Laskii
Active member
Staken, hoe langer hoe beter. Ik heb een staking ladder van 1 tot 15 jaarJij hodlt je Hex dan? In plaats van ze te staken?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staken, hoe langer hoe beter. Ik heb een staking ladder van 1 tot 15 jaarJij hodlt je Hex dan? In plaats van ze te staken?

De belastingsdienst hoeft jouw boekhouding niet te doen, dat is jouw verantwoordelijkheid. Zolang exchanges die taxes niet automatisch afhouden zoals bij aandelen, moet je dat zelf berekenen. Er zijn genoeg crypto tax applicaties die stacking reward inkomsten perfect kunnen berekenen obv jouw exchange export logs.Good luck voor de belastingsdienst. Dat kan ik zelf niet eens zien op bitvavo of ik moet iedere maandag gemiddeld 6u constant refreshen tot ze uitbetalen en dan noteren.
Dat de wetgeving rond 'goede huisvader' onduidelijk is, is geen excuus is om alle andere fiscale regels die wel duidelijk zijn naast je neer te leggen.Maar ik ben goede huisvader dus ik ben vrijgesteld van belasting betalen.
Sorry, duidelijke wetgeving is nodig of ik hou me van den domme.
Dan moet de prijs eerst onder de 30K gaan voordat je van een double top kan spreken.De belastingsdienst hoeft jouw boekhouding niet te doen, dat is jouw verantwoordelijkheid. Zolang exchanges die taxes niet automatisch afhouden zoals bij aandelen, moet je dat zelf berekenen. Er zijn genoeg crypto tax applicaties die stacking reward inkomsten perfect kunnen berekenen obv jouw exchange export logs.
Kan je mij dan tonen waar die duidelijke regels staan als jij 100% zeker bent? Dat cryptocurrencies een onroerend goed zijn? Want ik vind daar echt niet veel over terug hoor.Dat de wetgeving rond 'goede huisvader' onduidelijk is, is geen excuus is om alle andere fiscale regels die wel duidelijk zijn naast je neer te leggen.
Nog een reden om geen centrale exchanges te gebruiken (niet naar jou gericht btw)weet dat ook de exchanges met steeds striktere KYC regulaties gedwongen worden om je volledige transactie en stacking historiek vanaf 2018 te delen met de fiscus.
Telt die vrijstelling ook voor crypto staking?Elke belastingplichtige heeft maar één maal recht op de vrijstelling van maximum 800 euro (aanslagjaar 2021, inkomsten 2020).
Als u dividenden met en zonder inhouding van roerende voorheffing hebt verkregen, mag u zelf kiezen op welke van die dividenden u de vrijstelling toepast, zonder echter het maximaal vrijstelbare bedrag van 800 euro (aanslagjaar 2021, inkomsten 2020) te overschrijden.
Om de vrijstelling toe te passen op dividenden waarop roerende voorheffing is ingehouden, moet u de roerende voorheffing die op de vrijgestelde dividenden is ingehouden, invullen in code 1437/2437 van uw belastingaangifte.
Om de vrijstelling toe te passen op dividenden waarop geen roerende voorheffing is ingehouden, moet u de vrijgestelde dividenden niet in uw aangifte vermelden.
Denk dat het voornamelijk gaat afhangen van het type. Lending versus staking.Telt die vrijstelling ook voor crypto staking?
Als je geen andere dividenden hebt moet je de eerste schijf van 800 niet aangeven volgens hun.Op buitenlandse dividenden is vaak geen roerende voorheffing ingehouden. De eerste schijf van 800 euro (aanslagjaar 2021, inkomsten 2020) moet u niet aangeven in uw belastingaangifte. De rest van de dividenden moet u wel verplicht aangeven. Die zijn belastbaar.
Time/Wonderland?Ben weer euro miljardair volgens trustwallet

Telt die vrijstelling ook voor crypto staking?
Lol, CoinMarketcap is aan het flippen

De belastingsdienst hoeft jouw boekhouding niet te doen, dat is jouw verantwoordelijkheid. Zolang exchanges die taxes niet automatisch afhouden zoals bij aandelen, moet je dat zelf berekenen. Er zijn genoeg crypto tax applicaties die stacking reward inkomsten perfect kunnen berekenen obv jouw exchange export logs.
Dat de wetgeving rond 'goede huisvader' onduidelijk is, is geen excuus is om alle andere fiscale regels die wel duidelijk zijn naast je neer te leggen.
Stacked coins zijn, ook voor goede huisvaders en net zoals dividenduitkeringen, met 100% zekerheid 30% belastbaar.
Je doet maar wat je wilt he, maar het zou nogal jammer zijn om je gehele cryptowinst te hypothekeren door slordig met aangifteplichtige fiscaliteit om te gaan. Moest het nu over een paar duizend euro kleingeld gaat, oke dan, maar weet dat ook de exchanges met steeds striktere KYC regulaties gedwongen worden om je volledige transactie en stacking historiek vanaf 2018 te delen met de fiscus.