Crypto - Nieuws en algemene discussie

Niet omhoog gaan is voor mij niet slecht gaan. Er valt gewoon niet veel te zeggen omdat er geen beweging in zit. Het zit nu al bijna 2 weken in deze range. We hebben dat in mei en september nog gezien.
Had ik ook gezien. Daarom dat ik het ook niet "slecht" wilde noemen ;)
We zullen moeten afwachten in welke richting het zal gaan.

Vorig jaar was december wel in orde, BTC +50%

BTC zit nu juist op de weerstand van het neerwaartse kanaal waar BTC al in zit sinds de piek van 69K. Een uitbraak boven die 49-50K zou wel kans geven op een eindejaarsrally denk ik.

Misschien blijven we gewoon sideways gaan. Psychologisch zou ik dan wel liever 51K zien ofzo dan 49K :)

Misschien iemand van het forum, wie weet ...

3000% rendement is aardig, maar ik geraak niet achter de paywall.

Niet omhoog gaan is voor mij niet slecht gaan. Er valt gewoon niet veel te zeggen omdat er geen beweging in zit. Het zit nu al bijna 2 weken in deze range. We hebben dat in mei en september nog gezien.
An sich ben ik daar ook blij mee. Des te langer dat deze zijwaartse noch vlees noch vis tendens zich blijft vast zetten, des te psychologischer de mensen een bepaalde waarde blijven vast ankeren.

Ik weet nog mei/sept dat ETH 2500 euro stond, 5 ETH van de hand gedaan, crash naar 2000, toch content dat ik die 5 rap ff terug gekocht heb.

Vorig jaar was december wel in orde, BTC +50%
Wel, vorige jaren waren er veel "retail" beleggers. Tegenwoordig wel veel "institutions". Dat deze bull run anders ging zijn dan de andere jaren is normaal. Gezien deze bedrijven andere cyclussen kennen dan stereotiep consumenten gedrag.

Mijn gok is dat er tot januari niet veel spannend gaat gebeuren. Enfin, ik hoop hier verkeerd in te zijn. Ben zeer graag verkeerd in die zaken.

Misschien iemand van het forum, wie weet ...

3000% rendement is aardig, maar ik geraak niet achter de paywall.

Hoeveel heb je al gewonnen en verloren?​

“Ik ben beginnen kopen aan 4.000 euro en gestopt rond de 6.500 euro. De rest van het kapitaal uit mijn portefeuille haal ik uit de opbrengsten op de trades. Op een bepaald moment stond ik 1.000% in de plus, maar al die tijd had ik niets afgehaald en toen kwam ineens de grote mei-dump. Nu heb ik wel beter leren opletten, onder meer door steeds gebruik te maken van een stop-loss.
Intussen heb ik een rendement gehaald van om en rond de 3.000% op mijn portefeuille – wat erg mooi is voor een student. Ik had nooit gedacht dat ik op deze leeftijd en met kapitaal uit kleine studentenjobs al met zulke bedragen zou zitten spelen. Maar zoals gezegd: ga niet zonder kennis ter zake aan de slag, wees bereid echt tijd en energie te investeren in de snel veranderende cryptowereld en verwacht niet dat je morgen miljonair zal zijn, zoals in 2012 nog mogelijk was met bitcoin. Die tijden zijn - helaas - echt wel voorbij.”

Voor de TA mensen. Btc is net begonnen aan de uitbraaklijn. Zullen zien of het lukt.
Ik zie de kerstkaars! Iemand die iets anders ziet?

btcprice.png

Zit er hier iemand in Vlaunch (VPAD) ? Ik heb 450 tickets blijkbaar. Moet ik dan nog iets doen, of wordt dat gewoon vanzelf gedistribueerd?

Ah wacht, blijkbaar moet je dan naar het dashboard gaan, en daar uw tokens claimen, maar wellicht moet je dan wel ETH gas fees betalen. Was beter geweest indien het op BSC of Polygon was.

Probleem is: er staat bijna geen ETH op mijn metamask, dus ook gas fees om mijn ETH daar naartoe te krijgen. Ik zal een moment moeten zoeken wanneer het zeer kalm is op het ETH netwerk.

Laatst bewerkt:
Zit er hier iemand in Vlaunch (VPAD) ? Ik heb 450 tickets blijkbaar. Moet ik dan nog iets doen, of wordt dat gewoon vanzelf gedistribueerd?

Ah wacht, blijkbaar moet je dan naar het dashboard gaan, en daar uw tokens claimen, maar wellicht moet je dan wel ETH gas fees betalen. Was beter geweest indien het op BSC of Polygon was.

Probleem is: er staat bijna geen ETH op mijn metamask, dus ook gas fees om mijn ETH daar naartoe te krijgen. Ik zal een moment moeten zoeken wanneer het zeer kalm is op het ETH netwerk.
Ik heb gekocht via Phemex om die gas fees te omzeilen. Dat ticket systeem snap ik niet, hoe heb je die verkregen? Geen idee of ik er heb eigenlijk.

Ik heb gekocht via Phemex om die gas fees te omzeilen. Dat ticket systeem snap ik niet, hoe heb je die verkregen? Geen idee of ik er heb eigenlijk.
Ik had mij met metamask, telegram en twitter gelinkt aan die site om mij voor de whitelist in te schrijven. 't Is wel 400 euro, waarvan ik waarschijnlijk 150 euro zal kwijt zijn aan de gas fees :)
eerst mijn ETH moven naar metamask, daarna claimen en dan mijn VPAD tokens moven naar een exchange wanneer ik ze zou willen verkopen.

Ik had mij met metamask, telegram en twitter gelinkt aan die site om mij voor de whitelist in te schrijven. 't Is wel 400 euro, waarvan ik waarschijnlijk 150 euro zal kwijt zijn aan de gas fees :)
eerst mijn ETH moven naar metamask, daarna claimen en dan mijn VPAD tokens moven naar een exchange wanneer ik ze zou willen verkopen.
Die stappen heb ik precies gemist. Was het gezaag over VPad en Vlaunch op de duur ook echt beu aan het worden dat ik de video's van MMCrypto op de duur gewoon vroeger afzette of gewoon niet meer keek. 😅

Ik zie alleszins veel klachten over hoge gas fees waardoor ze er niets aan overhouden. Ook het staken zou niet veel nut hebben door de hoge gas fees. En verkopen zal ook nog eens gas fees inhouden. Ik heb m'n lesje ondertussen geleerd van geen ETH tokens meer te kopen/verkopen, staken, claimen, ... tenzij via een centralized exchange. De gas fees hebben me al meer gekost dan dat de tokens me ooit opgebracht hebben.

Inderdaad, ik zou ze niet staken tenzij het over een groot bedrag gaat. Waarom ze dan niet voor Binance smart chain , Solana of Polygon gaan is mij een raadsel. Misschien claim ik die tokens eens wanneer de gas fees laag staan, want die fluctueren doorheen de dag.

Zolang dat gas fee probleem niet opgelost is, zie ik ETH zeker nog niet over BTC flippen.

Toch wel nice pump.
hersenspinsel. Wilt iedereen niet dat voor het eind vant jaar btc zo laag mogelijk staat voor belastingsoptimalisatie?

rollercoaster-bitcoin.gif

Aan het twijfelen om mijn BTC straks naar een stablecoin te converten :unsure:
Kijk naar de mei dump en de september dump. Dit is gewoon exact hetzelfde patroon geweest. Het verleden is geen garantie voor de toekomst, maar toch. De charts zeggen mij dat dat waarschijnlijk geen goed idee is en dat we wellicht weer gaan omhoog gaan.

Mei dump:

RlaVj8u.png

Nu:

IRF4pVO.png

Terug een wick naar beneden, een put waarin het sideways/licht dalend gaat en weer omhoog.

De grafiek ziet er goed uit, geen bearish divergence of zo, en stijgend volume terwijl de prijs stijgt.
VDH9mch.png

Is de raket nu vertrokken? Geen idee, maar het ziet er toch al beter uit dan enkele dagen geleden.

Laatst bewerkt:
Kijk naar de mei dump en de september dump. Dit is gewoon exact hetzelfde patroon geweest. Het verleden is geen garantie voor de toekomst, maar toch. De charts zeggen mij dat dat waarschijnlijk geen goed idee is en dat we wellicht weer gaan omhoog gaan.

Mei dump:

Nu:

Terug een wick naar beneden, een put waarin het sideways/licht dalend gaat en weer omhoog.

De grafiek ziet er goed uit, geen bearish divergence of zo, en stijgend volume terwijl de prijs stijgt.

Is de raket nu vertrokken? Geen idee, maar het ziet er toch al beter uit dan enkele dagen geleden.
Hm ja, je hebt gelijk.
Wel inderdaad niks zeggen maar gelijkaardig patroon.

Bedankt trouwens @Faun voor de DUSK tip.

Terug
Bovenaan