Enira
Well-known member
Aan 110% ?![]()
"Profit"
Buy high, sell low. En ge weet het hé manne: 1nen x36 compenseert 35 rug pulls.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan 110% ?![]()
Waar zet je die CAKE aan 80%? Ik heb nu 100% CPOOL gevonden op kucoin maar die CAKE interesseert mij welHeb het wel zo een beetje gedaan met CAKE, en dan laten staken aan constante 80% APY. Alleen jammer dat CAKE nu van 20 naar 13 euro is teruggezakt. Gemiddelde aankoopprijs van al mijn cake was 17 ofzo. Piekt toch wel effe, maar blijven staken he!
![]()

Ik werk eigenlijk bijna altijd met de marktprijs. Maar inderdaad, als 't echt heel slecht gaat moet je het nog verkocht krijgen ook.Maar als de prijs dan juist dropt tot aan je stoploss terwijl je stijgt, dan loop je nog steeds winst mis. Een waterdicht profit-plan bestaat niet
Of je order nog gaat afgaan in perioden van extreme volatiliteit is ook nog de vraag (en beter werken met stop-limit ipv een stop loss die aan de marktprijs verkoopt)
Of als er zo nen dikke swamwick naar beneden is moet ge ook zien dat ge niet veel lager dan uwe stop-prijs verkoopt ook.Ik werk eigenlijk bijna altijd met de marktprijs. Maar inderdaad, als 't echt heel slecht gaat moet je het nog verkocht krijgen ook.
Wat om te beginnen slim zou zijn is om op dit moment GEEN coins vers aan te kopen (tenzij het nu echt degenerate red candles van -30/50 % zouden zijn).Ik dacht inderdaad op die manier. Mede dankzij jullie heb ik dat naast mij kunnen leggen.
Zoals ik zei sta ik nog steeds in het groen, al had het een heel pak meer kunnen zijn.
Het verkopen is geen panic selling. Het lijkt me gewoon niet slim om mijn vers aangekochte coins mee te pakken in de bear. Beter dan de kleine winst pakken of break even te verkopen en alles opnieuw te investeren in bear. Fresh start. Als dat betekend dat ik nog een half jaar moet wachten op de bear dan is dat maar zo.
Ma fuck die proletariaat werkjes aan het huis, hodl en zorg dat je genoeg profits hebt om die hypothecaire lening toe te smijten en koop van de overschot een Jeep Wrangler ofzo.Bij mij is het eerder van : ik wil er een deel uithalen indien <51k, omdat dan de bull market structure gebroken is. Zolang het >53K blijft is er nog geen reden om dat te vermoeden. Dat deeltje dat er dan uit is, geeft een zekere gemoedsrust om dan de rest te laten staan. En om mijzelf ne schone cadeau te kopen en wat werkjes aan mijn huis te doen
Stijgt het dan toch => ik heb nog het grootste deel van mijn coins staan
Crasht het => mogelijkheid om meer BTC bij te kopen
Zakt het niet onder 51K => des te beter
Die stop-loss die ik dacht te zetten op 58K was eerder als swingtrade, om dan lager aan 55k meer BTC te kopen.
Ineens alles verkopen vind ik geen goede move.

Ze zeggen juist dat je juist zo veel mogelijk moet lenenAls je bij iedere dip van 20% een stuk verkoopt eindig je met slechts een fractie van de winst dan wanneer je gewoon zou hodlen. Fuck die werkjes aan het huis, hodl en zorg dat je genoeg profits hebt om die hypothecaire lening toe te smijten en koop van de overschot een Jeep Wrangler ofzo.
in dat kader is je hypotheek aflossen niet de beste "investering".Woonlening afbetalen zou ik ook zeker niet doen. Belastingsvoordeel kwijt en je bent al je cash kwijt waarmee je opnieuw kan investeren.Ze zeggen juist dat je juist zo veel mogelijk moet lenenin dat kader is je hypotheek aflossen niet de beste "investering".
Het geld dat ik afbetaal aan mijn lening, wordt elk jaar minder aangezien geld daalt in waarde.
Het geeft je natuurlijk een pak meer cash on hand, en dat geld dat je anders in je hypotheek steekt kan je ook weer in aandelen of crypto of whatever steken. Of luxueuzer gaan leven.
Sand gaat toch nog even onder de 7 dollar duiken, net zoals BTC is dit niet de laatste dip vooraleer er terug een stijging komt.Sand ziet er weer goed uit.
Heeft net een mooie frietzakpunt trouwens gevormd.
Ik hoop dat die nog axie-infinity-potentieel in zich heeft, en dus nog maal *genoeg* gaat.
Wat zijn eigenlijk jullie meest gebruikte bronnen voor crypto nieuws?
Iedereen de black friday dip gekocht?
Wat zijn eigenlijk jullie meest gebruikte bronnen voor crypto nieuws?
Heb dit een week gestaked en 40% winst op gepakt. maar veel had ook te maken met de prijsstijging van Time. Heb mijn inleg er terug uitgehaald en rest is nog aan het staken. Zolang de prijs van Time niet te hard zakt, kan je hier wel wat geld mee verdienen.Wat is er nu eigenlijk van dat Time staken op wonderland voor 70-80.000% APY
Ik wil rijk worden, maar dit lijkt een beetje té eenvoudig.
edit: trouwens mijn lisk kwijt geraakt via kraken.
Ga dat in SAND steken denk ik.