Spector
Well-known member
Dat zal ze leren. Effe de broeksriem gebruikt.
Wilde XRP ook eens wa lappen geven?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal ze leren. Effe de broeksriem gebruikt.

Die pimp ik niet spijtig genoeg.Wilde XRP ook eens wa lappen geven?![]()

Die pimp ik niet spijtig genoeg.
Iemand trouwens idee van plotse ada pump trouwens ?

Zou het zijn omdat er zeer binnenkort een DEX uitkomt voor Cardano?Die pimp ik niet spijtig genoeg.
Iemand trouwens idee van plotse ada pump trouwens ?

Testnet van SundaeSwap, niet van Cardano zelfTestnet? Hoe zit het nu eigelijk met Cardano?
Hebben ze al smart contracts?
Wat doet cardano eigelijk?
![]()
. 
SundaeSwap kondigde Testnet aan vanaf zondag 5 december en/of het nieuws dat er 20 miljoen transactie gebeurd zijn op de Cardano-Blockchain op ongeveer 1500 dagen?Iemand trouwens idee van plotse ada pump trouwens ?
Het probleem is vooral dat er niets werkende te krijgen is zolang IOHK hun toolkit niet released om dapps te laten communiceren met smart contracts. Zolang die toolkit niet op punt staat gaat er niet veel in huis komen.Testnet van SundaeSwap, niet van Cardano zelf.
Cardano heeft sinds begin september werkende Smart Contracts, dus nu hebben heel wat dApps en dex'es de kans om verder te ontwikkelen en te testen met die smart contracts.
Op zich doet het niets, maar biedt het een blockchain/platform aan waar andere apps, dex'es, defi, ... producten kunnen op ontwikkeld worden. Het is zoals Ethereum en Solana op dat vlak.
Vandaag bekend gemaakt dat ze aan 20 miljoen transactie zitten op ongeveer 1500 dagen and het tempo gaat nog goed omhoog![]()
Ok, sell dus en inkopen in januariHet probleem is vooral dat er niets werkende te krijgen is zolang IOHK hun toolkit niet released om dapps te laten communiceren met smart contracts. Zolang die toolkit niet op punt staat gaat er niet veel in huis komen.
Release had eerst 2 weken na de hard fork moeten gebeuren, ondertussen zou dit uitgesteld zijn tot in Februari.

Op lange termijn zit je met BTC en ETH zeer goed, maar 2x gaan die niet snel doen. Als je een bear market kunt DCA'en dan ga je wel niet slecht zitten.Hi iedereen
Ik heb besloten om elke maand een beperkt bedrag via binance te “investeren”. Mijn plan is een beetje om over een 4-5tal coins mijn centjes te verdelen.
Voorlopig koop ik btc, eth, dot, mana en sol
Is dit volgens jullie een goed begin? Mijn kennis is zeer beperkt, en ik heb ook geen zin om me bezig te houden met traden, het is eerder een spaarpotje….
Maar met bedragen van 0 tot 1000€ ga je toch steeds maar kleine winsten hebben...Op lange termijn zit je met BTC en ETH zeer goed.
Zoals met alles in het leven. Geld maakt geld.Maar met bedragen van 0 tot 1000€ ga je toch steeds maar kleine winsten hebben...
Stabiel op lange termijn maar pakt dat btc naar 100k zou gaan is je 1000€ amper verdubbeld.
Dit is wat ik bedoel met conservatief portfolio. 1-2x max en spelen op langere termijn. Die portefeuille is conservatief in crypto termen met relatief weinig risico (conservatief als in gemiddelde beursgoeroe krijgt spontaan een epilepsieaanval met schuimbekken en 10h nyan cat op de achtergrond). De top 10 zitten nooit de massieve gainers op korte termijn en des te lager dat je gaat in de coin lijst des te hoger het risico.Kansen dat sol of ada verdubbelen of verdriedubbelen is pak groter denk ik en ada kan je op bitvavo gemakkelijk staken voor vast rendement.