zwarten
Well-known member
this didnt age well1) Voor mij zitten we nog steeds in een bull market - not financial advice. Correcties zoals nu horen daar nu eenmaal bij.
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
this didnt age well1) Voor mij zitten we nog steeds in een bull market - not financial advice. Correcties zoals nu horen daar nu eenmaal bij.
![]()

Hoe bedoel je? We zitten nog altijd in een uptrend hoor op mijn grafieken.this didnt age well![]()
Ik weet het vanbuiten niet exact (zit op smartphone), maar ik dacht dat we de 38k niet mogen doorbreken (een wick eronder mag wel natuurlijk).
na je post hebben we nog serieuze drop gehad. 39,8k as we speak momenteelHoe bedoel je? We zitten nog altijd in een uptrend hoor op mijn grafieken.Ik weet het vanbuiten niet exact (zit op smartphone), maar ik dacht dat we de 38k niet mogen doorbreken (een wick eronder mag wel natuurlijk).
Sorry, mijn schuld. Ik heb mijn sloefen BTC net ingeruild voor een NFT.na je post hebben we nog serieuze drop gehad. 39,8k as we speak momenteel
Net eens gecheckt, nog steeds binnen de normen. Zolang de weekly niet onder de 38.5k sluit, zijn we nog steeds op weg omhoog. Focussen op die korte tijdsframes heeft geen nut, da's allemaal ruis.na je post hebben we nog serieuze drop gehad. 39,8k as we speak momenteel
akkoord we zitten nog steeds in ascending channel (3 maand) maar potverdikke die channel is zo wide alst maar kan zijn waardoor drops toch wel goed opvallen.Net eens gecheckt, nog steeds binnen de normen. Zolang de weekly niet onder de 38.5k sluit, zijn we nog steeds op weg omhoog. Focussen op die korte tijdsframes heeft geen nut, da's allemaal ruis.
Dat ga ik niet ontkennen.akkoord we zitten nog steeds in ascending channel (3 maand) maar potverdikke die channel is zo wide alst maar kan zijn waardoor drops toch wel goed opvallen.
Maar persoonlijk vind ik dit comfortabeler dan super snelle stijgingen. Hoe meer we terug naar beneden gaan, hoe beter voor m'n DCA strategie.Zo kan je natuurlijk aan het even wat willen vasthouden.Net eens gecheckt, nog steeds binnen de normen. Zolang de weekly niet onder de 38.5k sluit, zijn we nog steeds op weg omhoog. Focussen op die korte tijdsframes heeft geen nut, da's allemaal ruis.
Op de monthly zie ik dezelfde uptrend als op de weekly hoor? Gewoon een brede channel die omhoog gaat.Zo kan je natuurlijk aan het even wat willen vasthouden.
Als je naar de monthly candles kijkt zitten we in een downtrend, weekly een uptrend en daily terug een downtrend. Wat is dan de ruis?
Wie momenteel nog stevig in crypto zit, zorg best dat hij ook genoeg cash aan de zijlijn heeft staan.
Moest het binnen enkele maanden verder afbrokkelen naar 20k, dan kan je nog wat DCA'en om de psychologische druk te verlagen. Als je dat niet doet is de kans groot dat je de bodem capituleert.
Omgekeerd hetzelfde. Als je de discipline ontbreekt om de volgende lokale top niet te FOMO'en, zorg dan dat je er voor een stuk inzit.
De koerswaarde is voor mij op dit moment minder interessant om op te volgen dan de timeframe. Augustus - December 2022, dat is wat mij interesseert.
Dus volgens dat patroon zouden we terug naar 49K gaan dan, dat zou dan een goed punt zijn om profits te nemen. En dan in de lower 40's terugkopenakkoord we zitten nog steeds in ascending channel (3 maand) maar potverdikke die channel is zo wide alst maar kan zijn waardoor drops toch wel goed opvallen.
En binnen 10 jaar 1 Miljoen!Geen paniek mensen, we crashen ons een weg naar de top! En neen, ik heb het dan niet over een lower top. Een paar jaar geleden was 40k BTC ondenkbaar, nu is het easy peasy… momenteel lijkt 200k ondenkbaar… binnen een paar jaar gaat 200k easy peasy zijn… bookmark deze post en remind me in 3 years!
100k eind 2021!En binnen 10 jaar 1 Miljoen!
Je kan net zo goed lijntjes diagonaal omlaag trekken en dan heb je een continuatie van de downtrend na een failed breakout (38k -> 48k -> terug 38k)Op de monthly zie ik dezelfde uptrend als op de weekly hoor? Gewoon een brede channel die omhoog gaat.
Ik geloof nooit dat we naar 20k zullen gaan, zelfs niet met een wick. Een wick onder de 37k zou me zelfs raar lijken.
Heb je een grafiek met die lijnen want ik zie niet echt wat je bedoelt.Je kan net zo goed lijntjes diagonaal omlaag trekken en dan heb je een continuatie van de downtrend na een failed breakout (38k -> 48k -> terug 38k)
We zitten nu al terug op 39k dus 37k is niet veraf. 30k is waar de echte support zit zoals dat 6k dat was in 2018, met een kans naar 20k, net zoals 3k in 2018.