Sneeuwstorm
Well-known member
Nu is de bear market wel bevestigd. Gisteren leek het nog te recoveren
Blijkbaar is de beurs gecrasht en heeft dat BTC mee doen crashen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Its called a bart simpson TAWat is me dit toch weer. Eerst Full Force omhoog en dan down the rabbit hole.
maarja ff dollar cost averagen door deze miserie op bepaalde projecten die ik wil en alles dat APRs en APYs kan genereren: leggen als de kippen verdomme.
Only the strong will survive. En dan is er tron en xrp, twee kut projecten die blijven drijven als een stront in een beerput.Idd. Het heeft weinig zin om alles te verkopen NADAT het gezakt is.Panic early or don't panic at all.
Dat klinkt wel tegenstrijdig.Nu is de bear market wel bevestigd. Gisteren leek het nog te recoveren

Ik was net wakker en had eerst gezien dat BTC gecrasht was en daarna dat de beurs ook down was. Dus inderdaad is paniek op de beurs de oorzaak geweest van de crash. Dus nu verkopen is inderdaad wel gevaarlijk, want het is eerder een panic dump die volgt bovenop vorige dumps. Had het enkel BTC geweest dan waren we wel zeker dat de bear market was ingezet.Dat klinkt wel tegenstrijdig.
BTC crasht praktisch altijd mee met de aandelenbeurs, heeft niets met bull/bear markt te maken.
Bezie het positief, iedere 10% dat je portfolia crasht, is in euro's kleiner dan de vorige 10%![]()
Ach ja, vorige cyclus heb ik op 50% van mijn ATH verkocht, als ik deze cyclus op 70% van mijn ATH verkoop noem ik dat vooruitgang. Positief blijven denken!Ik was net wakker en had eerst gezien dat BTC gecrasht was en daarna dat de beurs ook down was. Dus inderdaad is paniek op de beurs de oorzaak geweest van de crash. Dus nu verkopen is inderdaad wel gevaarlijk, want het is eerder een panic dump die volgt bovenop vorige dumps. Had het enkel BTC geweest dan waren we wel zeker dat de bear market was ingezet.
Er is bij mijn weten nog geen bevestiging in de charts dat het veel dieper gaat gaan dan dit. Kan slechts een wick zijn om de laatste weak hands eruit te krijgen. Not financial advice of course, maar ben alleszins blij om deze paniek hier te zijn. Dat stelt mij gerust.