Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vlaunch heeft voorlopig weinig last van de correctie.![]()
Achter dit project zit zo veel hype van bekende influencers, dat dit volgens mij nog maar het begin is. En het is een bonus nu dat projecten met een kleine MC de bewegingen van de cryptomarkt niet echt volgen. De helft van de beschikbare tokens zijn op dit moment gestaked en zitten voor langere periode vast, wat ook helpt om de selling pressure te verminderen.Lekker he! Na de spike naar bijna 2 dollar beetje afgehaald en in andere zaken gestoken. Nu lekker de rest laten lopen ;-)
Ze zijn aan het werken aan een BSC bridge dacht ik. Dan zal alles goedkoper worden.En wanneer je staket krijg je ook de kans om aan andere projecten mee te doen aan de IDO. Ik denk er over om ook een deel te staken en de rest te verkopen, maar die gas fees hé. Op 900$ ben je al 5% kwijt aan fees door 1 uniswap swap te doen, en voor de staking zal je ook een fee betalen wellicht. Natuurlijk doordat het op Ethereum is, gaan mensen mss minder snel verkopen.
Achter dit project zit zo veel hype van bekende influencers, dat dit volgens mij nog maar het begin is. En het is een bonus nu dat projecten met een kleine MC de bewegingen van de cryptomarkt niet echt volgen. De helft van de beschikbare tokens zijn op dit moment gestaked en zitten voor langere periode vast, wat ook helpt om de selling pressure te verminderen.

Hangt er natuurlijk vanaf welke influencers erachter zitten. Ik ga uiteraard niet blindelings alle influencers achterna lopen.Hype van bekende influencers zou me eerlijk gezegd meer afschrikken dan aantrekken![]()

Ik zit qua ZK rollups in het "Polygon kamp" (Miden, Hermez). DUSK is een low cap coin, dus meer mogelijkheden te winnen daar. Polygon zit al lang in de top coin (<25) list. Eenmaal als je dat territorium binnen komt is er inderdaad "minder" risico, en ook minder rewards.
Er zijn er nog, Loopring of Immutable bijvoorbeeld.
Maar inderdaad Vitalik heeft in den tijd een sneer gegeven richting de competitieve hoge TPS chains in de vorm van ZK rollups voor schaalbaarheid terug te halen. Hij moet ook, wil hij zijn roadmap halen.
Wat wel maakt dat ik long term extreem bullish ben op ETH, al mijn "profits" worden locked in ETH.
Ik heb er dan ook zelf geen geld ingestoken. Enkel 30$ transactiekosten tot dusver om die tokens te claimenHype van bekende influencers zou me eerlijk gezegd meer afschrikken dan aantrekken![]()

Een prijs in gedachten waarbij je jou DUSK gaat sellen? Ik ben daarnet ingestapt op 1dollar en denk er op 1.20dollar er terug uit te stappen. Is toch high risk voor me want is al flink gestegen de afgelopen dagen..Polygon en Loopring zijn idd zeer degelijke projecten, heb daar op beide de run naar boven meegenomen (+- x30) en dan uitgestapt. Beide zijn wel L2 projecten terwijl DUSK een L1 project is.
Het is vooral uitkijken naar februari wanneer het test net live gaat, als dat zonder grote problemen lijkt te werken dan gaat de marketcap exploderen, top 25 zou een x23 betekenen aan huidige prijs.
Om die reden is DUSK op dit moment m’n enige big bet waar ik voor +1 BTC heb inzitten.
Een prijs in gedachten waarbij je jou DUSK gaat sellen? Ik ben daarnet ingestapt op 1dollar en denk er op 1.20dollar er terug uit te stappen. Is toch high risk voor me want is al flink gestegen de afgelopen dagen..
Zou me willen verdiepen in Solana, is dit al te laat? Vind hun use case wel in orde
hersenspinsel. Wilt iedereen niet dat voor het eind vant jaar btc zo laag mogelijk staat voor belastingsoptimalisatie?
.Shar pei volgens mij zijn Belgen die erachter zitten. Ze hebben hun wel nog niet bekend gemaakt.Zijn er eigenlijk ook Belgische crypto projecten? Zoals LTO, DUSK, GET,... die uit NL komen.