Crypto - Nieuws en algemene discussie

Aragon (ANT) ziet er goed uit mijn inziens. Nog mensen die hier een positie in hebben? Ik heb het gekocht toen het rond plaats #350 stond, lijkt me toch een zeer ondergewaardeerd project op dit moment als ik de vergelijking maak met andere coins in de top 100. Aragon wordt gebruikt, heeft een mooi team, is zeer transparant in zijn communicatie over waar ze naartoe willen en waar ze nu staan en heeft een gigantische treasure waardoor ze zelfs in een (mogelijke) komende bearmarket nog 10 jaar zekerheid hebben.

Jammer dat ze een beetje de perceptie tegen hebben van een pump- & dumpcoin te zijn, al lijkt er momenteel toch iets meer stabiliteit te komen in de prijs en is er iets meer gestage groei.

Nog iemand die dit volgt?

We zijn twee dagen verder en feitelijk lichtjes gestegen en voornamelijk horizontaal gegaan. Ik ben benieuwd. We zijn nog steeds volgens de conclusie van 19:40 bezig. "a whole lot of choppy boring price actions".

Still a crab. 🦀

Laatst bewerkt:
Het lijkt er toch op dat we de bodem gehad hebben. Nu dat er meer zekerheid is omwille van de FED tapering kan het weer omhoog gaan.
En Omikron lijkt mij ook de FUD niet waard.

Het lijkt er toch op dat we de bodem gehad hebben. Nu dat er meer zekerheid is omwille van de FED tapering kan het weer omhoog gaan.
En Omikron lijkt mij ook de FUD niet waard.

Laat ons hopen.
Kmoet wel zeggen dat er bij BTC een pump met veel volume was, heel geruststellend.
Maar het is wel niet het slingshotwaardig waar iedereen zo op gehoopt dat. De 10EMA is nogal bruut qua resistance.
Gaat nu toch wel de komende dagen moeten gebroken worden of we zitten met een probleem op de weekly...

Laat ons hopen.
Kmoet wel zeggen dat er bij BTC een pump met veel volume was, heel geruststellend.
Maar het is wel niet het slingshotwaardig waar iedereen zo op gehoopt dat. De 10EMA is nogal bruut qua resistance.
Gaat nu toch wel de komende dagen moeten gebroken worden of we zitten met een probleem op de weekly...
ca va we zitten nog safe zolang het boven 40k$ blijft.

BTC doet het behoorlijk zwak vandaag tov de alts.
Wel een mini-falling wedge op de 1 uurs en 15 minuten grafiek.

Laatst bewerkt:
Goeie tijd om Ethereum te kopen is terug gedipt naar 3300 euro ? Sommige verwachten een serieuze correctie bij Ethereum en BTC begin volgend jaar, ETH terug onder de 2000 euro en BTC terug onder de 30000 euro.
Beginnende leek met investeren in crypto. Ik zoek uiteraard wel op waar ik in investeer lol.
Begonnen met DOT, ADA, SOL, NANO (lijken mij wel hoopvolle projecten).

Als je op dit moment instapt, altijd DCA'en. Is nog altijd saai zijwaarts aan het begeven. Vandaag al meldingen gehad eth +x procent om daarna enkele uren later eth -x procent te zien.

Goeie tijd om Ethereum te kopen is terug gedipt naar 3300 euro ? Sommige verwachten een serieuze correctie bij Ethereum en BTC begin volgend jaar, ETH terug onder de 2000 euro en BTC terug onder de 30000 euro.
Beginnende leek met investeren in crypto. Ik zoek uiteraard wel op waar ik in investeer lol.
Begonnen met DOT, ADA, SOL, NANO (lijken mij wel hoopvolle projecten).
Er wordt altijd veel gezegd, en hoewel een 30000 euro BTC zeker mogelijk is, hoeft dit nog niet te gebeuren.
Er werd ook gesproken van een 100K BTC in november/december dat is er ook niet van gekomen (En is ook niet erg waarschijnlijk meer dit jaar)

Als je op dit moment instapt, altijd DCA'en. Is nog altijd saai zijwaarts aan het begeven. Vandaag al meldingen gehad eth +x procent om daarna enkele uren later eth -x procent te zien.
Jep, van plan maandelijks een 100 te investeren rustig aan. Ik heb nu wel even in verschillende geïnvesteerd om te beginnen.

Zit hier niemand in DeFi, 2020-2021 is nu toch al even naast de battle van de layer 1s (Harmony, AVAX, Fantom, Moon),
de explosie van DeFi.

Uiteindelijk zijn er al genoeg netwerken die beter zijn dan pakweg Vitalik’s Ethereum,
maar uiteindelijk wat echt traction/value drijft zijn kwaliteitsvolle dApps die bovenop een Layer 1 gebouwd zijn.

Defi Kingdoms (Earn-to-play, DEX, NFTs) op Harmony met dirt cheap transacties is zo "jewel", kan Axie Infinity wel naar de kroon stoten als Ethereum niet rap ZK-rollup uitbrengt :cool:

Laatst bewerkt:
ETH be like:

eth.jpg

Aan het aantal reacties hier weet je gewoon dat het niet goed gaat in cryptoland... 🤫
Ideale tijd voor een crypto game te spelen

Laatst bewerkt:
Aan het aantal reacties hier weet je gewoon dat het niet goed gaat in cryptoland... 🤫
Niet omhoog gaan is voor mij niet slecht gaan. Er valt gewoon niet veel te zeggen omdat er geen beweging in zit. Het zit nu al bijna 2 weken in deze range. We hebben dat in mei en september nog gezien.

Terug
Bovenaan