Crypto - Nieuws en algemene discussie

Wat is me dit toch weer. Eerst Full Force omhoog en dan down the rabbit hole.
Its called a bart simpson TA

bart.jpg

Inbunkeren en zien wat er na de zomer nog bestaat. Zuur :D maarja ff dollar cost averagen door deze miserie op bepaalde projecten die ik wil en alles dat APRs en APYs kan genereren: leggen als de kippen verdomme.

Ik heb toch feitelijk een gevoel dat de NFT gekte ons alt season was.

Vraag me af of ik dan niet beter alles buitenshot voor btc en eventueel eth, want in bear trends en markets gaan er veel alts sneuvelen
LINK is misschien nog een goede om te blijven houden
En dan gewoon niet meer naar kijken. En dca als er grotere dips zijn

Elke alt is nu een gok. :) Only the strong will survive. En dan is er tron en xrp, twee kut projecten die blijven drijven als een stront in een beerput.

Als je consolideert dan is het niet te lang wachten.

Mijn portfolio bestaat uit:
- ETH
- CRO
- EPIK
- CPOOL
- MANA
- ALICE
- TIME
- DUSK
- RNDR
- XDC
- NEXO
- FTM
- NEAR
- POL
- ALGO
- LINK

May the strong survive. Ik HODL op dit portfolio. LINK en ALGO staan in mijn dca door de bear market. Er is er eentje waar ik belachelijk veel van ga bijkopen als we in zak en as zitten en dat is AVAX.

Het huidige gewicht zit > 75% op ETH. Als er 50% van deze coins (buiten ETH) overleven en daarna een 2x doen kom ik zonder kleerscheuren eruit.

Laatst bewerkt:
Momenteel enkel nog ETH in mijn portfolio. Zou het nog verder dumpen? Ben aan het overwegen om voorlopig alles in USDT om te zetten.

Ja, dat is ineens op een paar uur een hoop geld kwijt op de beurs en crypto's.
Ach ja, long term game enzo maar toch ffkes slikken.

Nu is de bear market wel bevestigd. Gisteren leek het nog te recoveren
Blijkbaar is de beurs gecrasht en heeft dat BTC mee doen crashen
Dat klinkt wel tegenstrijdig.

BTC crasht praktisch altijd mee met de aandelenbeurs, heeft niets met bull/bear markt te maken.

Bezie het positief, iedere 10% dat je portfolia crasht, is in euro's kleiner dan de vorige 10% :p

Dat klinkt wel tegenstrijdig.

BTC crasht praktisch altijd mee met de aandelenbeurs, heeft niets met bull/bear markt te maken.

Bezie het positief, iedere 10% dat je portfolia crasht, is in euro's kleiner dan de vorige 10% :p
Ik was net wakker en had eerst gezien dat BTC gecrasht was en daarna dat de beurs ook down was. Dus inderdaad is paniek op de beurs de oorzaak geweest van de crash. Dus nu verkopen is inderdaad wel gevaarlijk, want het is eerder een panic dump die volgt bovenop vorige dumps. Had het enkel BTC geweest dan waren we wel zeker dat de bear market was ingezet.

Nu goed, de neerwaartse trend in crypto en de beurs is al langer bezig ook natuurlijk.
BTC zit sinds begin november in het slop en de beurs heeft eigenlijk sinds een kleine maand ook niet veel goeie dagen gekend.
Zoom out enzo natuurlijk, maar de trend is er nu toch wel duidelijk.

Ik was net wakker en had eerst gezien dat BTC gecrasht was en daarna dat de beurs ook down was. Dus inderdaad is paniek op de beurs de oorzaak geweest van de crash. Dus nu verkopen is inderdaad wel gevaarlijk, want het is eerder een panic dump die volgt bovenop vorige dumps. Had het enkel BTC geweest dan waren we wel zeker dat de bear market was ingezet.
Ach ja, vorige cyclus heb ik op 50% van mijn ATH verkocht, als ik deze cyclus op 70% van mijn ATH verkoop noem ik dat vooruitgang. Positief blijven denken!

Weer heel veel paniek hier precies en veel mensen willen verkopen terwijl we al heel diep gezakt zijn. Dat geeft aan dat we waarschijnlijk op de bodem zitten nu. :p Er is bij mijn weten nog geen bevestiging in de charts dat het veel dieper gaat gaan dan dit. Kan slechts een wick zijn om de laatste weak hands eruit te krijgen. Not financial advice of course, maar ben alleszins blij om deze paniek hier te zijn. Dat stelt mij gerust. 😁

Terug
Bovenaan