Crypto - Nieuws en algemene discussie

Vermoedelijk gaan we nog eens de daily MA200 testen @46,5k. Bullmarket support band @51k is sowieso al voorbij om nu nog altijd niet over een bearish patroon te gaan spreken dan weet ik het toch ook niet meer.

Voor diegene die liever houden van frietpuntzakken en niet houden van TA negeer dan mijn bericht ;)

BTC heeft dikwijls de neiging om zijn voeten te vegen aan TA. Bullish patronen die neerwaarts uitbreken en omgekeerd. Of dat iedereen een uitbraak verwacht en de koers gewoon sideways gaat, de ultieme anticlimax. Alle youtubers die spreken over een aankomende “big decisive crucial ground breaking imminent move for bitcoin”, en dan gebeurt er gewoon niks :) Of fakeouts en onvoorspelbare Bart patronen. Je kan onmogelijk een Bart voorspellen, je kan het alleen achteraf vaststellen op de grafiek.

Ik had meer beweging verwacht op de markt vandaag:

Dienen Brooks kan toch wel wat subtiele klappen geven. Altijd mega beleefd bedanken voor de vraag to the point en altijd twee stappen voor op de mens die de vragen stelt.

Bankman-Fried is ook wel nen toffe met momenten voor ne 29 jarige, chapeau. Is wel ene dien heel graag wil samenwerken.

Laatst bewerkt:
Bij deze zijn mijn PLE'kes gestaked. 40% APR/year. Laat het nu maar vertrekken, ik ga al eens de Lambo-catalogus bestellen.

deze ochtend terug wat LTO gekocht, leek me een mogelijks mooi instapmoment na een harde daling.. fingers crossed zoals altijd :D

Kmoest wel lachen.

anyhowz... crypto voorzichtig aant recoveren?
Knipsel.png

Mijn big bet komende weken en maanden is DUSK. Samen met Woo en RNDR maken deze 90% van m’n portfolio uit.

Al 2,5x gegaan sinds mijn initiële investering. Gezien lage MC verwacht ik minstens x20 komende maanden indien ze hun zk narrative deliveren.

Van 67k naar 48k is niet echt sideways.

Maar ik vind het vooral leuk dat ik weer wat geld naar de andere kant van de wereld kon sturen en niemand die het kon tegenhouden :)
Op de 7 dagen grafiek relatief zijwaartse bewegingen.

T mag altijd wel wat gaan stijgen want sommige alts uit mijn portfolio liggen in zak en as door die lage BTC.

Terug
Bovenaan