Hmm, al een keertje meegemaakt om op die manier te traden. Meestal loopt dat slecht af. Misschien heb jij meer geluk.Alles beneden 30k is voor mij koopwaardig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, al een keertje meegemaakt om op die manier te traden. Meestal loopt dat slecht af. Misschien heb jij meer geluk.Alles beneden 30k is voor mij koopwaardig.
Niks meer laten staan als moonbag dan? Ik ben toch altijd bang om dan de boot te missen.Alles beneden 30k is voor mij koopwaardig.
Dangerous shitIntussen terug 38,5k ... die bounce goed genoeg voor mij. M°°nblade out.
Ik koop terug in als het flink lager staat.
Die actie had je veel eerder moeten nemen voor een goede risk/reward ratio imo. Nu is het downwards risico klein t.o.v. de kans dat het terug omhoog zal gaan. Nu ja, kan goed uitdraaien ook natuurlijk, maar alles inzetten op rood bij roulette kan ook goed uitdraaien.Dat zijn odds die gigantisch goed zijn in crypto.50/50 dat dat plan lukt.

Zelfs als het lukt, kan die gok het verschil vormen tussen wel of geen 33% belasting betalen.50/50 dat dat plan lukt.
Ofwel lukt het plan en heb je meer BTC, dan is het een goede move geweest, heb je uw BTC stack vergroot met 25% (verkocht op 38 en teruggekocht op 28-30k)
Ofwel mislukt het totaal en gaan we terug in een volgende bull rally, ga je dan langs de kant blijven staan of ga je dan duurder terugkopen en minder BTC overhouden?
Als je fundamenteel bullish bent op BTC, dan ga je toch niet heel je portfolio buiten gooien, want absolute zekerheid dat we naar 30K gaan verder droppen is er niet.
Hmm, al een keertje meegemaakt om op die manier te traden. Meestal loopt dat slecht af. Misschien heb jij meer geluk.
Dangerous shitDie actie had je veel eerder moeten nemen voor een goede risk/reward ratio imo. Nu is het downwards risico klein t.o.v. de kans dat het terug omhoog zal gaan. Nu ja, kan goed uitdraaien ook natuurlijk, maar alles inzetten op rood bij roulette kan ook goed uitdraaien.
Ik weet niet over welke timeframe jullie spreken maar ik zie die kansen, rewards en risico’s anders. Anders zou ik ook niet verkocht hebben. Mijn verkoop is ook niet bedoeld als een trade om snel cash te maken.50/50 dat dat plan lukt.
Ofwel lukt het plan en heb je meer BTC, dan is het een goede move geweest, heb je uw BTC stack vergroot met 25% (verkocht op 38 en teruggekocht op 28-30k)
Ofwel mislukt het totaal en gaan we terug in een volgende bull rally, ga je dan langs de kant blijven staan of ga je dan duurder terugkopen en minder BTC overhouden?
Als je fundamenteel bullish bent op BTC, dan ga je toch niet heel je portfolio buiten gooien, want absolute zekerheid dat we naar 30K gaan verder droppen is er niet.
Gaan we dan toch de bear market in, dan heb ik dat toch 
Kucoin deze week ook ineens SEPA. Precies wat plooien glad gestreken in crypto land.Eindelijk SEPA werkt terug op Binance.