Crypto - Nieuws en algemene discussie

Pullback naar de trendlane die ik al een tijdje op mijn chart heb staan (weeklytrendline).
Heb nog eentje staan rond 39k, die een trendline is sinds maanden op de daily.
Mijn inziens wordt dat de pullback die we nodig hebben om nog eens te bouncen.
De 42K is wel een belangrijke support, daaronder is't 30K hé

Hieronder een voorbeeldje van één van mijn trades met de DCA/grid methode.

MINA/BTC
Groen: Buy-in 160 MINA @11660 sats (17 september)
Lichtblauw: 160 MINA bijgekocht
Geel: 160 MINA verkocht

Op deze manier de gemiddelde aankoopprijs doen dalen van 11660 sats naar 6674 sats.

Roze: 640 MINA verkocht aan 9350 sats, dus 4 x 40% winst op de originele 160 MINA (5 januari)

Op deze manier kan je dus iets wat je aangekocht hebt terug met mooie winst verkopen op een lager punt dan je het aangekocht hebt.

Ik stel al mijn conditional orders in via 3commas.io. Telkens ik 160 MINA koop of verkoop heb ik ongeveer 1 minuut werk om een nieuwe order te plaatsen. De ganse trade heeft mij dus ongeveer 45 minuten werk gekost en 0.018 BTC winst opgeleverd. Dat is ongeveer 750 usd aan de huidige prijs, maar uiteraard zal ik die BTC niet aan deze prijs verkopen en gewoon gebruiken om meer te traden. Ik trade zo ongeveer 30 à 40 coins tegelijkertijd. Dat kan meer of minder zijn, afhankelijk van wat ik denk dat de altcoin dominance zal doen.

Word er niet vrolijk van als ik mijne crypto en aandelenportefeuilles open doe vandaag alleszins en da blijft hier maar zakken :woohoo:
En gvd biefstuk gegeten hé, ik wist het dak ni zot moest doen met mijn centen!

Word er niet vrolijk van als ik mijne crypto en aandelenportefeuilles open doe vandaag alleszins en da blijft hier maar zakken :woohoo:
En gvd biefstuk gegeten hé, ik wist het dak ni zot moest doen met mijn centen!
Uw biefstuk zit nog lekker in uw maag, had je dat bedrag in crypto gestoken was het verdwenen!

@Chickenlal Als BTC terug wat de lucht inschiet, ga ik ook mijn E-tron GT laten wrappen. Had als eens geïnformeerd naar een matte PPF, maar dat kost rond de 8000 euro :cry2:. Dat vond ik er wat over. Doe jij je PPF ook op maat gemaakt met de machine of kan je het goedkoper?
Ik ben toevallig ook op de markt, heb nog net niet getekend voor een nieuwe skycruise Mazda 3 stookwagen, en die zijn nogal gevoelig voor steenslag en krassen want er rij zelf eentje van 2014 nu. Maar ik ben wel alleen van plan om de voorbumper en motorkap te doen. Maar ik vind uw prijs wel heel hoog ? Ik heb toch al enkele offertes gevraagd en volledige wrap prijzen van rondom de 3K aangeboden gekregen, pak dat jou auto ook wat groter is moet 5K toch te doen zijn regio Limburg. Oftewel denken ze die heeft een E-tron laat ma dokken :biglaugh:

De 42K is wel een belangrijke support, daaronder is't 30K hé
c55.png

Terug
Bovenaan