miljoenen volgers zouden beter moeten weten of er zou toch wat toezicht op moeten zijn. Want wat moet het publiek nu denken met die posts terwijl er niets beweegt aan de prijs?

Terug
Bovenaan